İtiraflar

Erkeklerden hoşlanan okurumuz itiraf ediyor.

Erkeklerden hoşlanıyorum

32 yaşındayım. Uzun süren bir ilişkim oldu. Evlilik konusu açılmaya başlayınca kendimi daha çok sorgular oldum. Sevgilimi seviyor ama onunla cinsel ilişiye girmekten hoşlanmıyordum. Yani zorunluluk gibi geliyordu. Üniversiteden arkadaşım Cihat'la bir gece dışarı çıktık. Sohbet ilerledikçe birbirimize açıldık. Gecenin sonunda erkeklerden hoşlandığımı, bunu yıllardır gizli tutuğumu ona itiraf ettim. Yıllardır bunu söylememi bekliyormuş. O anda kalabalığa rağmen bana sarıldı ve boynuma küçük bir öpücük kondurdu. Yıllardır hissetmediğim bir his içimi kapladı. O gece evlerimize döndük. Tüm gece ve ertesi günler o öpücüğü düşündüm. 1 haftanın sonunda sevgilimden ayrıldım ve Cihat'ı aradım. Aramamı bekliyormuş gibi telefon çaldığı gibi açtı. Beşiktaş'ta buluştuk. Uzun süre sessiz kaldık ve sonunda tüm cesaretimi toplayıp ondan çok hoşlandığımı söyledim. Karşılıklı itiraflar birbirini kovaladı. Şimdi beraberiz. Ve sevgilim bu yazıyı okuyacak. İtiraf etmemin üzerinden yıllar geçse de yine de o günü sana hatırlatmak istedim sevgilim :) Seni seviyorum.

 

Rumuz: Kıvırcık

 

 

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
12
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    02 Şubat 2017 Perşembe 13:14

    eşcinsellik bir hastalık değildir.. tamamen bir tercihtir. nokta...

    Cevapla
  •  
    20 Temmuz 2016 Çarşamba 10:15

    eşcinselleri yargıladığınız kadar katilleri tecavüzcüleri yargılamıyorsunuzdur. ya bu insanların size ne zararı var? herkesin kendi hayatı , seçimleri.. eşcinsel olduğu için ''yardım al'' demiş bir arkadaş.. o yardımı siz alın. o yardımı 3 yaşında çocuklara tecavüz edenler eylemlerde kafa kesenler alsın.. bu insanların yaptığında hiçbir yanlış yok.

    Cevapla
  •  
    19 Temmuz 2016 Salı 06:28

    Siz musluman misiniz? Sorunu soran insan sen müslümansinda ne? Allah askina ya kimse kimseye din ofretmeye kalkmisin. Muslumanligi kullanarak ne basit bir bel alti yazisi. Hadi musluman degiller diyelim . O zamanda gavur bunlar ne ciksa gavurlardan cikar mi diyecektin.

    Cevapla
  •  
    07 Haziran 2016 Salı 10:12

    Çocuklarınız olunca onların yiüzünr nasıl bakacaksınız

    Cevapla
  •  
    14 Mayıs 2016 Cumartesi 20:59

    siz müslüman mısınız??

    Cevapla
  •  
    10 Mayıs 2016 Salı 01:17

    asıl size yazık. ne insan olabilmişsiniz ne de cahillikten nefretten kurtulabilmişsiniz. iki insan da mutlu size ne?

    Cevapla
  •  
    20 Mart 2016 Pazar 16:52

    çok yanlış. yardım almalısın, yanlış olduğunu sende anlayacaksın.

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2016 Cuma 16:46

    topik yazan sevgilin mi :) ?

    Cevapla
  •  
    05 Ocak 2016 Salı 08:28

    yazık...

    Cevapla
  •  
    04 Aralık 2015 Cuma 14:18

    seçimleri saygı duymak gerekir saygı duyuyorum kendi açımdan

    Cevapla
  •  
    22 Ocak 2016 Cuma 15:58

    böyle sapıklıklara saygı duyulmaz. sadece yanlış olduğu analatılır

  •  
    18 Kasım 2015 Çarşamba 10:16

    Çok yazık :(

    Cevapla
  •  
    05 Kasım 2015 Perşembe 00:39

    topik

    Cevapla

  • Mindful Ebeveynlik semineri gerçekleşti
    Mindful Ebeveynlik semineri gerçekleşti

    Süresi : 11:02 İzlenme : 752

  • Sigarayı bıraktırma uzmanı Emre Üstünuçar canlı yayın konuğumuz
    Sigarayı bıraktırma uzmanı Emre Üstünuçar...

    Süresi : 27:46 İzlenme : 1564

  • Propolis nedir? Propolisin faydaları nelerdir?
    Propolis nedir? Propolisin faydaları...

    Süresi : 01:12 İzlenme : 1655

  • Senarist, yazar Meriç Demiray'la Türk dizileri ve kitaplar hakkında konuşuyoruz
    Senarist, yazar Meriç Demiray'la Türk...

    Süresi : 30:30 İzlenme : 466

  • Evde kot eskitme nasıl yapılır?
    Evde kot eskitme nasıl yapılır?

    Süresi : 00:56 İzlenme : 5512

BU KATEGORİDEKİ EN ÇOK OKUNANLAR

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön