Kadınlar için işeme aparatı

Kağıttan ya da plastikten yapılan işeme aparatları, kadınlara da ayakta işeme özgürlüğü sağlıyor!

Tuvaletlerde cinsiyet eşitliği

Her kadının başına gelmiştir; olmadık bir yerde tuvaletiniz gelir, kirli, ıslak ya da temizliğinden bir türlü emin olamadığınız tuvalet kabinlerine girmek zorunda kalırsınız, kıyafetlerinizi hiçbir yere değdirmeden eğilip işemeye uğraşırsınız… Gerçek bir işkencedir.

 

Erkekler için penisi pantolondan dışarı çıkarıp istediği yere işemek bu kadar kolayken kadınlar için bunca zorluk olmasına isyan eden (ve kadın olduklarından emin olduğumuz) üreticiler, kadınların da her yerde kolaylıkla işeyebilmesini sağlayacak bir ürün geliştirdiler.

 

Ortak kullanıma açık tuvaletlerin sadece erkeklerin rahatını düşünerek hazırlanmış olmasını tartışıp toplumsal cinsiyet eşitsizliği yorumlarına çok girmeden, kadınlar için üretilen bu “işeme aparatları”ndan bahsetmek istiyoruz.

 

 

Vulvaya yerleştirilerek kullanılan bu aparatlar, çişi ‘doğru’ yönlendirerek kadınların çömelmeden, kolaylıkla işemesini sağlıyor. Piyasaya sürülen çok çeşitli ürünlerin arasında tek kullanımlık, kalın bir tür kağıttan yapılmış olanları da var, temizlendikten sonra birçok defa kullanılabilen plastik olanları da.

 

 

Her yaştan kadının kullanabileceği bu işeme aparatları, günlük hayatta kolaylık sağlarken bir yandan cinsiyet eşitliğine de mütevazı bir katkı yapıyor.

 

 

 

 

Haber: Duygu İslamoğlu

dislamoglu@hthayat.com

Facebook Yorumları
Yorumlar
19
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:49

    bayat haber,ben bu haberi yıllar öncede okumuştum.pişirip pişirip sunmanın anlamı ne.???

    Cevapla
  •  
    21 Ağustos 2016 Pazar 23:17

    böyle eşitlik olmazki ama.eşitlik hamamda tuvalette kadın erkek ayrımı yapmadan aynı yerde çiş yapmak,aynı yerde yıkanmak.işte ben buna eşitlik derim.))))

    Cevapla
  •  
    21 Ağustos 2016 Pazar 05:10

    altıüstü, bireysel, bedensel zorunlu bir ihtiyaç, herkes dilediği gibi ihtiyacını görmekte özgür. bu neden toplumsal, ahlaki bir sorun oluyor ki? klozet kapağını kaldırmadan işeyen erkelerin ülkesinde, iyisi mi oturarak işeme alışkanlığı geliştirsinler.

    Cevapla
  •  
    20 Ağustos 2016 Cumartesi 09:44

    aslında eşitsizlik erkek için yapılan ayakta ihtiyaç giderilen yerler. eşit olan her iki cins içinde oturarak yapılandır. çünkü yaradılış gereği ayakta ihtiyaç gidermek beraberinde hastalıklar getirir.

    Cevapla
  •  
    21 Ağustos 2016 Pazar 16:42

    yaradılışın hangi buyruğundan gerekli bu ? sağlık için deseniz tamam dini sömürenlerin eline malzeme vermeyin artık, az mantığınızı kullanın yaa

  •  
    19 Ağustos 2016 Cuma 23:00

    o zaman yakında kadınlarda da prostat hastalığı çıkmaya başlar.. idrarın oturularak yapılması prostatı büyük ölçüde önlüyor.

    Cevapla
  •  
    22 Ağustos 2016 Pazartesi 10:25

    kadında prostat yok

  •  
    19 Ağustos 2016 Cuma 19:51

    pek yakında bir duvar kenarına ayakta işini yapan kadın görürsek şaşırmamak gerekir.eşitlik diye ahlakın içine ediyorlar

    Cevapla
  •  
    19 Ağustos 2016 Cuma 14:41

    duygu islamoğlu çok saçma bir habere imza atmışsınız sizi bir daha takip etmeyeceğim

    Cevapla
  •  
    19 Ağustos 2016 Cuma 12:15

    bence erkekler ayakta değilde oturarak yaparsa daha kolay olur, o zaman eşitlik diyebiliriz

    Cevapla
  •  
    19 Ağustos 2016 Cuma 12:10

    alaturka tuvalete gitsin herkes

    Cevapla
  •  
    12 Nisan 2016 Salı 12:26

    güzel ürün ama reklam amacıyla yaratılış eşit olma denmesi iyi olmamış

    Cevapla
  •  
    12 Nisan 2016 Salı 12:25

    eşit olmak ile bir alakası yok

    Cevapla
  •  
    12 Nisan 2016 Salı 11:48

    bu yaratılış eşit olma ile ne alakası var

    Cevapla
  •  
    20 Ağustos 2016 Cumartesi 02:55

    ımkansız

  •  
    12 Nisan 2016 Salı 10:13

    cok güzelmiş keşke benim olsa

    Cevapla
  •  
    11 Nisan 2016 Pazartesi 16:40

    eşitlik adına yaptığınız her şey aslında eşitsizliğin artmasına neden olmakta. kaldı ki kadın ve erkek eşit olmadığı gibi hiç bir insan da eşit değildir, hukuk nazarında değil yaradılışta.

    Cevapla
  •  
    13 Nisan 2016 Çarşamba 13:44

    hee

  •  
    14 Nisan 2016 Perşembe 23:04

    salak mısınız ya


  • Damla çikolatalı kurabiye tarifi
    Damla çikolatalı kurabiye tarifi

    Süresi : 00:48 İzlenme : 1832

  • Yoğurtlu kereviz salatası
    Yoğurtlu kereviz salatası

    Süresi : 01:17 İzlenme : 5157

  • Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?
    Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?

    Süresi : 03:40 İzlenme : 2244

  • Hafif pizza tarifi
    Hafif pizza tarifi

    Süresi : 01:28 İzlenme : 8183

  • Fıstık ezmesi nasıl yapılır?
    Fıstık ezmesi nasıl yapılır?

    Süresi : 00:49 İzlenme : 3335

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön