Kendimi nasıl ağırdan satabilirdim?

Düşünmeden yaptığım hareketin bedeli ağır oldu

Ağırdan sattım da ne oldu?

Tanıştığımızdan beri birbirimizden çok hoşlanıyorduk. İnanılmaz yakışıklı, karizmatik bir adam... Kendimi onun yanına bir türlü yakıştıramıyordum, belki de kompleks yapıyordum. Daha sık görüşmeye başladık, her akşam mesajlaşıyorduk. Bir gün bana tüm günü birlikte geçirmeyi, akşam da güzel bir otelde kalmayı teklif etti. "Aman kızım ağırlığını koru" kafasıyla teklifini reddettim. Aceleci davranmak istemedim, kendimi ağırdan satayım dedim. Sonra mesajları seyrekleşti, o günden sonra git gide daha az konuşur olduk. Nasıl pişmanım anlatamam. Onu deli gibi arzuluyorum ama gururumdan ona daha yakın olmayı teklif edemiyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum, sürekli onu düşünüp durmaktan delireceğim, çok acı çekiyorum...

 

Rumuz: Pişman

 

 

 

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
5
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    03 Kasım 2016 Perşembe 18:01

    Otele niye cagirmis, konferans mi verecek?

    Cevapla
  •  
    27 Ağustos 2016 Cumartesi 18:51

    Otel ne alaka, boşver iyi yapmışsın.

    Cevapla
  •  
    13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:40

    yorumlara bak.sana ne gözle baktığı belli...sana değere veren biri olsaydı otele çağırmazdı...demekki ciddi düşünmüyor...cıx cıx cıx.bu kafayla çookkk zoorrr...acı çekin siz.en iyi bunu yaprasınız....

    Cevapla
  •  
    13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:28

    türk kızından beklenen tipik havalar ve egolar.hayattan zevk almak yerine sana öğretilen saçmalıkların peşinde gidersen böyle acı çeker ve pişman olursun işte.her tarafta var senin gibi sürekli ikilem yaşayıp hayatını cehenneme çevirenlerden.günün sonunda elinde pişmanlıktan ve acıdan başka bir şey kalmaz.kimseye kulak asmayacaksın ve anı yaşayacaksın.o kadar.

    Cevapla
  •  
    13 Temmuz 2016 Çarşamba 10:18

    nedir bu yurdum kadınlarının bu kadar kibirli ve egolu olmalarına sebep.çok mu güzelsiniz?çok mu akıllısınız?çok mu dişisiniz?çok farklı özellikleriniz mi var.?sadece çok fesat ve şeytansınız, o kadar.en görgüsüz ve çirkin olanınızda bile bir hava bir hava sanırsın hepiniz konaklarda yalılarda büyümüş.yorumlara bak.sana değer verseydi otele çağırmazdı sana ne gözle baktığı belli.vs vs.ya arkadaşalar erkeklere ne gözle bakıyorsunuz siz.bir de hemen "ciddi düşünme olayı” ne oluyo.kadın ve erkeğin birbirini arzulaması ayıp veya kınanacak bir durum mu? ne kadar geri kafalısınız.

    Cevapla
  •  
    14 Nisan 2016 Perşembe 09:36

    bakıyorumda bir çöğu iyi yapmışsın diyor.peki kadın onunla birlikte olsa o da zevk almıyacakmıydı.seks tek kişilik oyun değildir.daima 2 kişi arasındadır. bilin istedim

    Cevapla
  •  
    13 Nisan 2016 Çarşamba 17:39

    sen en iyi olanı yapmışsın .

    Cevapla
  •  
    10 Nisan 2016 Pazar 23:42

    sana deger veren biri olsaydi otelde kalmayi teklif bile etmezdi. hadi diyelim niyeti kötü degildi ozaman bu kadar kolay birakmazdi. sen dogru olanini yapmissin. kabul etseydin asil ozaman dahada cok pisman olucaktin. karsindaki kim ne olursa olsun asla kendinden vazgecme!

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 19:10

    Siz en doğrusunu yapmışsınız.adamın niyeti belli. Sonra daha çok üzülürsünüz.hayat bunlar gibi birçok tecrübelerden ibaret zamanla anlarsınız....

    Cevapla
  •  
    29 Mart 2016 Salı 11:28

    inan seninle ciddi düşüne biri olsaydı senin bu kendini hemen salıvermemen onu gururlandırırdı. giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.

    Cevapla

İlginizi çekebilecek diğer haberler
  • Neden limonlu su içmeliyiz?
    Neden limonlu su içmeliyiz?

    Süresi : İzlenme : 17002

  • Prematüre nedir?
    Prematüre nedir?

    Süresi : 01:30 İzlenme : 4366

  • Uykusuzluğa basit çözümler!
    Uykusuzluğa basit çözümler!

    Süresi : 05:25 İzlenme : 6929

  • Hafif pizza tarifi
    Hafif pizza tarifi

    Süresi : 01:28 İzlenme : 8428

  • İlişkilerde bağlanma çeşitleri
    İlişkilerde bağlanma çeşitleri

    Süresi : 27:40 İzlenme : 1425

BU KATEGORİDEKİ EN ÇOK OKUNANLAR

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön