Evli erkekle ilişkiye giren kadını bekleyen günler

Evli bir erkekle ilişkiye girmeye değer mi değmez mi siz karar verin.

Evli erkekle ilişkiye giren kadını bekleyen günler

İlk günlerde evli sevgiliniz sizi çok sevdiğini, bu sevginin önüne kimsenin geçemeyeceğini söyleyecek. İlişkinin başlarında âşık olunan kadının okşanan gururu ile onun başka biriyle uyumasından rahatsız olmayacaksınız.

 

İlerleyen günlerde ona sormaya başlayacaksınız: “Ne zaman ondan ayrılacaksın?” Alacağınız cevap şu olacak: “Zamana ihtiyacım var. Hemen ayrılamıyorum.”

 

 

Aynı günlerde ayrı geçirdiğiniz zamanlarda kafanızda kuracaksınız: “Akşam yemeğinde sofrada ne konuşuyorlar?” “Yemekten sonra televizyon seyrederken birbirlerine sarılıyorlar mı?” “Şakalaşıp gülüşüyorlar mı?” “Sevişiyorlar mı?” “Onunla sevişmekten zevk alıyor mu?” “Onunla sevişirken beni düşünüyor mu?” Kurduklarınızı, cep telefonuna mesaj olarak da göndereceksiniz.

 

İlk tartışmalar böylece patlak verecek ve kısa sürede şiddetlenecek.

 

 

 

Her buluşmanızda, konuşmanızda, ondan gelen “Seni özledim” mesajına şöyle karşılık vereceksiniz: “Ne zaman benim yanıma geleceksin?” “Ne zaman birlikte yaşamaya başlayacağız?”

 

Siz aynı soruları farklı biçimlerde sormaya devam ederken o aynı cevabı verecek: “Zamana ihtiyacım var.” Ve gerçeklerden kaçarken gerçek sorularla karşılaşmak canını sıkacak.

 

Siz “... ay oldu, ... yıl oldu. Daha ne kadar zamana ihtiyacın var?” dedikçe evli sevgiliniz ürkecek, giderek öfkelenecek. Sizden vazgeçmek istemeyecek ve sizi idare edecek. “Annesi hasta...” “Çocuğun okulu tatile girsin.” “Onun için de kolay değil, alıştıra alıştıra söylemek istiyorum.” Bahaneler birbirini izleyecek.

 

 

 

Bu süre zarfında evli sevgiliniz, evinde aile babası olmaya devam edecek. Ailece sepet ellerinde markette alışveriş edecekler, akraba ziyaretlerine gidecekler, ailece tatillere çıkacaklar. Onun kurulu düzeni işlemeye devam edecek. Ve siz bunları gördükçe, düşündükçe sinir krizleri geçireceksiniz.

 

Zaman geçtikçe sizi idare ettiğini artık kabul edeceksiniz ve bunu gururunuza yediremeyeceksiniz. Kendinizi gösterme ihtiyacı duyacaksınız. Olur olmaz zamanlarda onu arayacaksınız, gece yarıları mesajlar göndereceksiniz. Ailesiyle birlikte dışarıdayken uzaktan izleyecek, yanlarından geçecek, ne kadar varsa artık huzurlarını kaçırmak isteyeceksiniz.

 

 

 

Ve evli sevgiliniz, aslında aynı şeyleri istemediğinizi, ortak bir rüya görmediğinizi fark edecek. O sorumluluklarından kaçıp yanında iyi hissettiği, rahat ettiği bir kadınla ilişki istediğini, ama sizin onun kaçtığı yaşantıyı onunla kurmaya çalıştığınızı düşünecek. Ve sizinle olan ilişkisini çok yorucu bulacak.

 

Siz bir erkeği sevip sevmediğinizi unutup onu başka bir kadından koparmaya çalışırken kendinizi unutacaksınız. Büyük ihtimalle sizinle sizin hayal ettiğiniz hayatı kurmayacak. Bir araya gelseniz bile huzur bulamayacaksınız.

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
26
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    24 Temmuz 2018 Salı 19:24

    kesinlikle uzak durun :(

    Cevapla
  •  
    21 Ocak 2018 Pazar 21:03

    Benimde aynı şekilde sayılabilir ama farklılık var ben evli olduğum halde başka birine aşık oldum onda sevgiyi ve aşkı buldum ve gerçekten çok seviyorum

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2018 Pazar 16:34

    Dul bir kadınla evli erkegin telefonla cinsellik konuşması yanlışmıdır

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2017 Cumartesi 12:23

    benimde eşim aynuı şekilde beni aldatıyor karsısındaki kişide bunu biliyor allah belalarını versin

    Cevapla
  •  
    31 Aralık 2016 Cumartesi 16:22

    evliliğe bir imza olarak bakan kadınlar çok fazla boşanmak için aşırı nafaka isteyen kadınlar var bu nedenle boşanamıyor erkekler eğer seni değil başka kadını seviyorsa sen bırak neden bırakmıyorsun seni sevmeyen erkeği?çünkü çıkarın var kadınlar evlendikleri erkeği can simidi hayat sigortası gibi görüyor

    Cevapla
  •  
    26 Aralık 2016 Pazartesi 09:24

    hayatta herşey insan için sakın kimseyi kınamayın ve gönül ferman dinlemez

    Cevapla
  •  
    23 Aralık 2016 Cuma 13:28

    tam da bu sebepten dolayı kocamdan yaklaşık 20 gündür ayrıyız. ama şunun farkında değil: her gece eve gelmesini bekleyen küçük yüreğinde kocaman sevgisini taşıyan kızı.

    Cevapla
  •  
    23 Aralık 2016 Cuma 09:50

    iman eksikliği...!imanı sağlam olan insan zaten bu yollara tevesül etmez allah korkusuyla başını bile kaldırmaz harama bakmamak için...allah nefsimizi islah eylesin...

    Cevapla
  •  
    29 Eylül 2016 Perşembe 09:44

    zor iş bu uzak durun :)

    Cevapla
  •  
    28 Eylül 2016 Çarşamba 13:40

    evlı erkekle boylesı bır ılıskıye gıren kadın zaten ısın basında yuzde 99 ıtıbarıyle kotu kadın rolunu kapmıstır.ılıskıye gıren erkek gecıcı hevesı bıttıkten ve sıkıntılar cıkmaya baslayınca kendısını uzaklastırır.burdakı amac fantazılerı hayata gecırmektır ve heyecancır.cabuk bıter.

    Cevapla
  •  
    28 Eylül 2016 Çarşamba 10:29

    yazıyı yazan arkadaş sanırım birebir yaşamış olmalı, aksi taktirde içine girmeden bir şeyi yazıya dökemez insan ;)

    Cevapla
  •  
    29 Eylül 2016 Perşembe 08:32

    hımm.. matrixi yazanlar da neo ile trinity zaten..

  •  
    29 Eylül 2016 Perşembe 16:54

    kesi̇nli̇kle

  •  
    28 Eylül 2016 Çarşamba 10:12

    bencede çok büyütülücek birşey değill

    Cevapla
  •  
    28 Eylül 2016 Çarşamba 10:08

    yaşanmışı var. çok zorrrr evli erkek için :)

    Cevapla
  •  
    28 Eylül 2016 Çarşamba 01:21

    namus, seref?

    Cevapla
  •  
    27 Eylül 2016 Salı 17:17

    benim 2 evladım var bi kadın yüzünden ayrı buyuyorlar anlamadağım sey onda olupta bende olmayan ne 2 cocuğumada bakmıyor hem anne hem baba oldum cocuklarıma inanın evli bir erkekle beraber olmayın yuvayı yıkan yuvası asla olmaz

    Cevapla
  •  
    27 Eylül 2016 Salı 13:53

    ya arkadaşlar büyütmeyin. benim 3 hatunum var. hepsi halinden memnun. hepsi de birbirinden haberdar ve beni gerçekten çok seviyorlar. onlar için her fedakarlığı (diğerlerini bırakmak hariç) yapacağımı bilirler.

    Cevapla
  •  
    27 Eylül 2016 Salı 17:36

    :d

  •  
    27 Eylül 2016 Salı 21:50

    insanlıktan nasibini alaydın keşke

  •  
    27 Eylül 2016 Salı 22:48

    sen canlı mısın ya?

  •  
    27 Eylül 2016 Salı 10:22

    duyguların önüne geçemiyorsunuz maalesef. kimse benim başıma gelmez demesin.

    Cevapla
  •  
    26 Eylül 2016 Pazartesi 15:38

    arkfaslar eger 1 gr aklınız varsa uzak durun.çok pişman olursunuz o geceler sabah olmaz size . . . .

    Cevapla
  •  
    26 Eylül 2016 Pazartesi 14:38

    evlilerde sever

    Cevapla
  •  
    26 Eylül 2016 Pazartesi 11:55

    yani evli birine aşık olmamaya çalışın :)

    Cevapla
  •  
    22 Eylül 2016 Perşembe 10:32

    ayrılık olmasın sevda tütürsün dünyanın dört bucağına

    Cevapla

  • Şiddete maruz kalan kadın ne yapmalı? Av. Aybike Şatır Oskay anlatıyor.
    Şiddete maruz kalan kadın ne yapmalı? Av....

    Süresi : 33:33 İzlenme : 335

  • Anne Bebek Nefes Çalışması...
    Anne Bebek Nefes Çalışması...

    Süresi : 14:15 İzlenme : 1751

  • Bebek bakımında en sevmediğiniz konu nedir?
    Bebek bakımında en sevmediğiniz konu nedir?

    Süresi : 00:55 İzlenme : 1508

  • Vajinismus nedir, nasıl tedavi edilir?
    Vajinismus nedir, nasıl tedavi edilir?

    Süresi : 01:37 İzlenme : 3170

  • Prof. Dr. Bahçeci: Tüp bebek tedavisi kaç kez denenmelidir?
    Prof. Dr. Bahçeci: Tüp bebek tedavisi kaç...

    Süresi : 05:14 İzlenme : 1301

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön