Bir hayalin gerçekliğe ilk adımı

Bir hayalin gerçekliğe ilk adımı

Heves, heyecan, kaygı ve merak içindeyim… Şimdi ve burada parmaklarım klavyedeki harflerle buluşurken içimde bu hisler canlı. Bir hayalin gerçekliğe ilk adımı bu, benim yüreğimden ve zihnimden dökülenin, tanımadığım sizlerle buluşacak olması…

 

Yazdıklarım sayesinde kendi iç dünyamla ve bağlantıda olmayı özlediğim diğer insanlarla buluşmak benim çocukluk hayalim.

 

Okul günlerinde henüz yazmaya yeni başlamışken şiirleri ve denemeleri ile barışık, yaşam yolculuğunu hep yazarak geçireceğini sanan bir düşbazdım. Cesur, kararlı, kaygısız ve yazma haliyle huzurlu… İyi bir okuyucu olup iyi yazarlarla tanışınca ise zihnimin sesi yüreğiminkine ağır geldi hep. Yazmak benim ne haddimeydi ki…

 

Yaşamı algılayış biçimimde değişiklikler yaptığım bir dönemdeyim şimdilerde. Çocuksu halimle yeniden buluşma pratikleri yaptığım, zihnimdeki sesleri kısıp yüreğimin sesini iyice duymaya odaklandığım, şefkatli bir merak duygusuyla iç dünyama yolculuk yapıp orada bulduklarıma kabul verdiğim bir dönem bu. Yavaşlamanın ve yaşadığıma şükran duymanın tadına bakıyorum şimdilerde.

 

Gereklilik kipinde yaşamayı bırakıp daha çok içime dönme çabam var. Şu an bana neler oluyor?  Ne hissediyorum? Ne yapmayı özlüyorum? Neye ihtiyacım var? Bol bol bu sorularla hemhal oluyorum. 

 

Can kulağıyla dinliyorum yüreğimin fısıltısını ve  "özgürleştir kendini" diyor oradan şefkatli bir ses. Kırılganlığını aç, cesaretini topla ve  dök yüreğindekileri. O müthiş büyük bağlantı çemberine bir halka daha ekle. Ve inan, inan ki kimse takılmayacak o halkanın rengine, büyüklüğüne ve süsüne. Sen o halka olarak eklen sadece, kendi halinde, birlik beraberlik paylaşım ve büyüme niyetinle…

 

İşte bu hallerden geçerek yazıyorum şimdi. Çok uzun yıllar sonra ilk kez, kendime verdiğim şifanın ilk ürünü belki de… Size ulaşacak mı bilmem ya da nasıl çınlayacak kulaklarınızda, emin değilim. Bildiğim tek şey, yaşamda beni heyecanlandıran şey ile buluşmak için emek vermek istediğim,  gücümü elime aldığım, kırılganlığımla yazdıklarımı paylaşıma açma niyeti gösterdiğim için büyük bir huzur var içimde.

 

Hani diyorlar ya "Hayat amacını bul ve tutkuyla düş peşine" diye. Hiçbir şey yüreğimde büyüyeni paylaşmak kadar çok heyecanlandırmıyor beni. O şeye ulaşmak, anlamak, tariflemeye çalışmak ve ulaştırmak bir başkasına… Ondaki ile çoğalmak sonra, ve büyümek, hep büyümek bir sonraya… Öyleyse ben başlıyorum anlatmaya, yeriniz var mı duymaya?

 

Görsel: Alexander Calder

***

 

Siz de yazınızı gönderin, yayınlayalım

HTHayat.com Okur Blogu herkese açık!

Facebook Yorumları
Yorumlar
15
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    06 Şubat 2019 Çarşamba 10:41

    Yeni yazı ne zaman gelecek? :)

    Cevapla
  •  
    01 Şubat 2019 Cuma 08:37

    samimi , ilham verici ve etileyici ... nasıl devam edeceğini simdiden merak ettim

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 20:25

    Heyecanla bekliyorum bir sonra ki yazını Ezgi????Öyle içten bir anlatım ki ...samimi ,naif ve sıcacık...

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 17:36

    İlham veren bir yazı, merak ve ilgi ile diğer yazılarınız bekliyorum.

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 14:35

    Kendine sorular sormak ve yüreğinin sesini dinlemek o kadar zor ki şu karmaşık hayatın içinde . Bunu yapabilmeyi , yapabilmeye yeniden inanmayı hissettirmeniz çok kıymetli . Keyifle okumak , keyifle inanmak , yeniden umut etmek için devam etmenize şahit olmak bize çok daha büyük bir güç verecektir. Sevgiler ..

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 11:18

    Samimiyetiniz ıyi geldi bana. Kendimi bu kadar seffaflikla açabilir mıydım diye düşündüm okurken. Ilham oldu bana okuduklarım teşekkürler.

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 09:51

    Güzel bir yazı. Umut dolu. Hayata ve içindekilere karşı daima ayakta kalabilmenin formülünü veriyor. Samimi ve bir o kadar da seviyeli. Eleştiriyi severim ve yaparım. Bu tür yazılarda genel itibariyle giriş bölümü gelişmenin habercisi olarak kabul edilir. Fakat sen gelişmenin gizemini koruyabilmişsin. Bende merak uyandırdı doğrusu. Yazına tam anlamıyla puan verebilmem için devamını okumam gerekiyor. Güzel bir yoldasın. Bu yolda önüne çıkacak engelleri başkasının kaldırmasını beklemeyecek bir insan profili çiziyorsun. Haydi bakalım hayırlısı olsun... Saygı ve sevgilerimle sevgili KÜÇÜMEN...

    Cevapla
  •  
    29 Ocak 2019 Salı 09:21

    Kalemine sağlık, keyifle takip edeceğim. Yolumuzu aydınlatacak guzel yazılarla geleceğinden eminim. Sevgiler

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 23:25

    Giriş çok etkileyiciydi. Gelişme bölümü böyle yazılarda en beklenen ve merak edilen kısımdır. Yazınızı çok beğendim.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 22:19

    Yureğinden dokulen yolumuzu aydınlatacak guzel yazılarını okumaya hazırız.. Sen anlat biz dinleriz. Yolun açık olsun.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 20:30

    Ezgi hanim Yazinizi cok begendim. Ozellikle devamini cok merak ediyorum. Yazinin nereye gidecegi ve bahsedeceginiz konu cok heyecan verici.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 19:49

    Ezgi hanım yazınızda kendimden çok şey buldum. Okurken adeta hayal kurduruyorsunuz. Instagram vasıtası ile sizi zaten takip ediyorum. Yazılarınız çok güzel.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 17:08

    Ne kadar da yurekten bir yazi. Yazara tesekkur etmek istedim. Ilham aldim. Sevgiler...

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 16:31

    Ezgi Hanım sizi Instagram'da da takip ediyorum. Duygularınızı ifade ediş şekliniz için haddim olmayarak sizi tebrik ediyor, güzel Türkçe'mizi kullanırken bizlere örnek olmanız nedeniyle size teşekkür ediyorum.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 16:23

    Bir çırpıda okudum ve içimde çınladı yazdıkların. Sanki gözlerimle değil yğreğimle okudum. Evet yerim var seni duymaya sevgili Ezgi ???? Cesaretinden dolayı, korılganlığını, yüreğini açışından dolayı bende heyecanlandım ve ilham aldım. Yolun açık olsun ve olmuşta zaten, hayata katkısı olsun ????

    Cevapla

  • Koruyucu psikolojik yaklaşım
    Koruyucu psikolojik yaklaşım

    Süresi : 29:24 İzlenme : 0

  • Çocukken korumak, yetişkini tamir etmekten kolay: Çocukluk çağı travması
    Çocukken korumak, yetişkini tamir etmekten...

    Süresi : 41:21 İzlenme : 0

  • Travmaya duyarlı okul
    Travmaya duyarlı okul

    Süresi : 08:03 İzlenme : 0

  • Eğitim Uzmanı Koray Varol: Sınav sistemine nasıl yaklaşmalı?
    Eğitim Uzmanı Koray Varol: Sınav sistemine...

    Süresi : 23:38 İzlenme : 0

  • Sema'nın Sağlıklı Mutfağı - Sema Sumeli anlatıyor
    Sema'nın Sağlıklı Mutfağı - Sema Sumeli...

    Süresi : 08:40 İzlenme : 0

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön