Birbirini seven çiftlerin yaptığı 10 şey

Sevgiliyle birlikte en alışılagelmiş ve sıradan şeyler bile özel bir keyif almanızı verir, bambaşka bir öneme kavuşurlar.

Birbirini seven çiftler bunları yapıyor

Onunla hayat daha eğlenceli, daha sevgi dolu, üstelik birçok şey birlikte yapınca artık daha kolay!

 

1- Duşu paylaşmak

İlişkiniz ilerledikçe, birlikte duş almaya başlarsınız. Birbirinizin sırtını keseler ve hatta birbirinizin saçlarını şampuanlarsınız. Birbirinizin ayaklarını keselemekte bile sakınca görmezsiniz.

 

2- Farklı yerlerdeyken aynı diziyi izlemek

İkiniz de aynı diziyi izliyor (belki biriniz işte, diğeriniz ise evdeyken) ve birbirinize mesaj atıyor olacaksınız – sevgilinizin izlediğinden emin olmak için.

 

3- Yatakta belli yerleri, belli pozisyonlarla işgal etmek

Hangi çift, yatakta tarafını belirlemez ki? Çiftler, sevgililerinin kaliteli bir gece uykusu için ihtiyaçlarını anlarlar. Uzunluğun bununla hiçbir ilgisi yoktur. Küçük bedeniniz, koca bir erkek kütlesini yatağın bir ucuna hapsettiğinde, artık fizik kurallarının bir anlamı kalmamıştır!

 

4- Sarılmak

Sarılırken uyuyakaldığınızda, gecenin bir yarısında sevgilinizin gizlice kolunu çektiği ya da ikinizin birden uyanıp hareket ettiğiniz bir noktaya mutlaka ulaşılır; ama uzaklaştığınızda bile, mutlaka bir-iki bacağınız birbirinize değiyordur. Bu hareket, sizi ve size sarılmayı sevdiğinin göstergesidir; tüm gece boyunca istemek, biraz düşüncesizce olurdu.

 

 

5- Nerede ve ne yiyeceğinizi seçmek

Erkek nerede ve ne yemek istediğimizi sorduğunda, ‘fark etmez’ demeyi bırakmamız gerekiyor. Erkeğiniz bunun bir yalan olduğunu biliyor! Ne seçeceğinizi çoğunlukla ZATEN biliyor; ama bir ihtimal canınız değişik bir şeyler çekiyorsa, son kararı veremeyecek. Ve şu ya da bu yere gideceğinizi söylediğinde, yalnızca ne tepki vereceğinizi görmek için böyle söylüyordur.

Sizi gerçekten seviyorsa eğer, restoran seçimi alışkanlıklarınızı kolaylıkla çözecektir.

 

6- Birbirinizi güldürmek

Sevgiliyi güldürmek, çok önemlidir. Mizah anlayışını anlayabilmek, gün içinde neşesini yerine getirebilmek… Bundan daha tatlı bir şey yok, değil mi? Ne yaşıyor olursa olsun, gülebilmek için size ihtiyacı olacak – ki her şeyin iyi olacağını bilebilsin!

 

7- Birbirinizin yanında kıyafet değiştirmek

Birlikte yaşayın ya da yaşamayın, kız ya da erkek arkadaşınızın önünde üstünüzü değiştirdiğiniz bir an mutlaka gelir. Sevgiliniz için çorap aramak, fermuarını çekmesine yardımcı olmak… Yanınızda olması oldukça yardımcıdır – özellikle de iyi görünüp görünmediğinizden emin olamadığınızda.

 

8- Malum günleri hoş görmek

Adet günü. Kadınlar açısından fiziksel ve duygusal olarak ağrılı, erkekler içinse duygusal çile. İlk 3 gün bazen gerçekten de çok can sıkıcı olabilir. Erkeğiniz kendini size adamışsa eğer, bağırmalarınızı, ağlamalarınızı, hakaretlerinizi ciddiye almaz. Birkaç günlüğüne tamamen farklı bir insana dönüştüğünüzü anlar. Ve daima bir şeye ihtiyacınız olup olmadığını sorar: Çikolata ister misin? Pedin var mı? Karnına masaj yapayım mı?

 

9- Dışarı çıktığınızda iyi konular seçmek

Baş başa dışarı çıkmak, harika bir şeydir. Giyinir, saçlarınızı yaparsınız; sevgiliniz ise tıraş olur, saçlarını düzeltir ve deri ceketinin içinde inanılmaz görünür. Peki, yemek için masaya oturduğunuzda bahsini açacağınız konular? İzlenecek yeni diziler, iş yeri dedikoduları, arkadaş dedikoduları, aile meseleleri, tatil planları vs. Sıradan şeylerin ilişki içinde değer kazanması harika bir şey.

 

10- Yastık muhabbeti yapmak

Aşırı samimi anlar sonrası yapılan yastık muhabbeti değil söz konusu; uzun bir günün sonunda, birlikte uzanıp yaptığınız sohbetler. Birbirinize gününüzün nasıl geçtiğini ve nasıl hissettiğinizi sorarsınız. Ve birbirinizin kollarında uyuyakalırsınız. 

 

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
40
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    24 Eylül 2018 Pazartesi 10:02

    seni çok seviyorum bebegim dedi ve gitti baskasıyla evlendi:((((((

    Cevapla
  •  
    23 Eylül 2018 Pazar 12:24

    keşke böyle olsa ama bu kadar romantikliği, bizim hanımlarımız kaldıramıyor...

    Cevapla
  •  
    22 Eylül 2018 Cumartesi 20:45

    aşk diye birşey yoktur. dengesiz hormanlar yüzünden hepsi...

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 17:25

    bunların hepsinin en iyisini yaşıyorsun sonra kadın "bunun daha iyisi mutlaka vardır zannedip gidiyo"

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 12:56

    bir kilo süt için evde inek beslenmez

    Cevapla
  •  
    22 Eylül 2018 Cumartesi 14:26

    aynenn

  •  
    22 Eylül 2018 Cumartesi 17:03

    o zaman süt peşine de koşma.o i̇nek! besleyenler olmasaydi bi̇raz zor çikardin yumurtadan. kadını ineğe benzeteceğine aynaya bak önce.

  •  
    23 Eylül 2018 Pazar 22:44

    aynen bro

  •  
    25 Eylül 2018 Salı 13:38

    annenlede paylaşiyormusun acaba bu düşünceleri̇ni̇.bi̇lse emi̇ni̇m ki̇ emdi̇ği̇n o bi̇r ki̇lo sütü haram ederdi̇

  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 12:38

    biz olunmamışsa eğer, hala sen ben yapılıyorsa eş değil olsa olsa ev arkadaşı olunmuştur.

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 10:28

    yorumlar harika :)

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 10:04

    bekarlık sultanlıktır diyen adamı bulsam alnından öperdim.

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 09:46

    Aşık olmak istiyorum güvenmek istiyorum

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 08:41

    zevce başka duygu uyumu başka sen hatalarını öğrenmek için mi evleneceksin evlenme daha iyi ;) başkasının hayatını hatalarınla bozma oohhooh işte bu iyiydi adamım :d

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 08:14

    ben evleneli 3 ay oldu severek evlenmek öyle güzel ki tüm zorluklara gögüs gerin her sey bitince gerisi takır takır geliyorr...

    Cevapla
  •  
    22 Eylül 2018 Cumartesi 14:27

    daha 3 aylıksın biraz zaman geçsin hele

  •  
    25 Eylül 2018 Salı 15:43

    aynen daha ci̇ci̇m aylari

  •  
    12 Ekim 2018 Cuma 22:25

    2.5 yil sonra gel hele yanima kulağina bi̇şi̇ di̇yecemde

  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 23:34

    Evleninde gorun ...

    Cevapla
  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 21:23

    Heee hee evlen evlen eminim mutluluk da seni bekliyor dur

    Cevapla
  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 16:18

    3 hafta sonra evlececeğim inanılmaz heycan verici her şeyi berabar paylaşmak tarifsizdir eminim, büyük bir sabırsızlıkla bekliyorumm.. :)

    Cevapla
  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 14:43

    yaşasın evlilik

    Cevapla
  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 14:42

    yaşasın aşk

    Cevapla
  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 14:25

    sevgi yok aşk yalan.

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 09:18

    hadi ordan.

  •  
    20 Eylül 2018 Perşembe 14:15

    bekarlık sultanlıktır demişlerdi hadi ordan demiştim .şimdi harbiden sultanlıkmiş

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 09:19

    git işine

  •  
    14 Haziran 2017 Çarşamba 12:58

    her yiğidin bir yoğurt yeyişi vardır.

    Cevapla
  •  
    12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:42

    aloooooooo :d

  •  
    14 Ağustos 2016 Pazar 08:12

    dünya sevgisiz kalmamalı

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 09:19

    süper

  •  
    14 Ağustos 2016 Pazar 07:57

    "erkeğiniz kendini size adamışsa eğer, bağırmalarınızı, ağlamalarınızı, hakaretlerinizi ciddiye almaz." ahaha, bu ne ya?

    Cevapla
  •  
    27 Aralık 2016 Salı 12:25

    malum günde bayanlar sinirli olur,gereksiz yere hem de .karin ağrisi yüzünden de ağlayabilirler.anladin mi?

  •  
    09 Ağustos 2016 Salı 03:24

    Katiliyorumm

    Cevapla
  •  
    25 Temmuz 2016 Pazartesi 16:06

    ilk misafir yorumu yazan birey, zaten yukarıdaki yazıda aynı olunmalı diye bir söylem değil paylaşım söz konusu, zevc ile de gerçekleştirilebilir eylemlerdir bunlar.

    Cevapla
  •  
    25 Temmuz 2016 Pazartesi 15:14

    muhtemelen bunu yazan cicim aylarında bir hanım kardeşimiz. benim ile aynı şeyi düşünen biriyle evli olmak istemem. karı-koca birbirinin artılarını ve eksikerini tamamlar. asla çift değildir karı-koca zevc dir.

    Cevapla
  •  
    25 Temmuz 2016 Pazartesi 16:11

    birincisi yazıyı okuyup anladığından emin değilim de neye karşı çıkıp ders veriyorsunuz acaba? yukarıdaki yazı zaten zevc ile de paylaşım yapılacak duygular ve eylemler içeriyor!

  •  
    14 Ağustos 2016 Pazar 00:02

    zevce başka duygu uyumu başka sen hatalarını öğrenmek için mi evleneceksin evlenme daha iyi ;) başkasının hayatını hatalarınla bozma

  •  
    25 Temmuz 2016 Pazartesi 13:02

    asfafa

    Cevapla
  •  
    21 Eylül 2018 Cuma 13:12

    evlenmekmii hayatımın hatası


  • Prof. Dr. Bahçeci: Tüp bebek tedavisi kaç kez denenmelidir?
    Prof. Dr. Bahçeci: Tüp bebek tedavisi kaç...

    Süresi : 05:14 İzlenme : 241

  • Umur Bugay ve Zeynep Bugay'la Bizimkiler ve Sevgili Nasıl Bulunur?
    Umur Bugay ve Zeynep Bugay'la Bizimkiler ve...

    Süresi : İzlenme : 283

  • Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey
    Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey

    Süresi : 03:21 İzlenme : 8731

  • Son kullanma tarihleri ne zaman bitiyor?
    Son kullanma tarihleri ne zaman bitiyor?

    Süresi : 01:00 İzlenme : 3484

  • Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...
    Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...

    Süresi : İzlenme : 2147

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön