Evli bir adama aşık olmak...

Evli bir adama aşık olmak...

Aslında işler hepinizin sanıldığı gibi yürümüyor. Ötekilerin yüreğine, dünyasına, acısına, tatlısına, sessiz çığlıklarına da kulak vermelisiniz. 

 

Bizler ya da ben!

Sandığınız gibi bir elimiz yağda bir elimiz balda yaşamıyoruz. Aşkın hiçbir hali sorgulanamaz, yargılanamaz. O zaman adı aşk olmaz. Aşkı sadece yaşarsınız. Evli bir adama aşık olmak; susmak, anlatamamak, gidememek, kalamamak demek!

 

Özleyemezsin! Arayamazsın!

Mesela; evin hangi köşesini daha çok sever? Hangi diziyi izlerken uyumayı sever? Bir pazar sabahı yağmur yağarken dizlerine yatmak ne demek?

 

Hiçbir arzunu dile getiremezsin ki zaten öyle bir hakkın da yoktur! Daima yetinmek zorundasındır! Gitsen ayrılık olur, yüreğin dayanmaz. Kalsan sarp bir uçurum, canın dayanmaz!

 

Küçücük bir kızken aşık oldum böyle bir adama. Geldim, gittim, ayrıldım, barıştım, sevdim, nefret ettim, bekledim, gidemedim, kalamadım, dayanamadım, yaşayamadım! Anlatması zor ama anlaması, anlatmasından daha da zor...

 

Yıllar geçti, 4 yıl ayrı kaldım. Hep sevdim. Hayatımda ne başkasına yer verebildim ne de başkasına kalbimi açabildim.

 

Şimdilerde 30'umdan gün aldım. 4 yıl sonra doğum günümde ellerinde çiçeklerle iş yerime ansızın geldi. Tesadüfen kapıya çıktım ve karşımda o! Güçlükle ayakta durmaya çalışırken arkadaşıma yalnızca şunları söyleyebildim; "Bu karşımdaki adamı sen de görüyor musun yoksa sadece bana mı görünüyor?"

 

Bizler vicdanımızın bedelini, vitrinde her gördüğümüz gelinliğe bakarken, bir baba kızının alnını örterken, kuşağını bağlarken, bir çocuk baba diye koşarken ödüyoruz!

 

Bir yaşlı amcanın, teyzenin elinden tutup karşıdan karşıya geçirdiğimizde; "Allah muradını versin kızım” ya da “Allah sevdiğine kavuştursun kızım" dediklerinde "Amin" diyememekle ödüyoruz hesabımızı! Gerçek olur sevdiğim adamın yuvası yıkılır, çocuklarından ayrılır, vicdan azabından yanımda kahrolur diye ben boğazımda bir düğüm ile şunları geçiriyorum yüreğimden: "Söyleme amca söyleme teyze… Kavuşmayalım, ben yandım başkaları yanmasın!"

 

Bir gece ansızın sevdiğim adamı anarken; "İşte bakın benim gerçek olur diye korkup amin diyemediğim duam o" diyorum.

 

Yapmayın, yakmayın canımızı…

Sonunu bilmediğimiz karanlık bir tünel gibi…

İnsan kaybolur diye ne başlangıca geri dönebiliyor ne de ilerleyebiliyor.

 

Ben ayakları yere basan işine kariyerine sahip parmakla gösterilen lakin evliliğe karşı olan tavrıyla tanınan biriyim. Benim derdim para pul, makam mevki değil. İlk arabamı aldığımda annemin bir cümlesi var hiç unutmam. Bir sabah işe gideceğim, uyandım kahrımdan, acımdan nefes alamıyorum... Oysa araba almışım mutlu olmam gerekiyor. Annem yanımda, trafik ışıklarında durduk ve bana şöyle dedi; "Yüzün bir kere gülsün diye aldık bu arabayı yüzün bir kere bile gülmedi. Ne yapayım, parayla alınsa da keşke gitsem alsam mutlu edebilsem seni" dedi. Oysaki annem sadece uzakta bir sevdiğim olduğunu sanıyor hiçbir detay bilmiyor.

 

Ahirette hayatım film şeridi gibi izletilirken onun olduğu sahnelerde yanımdaki meleğe dokunup bak şimdi buralar çok acıklı diyeceğim. Bizleri kötü yuva yıkan olarak itham etmelerinden üzüntü duyuyorum. Ben ki o yanımdayken valizini hazırlarken, kokusunu saç telimden ağlaya ağlaya arındırırdım, kıyafetlerini katlayıp koyardım valizine. Sırf onun yuvası yıkılmasın diye...

 

***

 

Siz de yazınızı gönderin, yayınlayalım

HTHayat.com Okur Blogu herkese açık!

Facebook Yorumları
Yorumlar
105
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    02 Şubat 2019 Cumartesi 01:58

    Çıkmaz sokağında bekleyenisindir..

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 13:23

    Bende dört yıldır böyle bir ilişki içerisindeyim hatta dahada ötesi yaş farkımız da var. ilişkinin ilk aylarında bilmiyordum, anlamıyordum, sormuyordum. Ailesinden kopuk yaşayan kendini işe ve spora vermiş biriydi. Nasıl anlamadığımı sorarsanız adam günlerce benimle kaldı arayan sorayan yoktu. Öğrendiğimde herşeyine rağmen seni seviyorum dedim.İyi yanlarının ayrıyetinde çok çektim. Göçebe gibi on bir defa ev değiştirdik, işyerimizde büyük sorunlar yaşadık, arkadaşlarımızı kaybettik, aç kalsakta, yanlız kalsakta, işsiz kalsakta vazgeçmedik. Hukuki süreç devam ediyor, diğer eş anlaşmak...

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 21:42

    Ya yemek beni hep aşağılarda görürsünüz eşini yerlesince boşa gitsin dersin genelde mevki yide o verir evli erkeklerden uzak durun çünkü birgün o kadının yerinde olabilirsiniz Kader bu belli olmaz vicdan cüzdanla sınırlıdır

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 17:04

    Ulaşılamayan her zaman çekici gelir insana.Evlendiklerinde ise adamın pijaması,diş macununu kullanma şekli gibi şeylerden de hemen sıkılıverirler

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 02:52

    başka bir kadını sevecek ise bu beni sevmediği anlamına gelmez. o kadının da eşimin de sevgilerini yaşamalarına engel olmaya hakkım yok. Birgün onunla birgün benimle olur. Bundan daha doğal ne var sanki. evde saçı başı yoluk eşofmanla gezen kadınların kıskançlık krizine girmesine anlam veremiyorum.

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 00:34

    Aslında suç senin değil.aslında sen masumsun. Erkek tek eşli olacak diye bir şart yok. Ha her kadın paylaşmak istemez erkeğini ama bedensel format gereği erkek hep birden fazla kadına sahip olmak ister ama yasalar buna engel olur

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 23:51

    Sacma otesi birde acindirarak anlatmis. Sen adamla birlimteyken evdeki kadinin hali ne peki..

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 23:46

    Dunyada baska erkek kalmadi degil mi evli barkli adamlarin yuvasina goz dikmeler birde benim yuzumden olur diye sahte vicdan yapip kendini kandirmalar.. bu ne sacma birsey ya.. rahat birakin evli adamlari. Parasi var sizi rahat yasatcak diye yapisip kaliyor cogu metresi gozumuzde o kadar normallesti

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 22:59

    Keşke empati kurulsa acaba oda sevgilisi tarafından kocasına yazılan bir yazı okuduğu zaman ne hisseder diye düşünse evet yuva yıkan kadınsın bu gerçeği hiçbir şey değiştirmez adına aşk dediğin duygu bile olsa yazık aşk diyorsun bu aşk değil yapmayın birde masummus gibi yazı yayınlamak ne saçma

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 22:06

    Ben yakışıklıyım 34 yaşındayım biri gelip bana aşık olmadı. Siz güçlü insanlara aşık oluyorsunuz hepsi bu

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 21:30

    Bu hikayenin sonunda neler oldu çok merak ettim açıkcası.. devamını da yazar misiniz?

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 18:04

    Aşkın tarifini yapan biri varsa onu bizede gösterin mecnun deli divane lelâ ona keza o dönemin padişahı duyar meseleyi ve merak eder ve sorar mecnuna nerede bu leylâ giderler leylânın evine bakarki leyla kara kuru bir şey döner mecnuna bunun icinmi kopardın kendinimecnun padişahım birde benim gözüml

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 16:07

    biraz evli kadın olarak ya da evlat olarak empati kurmak lazım

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 15:20

    Saçma diyen arkadaşlar hayli yoğunlukta... Peki aşk ne zaman mantıklı olduki? Doğru veya yanlış, iyi veya kötü... Aşk her dala konabilir en saçma hali alabilir... Ama asla mantik aranamaz. Saçma diyenlerin aşk duygusunu tam olarak yaşamamış olma ihtimalleri yüksek

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 14:51

    ????????????

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 13:05

    Saçmaaa

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 11:14

    Bu ne yaa saçmalık

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 10:16

    ne ahlak kalmış ne ar başkasının eşine sen kafayı tak sonra adını aşk koy aşk kirli ruhlarda olmaz

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 08:42

    yaşamayan biraz zor anlar ama sevgi aşk herşeye rağmen güzeldir.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 08:45

    kesinlikle...

  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 08:41

    En son ne zaman bu kadar duygulandım bilmiyorum.ben bu durumda evli erkek olan tarafım.her gün neden daha önce tanımadım demekten başka bi çarem yok.ne sevecek kadar ne de gidecek kadar cesuruz

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 08:40

    Çok duygusaldı

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 08:33

    böyle yazıları yayınlayarak bunları olağan,makul ve masum göstermekte ne demek..şunu yazan kişi karşı tarafın eşi konumunda olsaydı kocasına sözde aşık olan kadına acıyıp methiyeler mi dizecekti. yazan kişiyi ve bilinçli olarak aile yapısını bozmaya çalışmak maksatlı olarak yayınlayan kişiyi de kınıyorum.

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:36

    Sen de o adamla evli olsaydın ve biri çıkıp kocan hakkında bunları söyleseydi, aynı şeyleri savunup hisseder miydin acaba?

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 12:02

    cok doğru

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 23:31

    Kim sevdiğini almış ki? Hele sen bir evli adamla berabersin. Yuvayı yıkmaktan korkmuyorsun. Çok sevseydi seni zaten evlenemezdi yada boşanır seni alırdı.

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 18:11

    tipik türk kadını mantığı işte...

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 22:22

    Ask adi altinda kandirilmacalar kanmalar kullanilmalar falan filan neredeyse aglicaz ne de dokunakli bir turk filmi

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 20:34

    Biraz terapi yardımı ve akıl ile yaraların ve yaralamaların önüne geçebilme şansı her zaman mümkün.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 19:52

    Amnestik hormon diye bişey var. kendine evli olmayan ve sana uygun bir adam bul ve bol bol seks yap. gönlün kalbin karşı çıksa da beraber ol. bir süre sonra diğerinin etkisinin azaldığını göreceksin. Mevcut sinapsların yıkılıp yenisi yapılacak ve yeni yaşama farketmeden hazır olduğunu göreceksin. Hiçbir acı da sevinç de aşk da sonsuza kadar sürmez tatlım. beynin plastisitesi diye birşey var incele lütfen

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 19:37

    İnsan nefsi işte.. herşeyi istiyor.. Ama evli bir adama aşıkken çektiği acıyı anlatan bu kadının bunu duyan eşin yaşayacağı acıyı neden hesap etmez de yaptığı şeyi haklı gibi göstermeye çalışır ki...

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 19:00

    Hayatta herşeyi yapmaya HAKKI yok insanın.. onun yuvası yıkılmasın diye valiz hazırlamak da neymiş yahu!!

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 18:58

    Bu durum okadar zor bir durum ki ne anlatmaya güç yeter ne anlatmaya akıl.hata yapmak insanlara mahsustur ve bir insan her yönden hata yapabilir evlenirken de ve bu yaptığınız hata bir ömür sizi etkileyebiliyor evlisiniz çocuğunuz var ve bir başkasına aşık oluyorsunuz karşı taraf ta sizi çok seviyo

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 16:54

    Bu durumun tam tersi bir durumu düşünün, işte tam da bu durum içerisindeyim ve ne yapacağımı bilmeden her günüm tam bir ızdırap içinde geçiyor..

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 16:51

    Bu yazı'ya bu makaleyle yorum yapmak haddi așar., Emeğine kalemine sağlık...

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 16:27

    saçma durumunuza bir de dramatik bir yazı yazıp kılıf mı uydurmuş oldunuz? bence olmadınız!

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 15:57

    Problem bir kadının evli bir adama aşık olması değil..veya evli bir kadının bir adama aşık olması..Aşk deliliktir..normal bi duygu durumu değil ..toplumsal ve ahlaksal değerlerin dışında gelisen bi durum..Suçlu yoktur aslında..insanın duyguları bazen aklının önüne geçebilir..Olmaması iyidir ama....

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 14:23

    Aşk diye birşey yok... Allah var... Cehennem var... Kalbini şeytana satmak kolay, zor olan kalbini Rahmanın emrine vermek... Allah ıslah etsin hepimizi...

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 19:47

    yaw kardeşim ne alakası var. kadın aşık. bu başka hiçbi şeyle anlatılmaz. kafanı bağlamakla hiç

  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:52

    tuttum bunu

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 13:38

    herşey insanlar için, umarım kimse böyle bir durumla karşı karşıya kalmaz

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:52

    ami̇n

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 13:25

    Kafanızdaki engelleri kaldırın, eşlerinize eşyanız gibi davranmayın, bırakın çiftler özgürce yaşayarak kısa hayatlarında mutlu olsunlar. Ancak bunun sadece tek bir şartı olsun, doğumuna karar verdiğimiz çocuklarımızı ihmal etmemek ve reşit olana kadar onların tüm manevi ve maddi ihtiyaçlarını karşılamak. Sevin, sevilin ve sevgiyle kalın

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 13:20

    İnsan, kadın veya erkek fark etmez, doğası gereği çok eşlidir. Dinlerin ortaya çıkması ve özellikle kapitalizm sonrası çalışanların işgücü kaybını önlemek, emeklerini daha çok sömürebilmek için düzenli hayat adı altında tek eşlilik topluma dayatılmıştır. İlk dönemlerde çok eşlilikten kaynaklanan sorun doğacak çocukların babasının kimin olduğu tespiti idi, ancak modern hayatla testlerin yardımı ile bu sorunda ortadan kalmıştır. Yaşam denen ve maksimum 70-80 yıl sürecek hayatımızda kadın veya erkek olarak niye farklı aşklar ve bedenler tanımayalım, niye daha fazla mutluluk yaşamayalım....

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 12:38

    Seven için acı, sevilen erkek için yaşam sevinci, neşe kaynağı, eğer ki karısını sevmiyor ama merhamet, çocuk, çevre gibi nedenlerden ondan ayrılamıyorsa, eşi için çoğu zaman yaptıklarının ya da yapmadıklarının karşılığı bir ceza, varsa çocukları için ebeveynleri arasında anlamsız gerginlik.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 11:23

    KATILMAMAK ELDE DEĞİL,KADIN İÇİN ZOR OLDUĞU KADAR ERKEK İÇİNDE ZOR.SEVGİ BİTMİŞTİR ONA YILLARINI VEREN KADINI İLE ARASINDA SEVGİ YOK AMA VİCDAN VAR.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 11:11

    Wow. Hey dostum yorumlara bakıyom. This is a LUT Kavmi.pu ha ha

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 08:54

    insanların yaşamadıkları acılarla konuşması ne kadar rahat masum değilse iki tarafta değil evet ama bu kadar ağır sözleri hak edecek kadar da değildir yahu.Elbette aldatılan bir kadın içinde kötü lakin asıl kötü olan nedir biliyor musunuz evli olduğunu bilerek susması değil aksine bu durumdam rahatsız olmayandır...

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 08:51

    Iyk igrenncc

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 08:27

    Tamamen ahlaksıZlık, bunları yaşarken, diğer kadını düşünememek saplantılı yaşamak ve geleceğini umut etmek bu kesinlikle aşk değil. Mutsuzluğun üzerine başka bi ilişki kurmayı hayal etmek bile vicdansızlık.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 21:17

    bilmem farkında mısın ya da yazıyı tam okudun mu. yuvası yıkılmasın diye hayır işlese bile edilen dualara amin diyememenin ne olduğunu sadece o bilmiyor. bizler de biliyiroz.

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 08:14

    ülkede nüfus yüzde 52 erkek, yüzde 48 kadın.. yani tüm kadınlar bir erkek ile evli olsa bile hala nüfusun yüzde 4ü bekar erkek oluyor... sonuç kağıt üstünde bir erkeğe birden fazla kadın düşmüyor, bir kadına birden fazla erkek düşüyor.. bilmem anlatabildim mi

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 03:28

    Olumsuz yorum yapanlar, çoğunuz kadınsımız..Hani nerde kadın dayanışması?

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 10:32

    ne yani hemcinsinize destek olun di̇yerek ahlaksizliğa göz yummamizi mi i̇sti̇yorsun,aferi̇n i̇yi̇ yapmişsin evli̇ adamla devam mi di̇yeli̇m!!! evdeki̇ eşe destek olun demen gereki̇rken!!!aldatilan kadin hemci̇nsi̇mi̇z deği̇l mi̇???

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 01:57

    Sizene lan karısı adam olsaymışta adama sahip çıksaymış

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 01:36

    Ne bu şimdi?? Saçma aptalca yazılmış düzmece..

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 10:19

    minare çalınmış kılıfı da hazırmış!!!

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 23:38

    Aşkı yaşamayan yorum yapmasın, bilerek isteyerek aşık olunmaz hiç farkına varmazsın bir bakmışsın ki onsuz duramıyorsun. akılmış, ahlakmış, hiçbir şeyi görmez gözün, tüm dünyayı karşına almaya hazırsın işte aşk böyle birşey , ahlaksızlık bir gün sürer aşk bin yıl sürer

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 12:10

    çok güzel yorum tam benim durumum

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 22:08

    Peki adam sakladiysa evli olduğunu Kadın öğrenince geri dönemeyeceği kadar seviyorsa

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 19:33

    Bu insanları anlamıyorum nedir bu evlilere bakma sevdası 2 bekarla dolaşıyorum parmağımda eşşek kadar alyans var. Bakıp bakıp gülümsüyorlar. Allah yardımcımız olsun.

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:53

    :)

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 19:11

    Çok saçma , seni seviyorsa zaten ortada bir yuva yok bıraksın gelsin, yok seni sevmiyorsa oyalamasın senle gönül eğlendirmesin, 2kere 2 -4 bu kadar basit, 2 kişiyi de sevemeyeceğine göre seçmek zorunda , böyle Arada derede olmaz, ne seni ne de karısını kandırmasın

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 18:09

    Ahlakın gevşek yerinden sızıntı yapmış duygumsulardan edebiyat parçalamış.

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:53

    bak bu çok doğru

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 17:50

    evli adamla mercimeği fırına vermiş. adam bunu sevse karısını sevmese her durumda ayrılır bununla evlenirdi. sonuçta boşanma olayı ender olan bir şey değil. adam bunu sevmiyor. sadece kullanmış. yaptığı ahlaksızlığı anlatıyor. salaklık.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 17:08

    Mağduru oynamak vicdanınızı mı rahatlatıyor anlamış değilim. Büyük ve derin sevgiden bahsederken sevildiğini sana eşi, hem cinsin onu hiç düşündün mü? Çocuklarını eşini düşünmüş olsaydı eğer 1 kere bile görüşmek istemezdin zaten. Acındırma kendini. senin olmayacağını bile bile neden saçma bir ilişkiyi meşrulaştırıyorsun acını kalbine gömseydin de görüşmeseydin. Milletin sana bravo demesini bekler bir hal kelimelerinde vay be kadına bak ayırmamış eşleri acı çekmiş feda etmiş hah alkış mı hak ettin şimdi. Arınla namusunla kalbindeki aşkı al diye dua etseydin. Sürdürmeseydin bile bile evli...

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:55

    Ahlaksızlığı neden mağdur gibi gösteriyorsun bu psikolojik bir sorun evli olması ulaşamamak demek ve insan elinde olanın nankörü ulaşamadığının delisidir

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:37

    ilişkilerin o kadar yozlaştığı bu devirde sevgiyi bulmuşsan sonunu düşünmeyceksin. burdan evli insanlarla ilişki kurulur mu ` geyiği yapanların gizli gizli neler yaşadığını hepimiz biliyoruz. ama gerçek sevgi mi yaşadığın yoksa evli bir erkeğin olağan hevesi mi?

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 13:36

    bravo ;)

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:20

    Ahlaksızlıktan başka birşey degil birde magdurmus gibi anlatiyor. Allah tüm yuvaları sizin gibi insanlardan korusun.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:07

    Evli bir adamla böyle bir ilişkiye başlayıp mağdurmuş gibi yapmak AYIPTIR!!

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:53

    kesi̇nli̇kle

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:05

    Yaptığın bu ahlaksızlığı mağdurmuş gibi anlatman da yüzsüzlüğün daniskası!!! Ben aldatılan kadının düştüğü duruma ve çocuklarına üzüldüm.Allah yuvalarımızı senin gibi kadınlardan korusun.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 15:16

    ami̇n

  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:55

    ami̇n

  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 09:11

    senin kocanda yapıyor. ben yapmam diyen erkek yalan söyler. sen kocanın hangi isteğini yapıyorsun. şu yaptığın yoruma bir bak. yazdığını bir oku.

  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 15:49

    amin

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 16:05

    SEVGİLİ KARDEŞİM. HAYATTA ÖYLE SEÇİMLER YAP Kİ, KAZANDIĞIN ŞEYLER, KAYBETTİKLERİNE DEĞSİN. YANLIŞ KALBE MİSAFİR OLDUYSAN OTURMASINI DEĞİL, KALKMASINI BİLECEKSİN. AYRICA ASLA BAŞKALARI ÜZÜLMESİN DİYE KENDİNİ ÜZME. UNUTMA, SEN KALDIRABİLİYORSAN, ONLAR DA KALDIRABİLİR.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:43

    sevilecek o kadar çok bekar erkek varken neden evli bir erkek eğer karısını seninle aldatıyorsa yemin ediyorum senden hevesini aldıktan sonra senide boynuzlayacaktır inan bana bu hep böyledir çocuklarının anasına acımayan sana acımaz aklını başına al kendi hayatına bak değmez onun bunu çocuğuna

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:25

    Ahlaksızlıkla alakası yok insanın durduramadığı duygular vardır bu da böyle birşey. Madem ahlaksızlık madem yanlış insanın yaradılışı dair herşey yanlıştır bu dünyada... Kendinizi sorgulamayın rahatça içinizden geleni yapan 1 hayat daha yok

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:22

    insanın kendini kandırıp haklı çıkarabilmesi ne kadar enteresan bir yetenek gerçekten. Adam zaten adam olsa eşinden başkasına bakmaz. lakin tek suçlu adam değil. erkekler genelde mutlu olamadıkları zaman gözü dışarı kayan cinsler ama çoğu erkek gibi sorunlarının üzerine gitmek yerine kaçamaklarla hem kendi saflıklarını hem de başkalarının duygularını ateşe atabiliyor. kadın tarafından bakınca da evli erkeklerle yaşadıkları ayrı bir heyecan onları itiyor genelde bu tarz ilişkilere, aşk falan değil... her ne olursa olsun birisiyle vakit geçirip akşam başkasının yatağına gönderebilmek ne kadar...

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:17

    bunun adı aşk değil kara sevda değil bunun adı rezillik hem senin için hem de karşı taraf için tövbe edin hatanızdan dönün birdaha arkanıza bile bakmayın.hakkınızda helal olanı isteyin

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 16:47

    sen aşkı yaşamadiğın için bilmiyorsun ve sadece din üzerinden düşünüp saçmalıyorsunuz diyorsun yaşamadığın birşey için yorum yapma , yaşamış birisi olsan böyle birşey yazamazsın , önce aşkın ne olduğunu ve hiçbir şeye benzemediğini bil..

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:00

    Böyle durumlarda ortada bir sevgi oluyor fakat evli olan kadın da yalnız kalan kadın da gerçekten sevildiğini hissedemiyor. Bunun sonucunda da kimse mutlu olamıyor. Asıl önemli olan ise bu kaderin kimden ve neden geldiğini bulabilmek. Hayatta her şeyi kendimizi tanımak için yaşıyoruz ve döngüyü kırana kadar senaryo seçme şansımız olmuyor.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 14:58

    birçok değer vardır ki aşk taaa en gerilerde yer alır. kendinizi aşk her şeyden önemlidir diye kandırıp insanlıktan çıkmayın.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 14:44

    Ahlaksızlığı yapan erkek aslında. Ama uçkuruna düşkün özürlü, ne yapsa yeridir şeklinde bir hoşgörü var ülkemizde malesef.

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2019 Cuma 00:54

    katiliyorum

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 14:19

    Allah sabır versin...zor bir süreç yaşamışsınız.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 14:18

    Aşkın gerçek anlamından bahsedeceksek eğer bunu meşru kılmayı hedeflemeyi değilde böyle bir durumda o adama aşık olan kadının aşkından dolayı sırf o adamın mutluluğu huzuru için bunu kalbine gömmesini anlatmanız daha sağlıklı olur zannımca..

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 14:30

    zaten yazarda tamda bunu anlatmış ! son paragrafı tekrar okuyalım

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 14:14

    ömrümde böyle saçma birşey görmedim.aşk sadece istemsiz gelişen birşey değildir.aşık olmak kontrol edilebilir..evli bir insana aşık olup onunla olup sonra sözde aglayarak karısına göndermek ..bunun adı aşk değil.. ahlaksızlık..

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:27

    büyük laf ediyorsun

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 19:17

    boş konuşmuşsun

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 10:40

    aşk kontrol edilebilir duygu değil ha aşkını yüreğine gömseydin denebilir ama kontrol etseydin ne demek ve bence de büyük konuşmuşsunuz

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 16:50

    aşk'ı kontrol edebilecek bir kavram bulunsaydı aşkı için ölenler olmazdı, aşkı kontrol eden aşık olmamıştır zaten, sen aşkın ne anlama geldiğini biliyor musun, sana çok basit açıklayayım, aşk görmesende hissetmektir , anlamasan da yaşamaktır, aynı dili konuşmasan da onu bakışların ile anlamaktır

  •  
    24 Ocak 2019 Perşembe 22:44

    belli ki hiç aşık olmamışsın o duyguyu mantıkla anlamaya yada atlamaya çalışma.o dediğine aşk denmiyor, belki hoşlanma dersin, sevme dersin ama aşk değil.

  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 13:29

    O adama sordun mu, o neler yaşıyor.

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 13:22

    Yapılan çok büyük büyük ahlaksızlık ve en ayıbı da bunun farkındalığını bilip sebepler ve baheneleri çaresizmiş gibi kendini avutarak inandırmak...

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 13:18

    BU DURUMUN NORMALLEŞTİRİLMEMESİ GEREK EĞER GERÇEKTEN AŞKTAN SÖZ EDİYORSAK VE DUA BİLE EDEMEMEKTEN BAHSEDİYORSANIZ BU DURUMDA TEK DUA KALBİNDEN ÇIKMASI İÇİN EDİLENDİR.

    Cevapla
  •  
    24 Mart 2018 Cumartesi 10:35

    ????????????????????

    Cevapla
  •  
    21 Temmuz 2017 Cuma 13:22

    kendi canından geçecek kadar,yaşananları kendine yakıştıracak kadar seviyor musun onu .sahi kendinden daha mı çok seviyorsun onu? peki diyelim herşeye rağmen seviyorsun da 'değiyor mu'...

    Cevapla
  •  
    20 Temmuz 2017 Perşembe 12:23

    tam da bu noktadayım şimdi. en güzel tanım da "dua bile edemiyor olmak". yüreğinle beyninin arasında sıkışıp kalıyorsun, ne yardan geçebiliyorsun, ne de serden. öylesine acı veriyorki...

    Cevapla
  •  
    19 Temmuz 2017 Çarşamba 22:32

    Allah sabır versin çok acı bir durum kalbinle aklın arasında kalmak r yandan vicdanın..Ama herşeyin bir nedeni var hayat öğretiyor tecrübe ettiriyor insanlara umarım herşey gönlünce olur...Zaten o senin kısmetinse sana acı vermez seninle olurdu takdiri ilahi ...

    Cevapla
  •  
    23 Ocak 2019 Çarşamba 15:56

    zor bi durum ama bu durumlara hiç girmemek lazim duygusallik bir yere kadar allah insana bir akil vermiş. bu akli en iyi şekilde kullanmak lazim ve maneviyat maalesef toplumumuzda eksik olan en önemli şey allah islah etsin allah doğru yolu göstersin allah mutlu etsin inşallah yüzün gülsün


  • Koruyucu psikolojik yaklaşım
    Koruyucu psikolojik yaklaşım

    Süresi : 29:24 İzlenme : 0

  • Çocukken korumak, yetişkini tamir etmekten kolay: Çocukluk çağı travması
    Çocukken korumak, yetişkini tamir etmekten...

    Süresi : 41:21 İzlenme : 0

  • Travmaya duyarlı okul
    Travmaya duyarlı okul

    Süresi : 08:03 İzlenme : 0

  • Eğitim Uzmanı Koray Varol: Sınav sistemine nasıl yaklaşmalı?
    Eğitim Uzmanı Koray Varol: Sınav sistemine...

    Süresi : 23:38 İzlenme : 0

  • Sema'nın Sağlıklı Mutfağı - Sema Sumeli anlatıyor
    Sema'nın Sağlıklı Mutfağı - Sema Sumeli...

    Süresi : 08:40 İzlenme : 0

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön