Eşimden çocuk yapmak istemiyorum

Evlenirken aklın neredeydi diyebilirsiniz ama o iş öyle değil...

Eşimden çocuk yapmak istemiyorum

Eşimi çok seviyorum. Bir sevgili olarak gayet iyi... Eş olarak da iyi olmaya çalışıyor. Ama onu bir baba olarak düşünemiyorum! Özellikle de akrabalarını düşününce eşimin o aileden nasıl çıktığına şaşırıyorum. Şimdi evliyken çok iyiyiz ama ya ileride iyice akrabalarına benzerse? Babası ve amcalarına bakıyorum ve hiçbiri de aile babası olarak iyi sayılmaz… Hepsi işlerinde başarılı ama ailelerine ilgisiz. Eşim çok eğlenceli bir insan. İyi bir arkadaş. Ama baba olacak bir tip değil…

 

“Evlenirken aklın neredeydi?” diyebilirsiniz ama itiraf edeyim ki çocuk yapmayı ben de pek düşünmüyordum. Şimdi ise artık anne olmak istiyorum ama bunu ona söyleyemiyorum. Çocuk yapma fikri çok uzaktı ama ben artık bir bebeğim olsun istiyorum. Evlilik çok sorumluluk isteyen birşey. Eşim evliliğin getirdiği sorumlulukları bile zaman zaman kaldıramıyor. Ona tepki gösterdiğimde üzülüyor, bir şeyler yapıp toparlamaya çalışıyor. Beni sevdiğini ve evliliğe hala alışmaya çalıştığını görüyorum. Zaman zaman bu yüzden de düşünüyorum, acaba hep sevgili kalsa mıydık diye... Yine de günler geçiyor ve ben çocuk istemeye başladım. Bir gün bir aile babası haline gelebilir mi emin değilim. Sanki hep babasına ve amcalarına benzeyecek gibi... Kendimi anne olarak hayal edebiliyorum ama hayallerimde eşim maalesef yok!

 

Rumuz: Annelik içgüdüsü

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
23
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    08 Şubat 2020 Cumartesi 09:02

    12 yıllık evliyim 11 yaşında bir oğlum var oğlum Bu yaşına gelene kadar ve 5 sınıfa geçene kadar ben baba olmanın tam olarak nasıl bir şey olduğunu henüz şu an yeni anlıyorum 5 yıldır oğlumuza kardeş olsun istiyoruz ama bir türlü nasip olmadı hala çok istiyoruz inşallah kardeşi olur.

    Cevapla
  •  
    17 Aralık 2019 Salı 09:48

    Evlilik emek ister fedakarlık ister. Annelik doğuştan verilmiş bir lutüf. Ama babalık sonradan öğrenilir. Kesinlikle çocuk yapmalısınız dünya ya ne için geldiğinizin sebebidir anlayacaksınız. Eşinize gelince çocuksuz ev meyvesiz ağaca benzer. Eşiniz sizi ve evladınızı koruyup kollayacaktır eminim. Çünkü aile olmak bunu gerektirir. Hem yeni nesil bu konuda çocuklarına daha iyii davranıyor sevgiyle bakıyor. Siz Anneliin vermiş olduğu mutluluğu tatmalı eşiniz de bunu görmeli hem bir kadın babası için çocuk doğurmaz kendisi için yapar geç kalmayın...

    Cevapla
  •  
    17 Aralık 2019 Salı 09:15

    YAZIKLAR OLSUN SANA

    Cevapla
  •  
    16 Aralık 2019 Pazartesi 15:33

    kocanda para var mı ?yazmamışsın.maddi durumu var ki evlenmezsin ?para herşeyi halleder. gerisi teferruat

    Cevapla
  •  
    16 Aralık 2019 Pazartesi 10:13

    Böyle hissediyorsan sakın yapma. o adamdan kesinlikle baba olmaz. 21 yıl once yanı seyi hissediyordum . Hamile kaldım. Endişelerimi anlattım ona. Yalvardı ağladı harika bir baba olucam senden cok ben bakıcam diye. Sonuc o hiçbir sorumluluk almazken ben tek basıma bir çocuk buyuttum . Üstelik ben çocuk buyutmekle musgulken o onune gelenle fingirdedi ve oğlumuz ile nerede ise aynı yasta bir kız için evi terk etti. Sorumluluk varsa vardır sonradan oluşan gelişen bir sey değildir.

    Cevapla
  •  
    10 Aralık 2019 Salı 14:21

    şimdiki kızlar getir yiyeyim getir gezeğim, annemler gelsin sizinkinler gelmesin yemeği sen yap cocuga sen bak anne su getir baba cay getir modunda bazı anneler damadın yanında kızına yemek yedirmeler (hasta falan değilken) evine misafir gelen babasından çay istemeler özgürlük diye diye bayanlarda erkeklerde durması gereken yeri unuttu bu çocuklar içinde ebevenler içinde aynı

    Cevapla
  •  
    08 Aralık 2019 Pazar 16:07

    sen bi kendine bak ılk önce bu nasıl bi patavatsız davranış . suç biz erkeklerde size değerinizden çok verdikçe böyle kendinizi kaf dağında sanıyorsunuz işte hata sizde degil bizde. kimse hint kumaşı degil yallah der giderim umrumda olmaz.

    Cevapla
  •  
    07 Aralık 2019 Cumartesi 06:05

    Peki çocuğu kimden yapmayı düşünüyorsun!.?

    Cevapla
  •  
    22 Ocak 2020 Çarşamba 06:27

    adama çocuk yapamaz demiyor. baba olacak kapasite yok diyor. başkasından çocuk yapmak gibi bir niyeti yok müsterih olun :)

  •  
    06 Aralık 2019 Cuma 12:44

    SİZ KUSURSUZMUSUNUZ Kİ EŞİNİZİ ELEŞTİRİYORSUNUZ.BU DÜŞÜNCE YOZLAŞMIŞ VE DEJENERE OLMUŞ BİR TOPLUMUN TESİRİ OLARAK SİZDE TAZAHÜR ETMİŞ.SİZ TV İZLEYİN TELEFONLA OYNAYIN EVLİLİK SİZE BİR BEDEN BOL GELMİŞ...

    Cevapla
  •  
    06 Aralık 2019 Cuma 09:41

    Yaşanmamış bir duygu için yorum yapamasın sen onla bu kadar mutlu olacağını tahmin edebilir miydin? bilemezsin önemli olan onun ne istediği eğer o bunu gerçekten isterse yap, yok istemese bu riske girme.

    Cevapla
  •  
    06 Aralık 2019 Cuma 09:09

    3 sene önce bende öyle düşünüyordum ve sonuç boşandım.Sorumluluk kaldıramayacak erkekler baba yapılmamalı.Şu an bi erkekte aradığım en önemli kriter sorumluluk ve güven duygusu

    Cevapla
  •  
    06 Aralık 2019 Cuma 09:05

    her çocuk rızkıyla gelir diye diye 5-6 çocuk yapıp hiçbirine düzgün eğitim vermeyip geri zekalı nesiller yetiştirdiniz ve bu sebepten yetiştiremediklerinizin çoğu kadınları insan olarak görmüyor zulüm ediyor, öldürüyor ya hırsız oluyor ya sapık oluyor. Siz hiç 6 kardeşli aileden 6 sının da eğitimli olduğu bir aile gördünüz mü? Rızık kavramı sizin anlattığınız gibi bir şey değil. At gözlüğü takmış kafalarınıza din kıyafeti geçirdiğiniz dinde yeri olmayan tv lerden öğrendiğiniz din zannettiğiniz safsataları insanlara sanki nasihat veriyormuş gibi anlatmayın. Siz hayatınızdan memnunsanız bu...

    Cevapla
  •  
    14 Aralık 2019 Cumartesi 14:20

    evet gördüm. biz 7 kardeşiz hepimizde eğitimliyiz. hatta aramizda proflar bile var.

  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 22:30

    Bu kafayla senden de anne olmaz zaten; boşver yapma en güzeli...

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 19:18

    Belki oda seni anne olarak düşünemiyordur

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 18:50

    Çocuk olmadan hiçkimse baba olamaz babalığı öğrenemez. Babalık sonradan öğrenir, eşi ona öğretir. Bahsettiğiniz aile yapılarına bakın genellikle annelerin babaları konumlandırmadından kaynaklanıyor

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 15:48

    O zaman adama da yazık otur konuş ve ayrılın .Boşanın. Onumla o zaman sevgili olarak görüşmek istersen çıkma teklif edersin

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 15:25

    Sen kimsin seni kim yargılasın. Öyle bir yazmış ki oturup adamın otobiyografisini çıkarmış. Hadi o adamdan baba oldu ama senden anne olur mu. onuda bir oturup düşünmek lazım.

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 13:55

    yanlış düşünüyorsunuz. Çocuk evin neşesidir. mutlu bir aile için zaman kaybetmeyin. Her cocuk rızkıyla gelir.

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 13:09

    çok iyisin :)

    Cevapla
  •  
    05 Aralık 2019 Perşembe 20:46

    Bu kendini ne sanıyor.Evliliği eğlence anlıyor.Kendini ona buna gezebilecek birisi olarak gördüğüne göre bu işin adını koymayı unutmuş gibi.


  • Ayaktaki basınç noktaları
    Ayaktaki basınç noktaları

    Süresi : 01:04 İzlenme : 13386

  • Çocuklarda TV ve tablet kullanımını nasıl kısıtlayabiliriz?
    Çocuklarda TV ve tablet kullanımını nasıl...

    Süresi : 03:47 İzlenme : 1384

  • Arvigo masajı nedir?
    Arvigo masajı nedir?

    Süresi : 03:37 İzlenme : 300

  • Menopoz sıkıntılı mı olmalı?
    Menopoz sıkıntılı mı olmalı?

    Süresi : 09:56 İzlenme : 381

  • Kırmızı ip ritüeli
    Kırmızı ip ritüeli

    Süresi : 02:00 İzlenme : 0

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön