Evinize şans getirecek 9 obje

Varlıklarıyla size iyi gelecek, evinizin dekorasyonuna da katkı sağlayacak 9 obje...

  • Fatma Ana'nın Eli

    Pek çok kültürde yer alan Fatma Ana'nın Eli’nin nazarlardan koruduğuna inanılır. Fatma Ana'nın Eli aynı zamanda sadakat ve sabır sembolü olarak da anılır.

  • Fil

    Fil, başarı, güç, üretkenlik, şans, dayanıklılık gibi olguları temsil eder. Ayrıca büyükten küçüğe doğru sıralanmış 7 filden oluşan dekoratif nesnelerin yaşanılan yere bereket getirdiğine ve kapıya doğru dizildiklerinde ev sahibi olma şansı verdiği de inanılır.

  • Nal

    En tanınmış uğur getiren nesneler arasında yer alan nalın uğur ve şans getirdiğine inanılır. Nal genellikle kapı üzerine ya da girişlere asılır.

Facebook Yorumları
Yorumlar
11
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    07 Ocak 2020 Salı 06:47

    HEPSİ PUTPEREST İNANÇ FİGÜRÜ

    Cevapla
  •  
    30 Aralık 2019 Pazartesi 10:07

    Böyle batıl inaçlara inanmayın bunlar putpersetlik zamanından bizim inancımız kurana olsun herşeyin sahibi ALLAH ALLAH ol deyip olduruveren rızgı veren allah allan allah

    Cevapla
  •  
    30 Aralık 2019 Pazartesi 16:16

    rızgı? rızkı?

  •  
    29 Aralık 2019 Pazar 20:00

    NALDA BEREKET OLSA AYAĞINDA DÖRT TANE OLAN AT AKŞAMA KADAR KAMÇ MI YERDİ.

    Cevapla
  •  
    07 Ocak 2020 Salı 00:17

    süper :))

  •  
    29 Aralık 2019 Pazar 15:53

    fatma ana eli dedikleri olay hamsa büyüsü tılsımıdır. evlerde bulunması yanlış. ve nazar boncuğu, hiçbir yaratık tek gözlü değildir 1 tanesi hariç. araştırın biraz yapmak için haber vs yapmayınız lütfen.

    Cevapla
  •  
    30 Aralık 2019 Pazartesi 16:16

    haklısınız.. evimde asla nazar boncugu yoktur!!!

  •  
    28 Aralık 2019 Cumartesi 23:44

    batıldan da batıl adetler-objeler..kişi gerçek olmadıgını bilir..inanmak istedigi için kendini kandırır-inanır..batıldan da batıl

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2019 Cumartesi 13:33

    Neye umut bağlarsanız Allah sizin akıbetinizi o nesneye bırakır. Yani zayi olur gidersiniz. Boncuktan medet uman boncuğun gücü varsa ona emanet olur. Allah'a ortak koşmayın.

    Cevapla
  •  
    28 Ocak 2019 Pazartesi 08:47

    doğru söz haklısın..

  •  
    09 Şubat 2019 Cumartesi 23:56

    haklısınız


  • Bu yiyecekleri ısıtmayın!
    Bu yiyecekleri ısıtmayın!

    Süresi : İzlenme : 2681

  • Ekmek arası mini köfteler
    Ekmek arası mini köfteler

    Süresi : 01:34 İzlenme : 1641

  • 3 malzemeli tatlı nasıl yapılır?
    3 malzemeli tatlı nasıl yapılır?

    Süresi : 01:00 İzlenme : 3549

  • Kabak tatlısı nasıl yapılır?
    Kabak tatlısı nasıl yapılır?

    Süresi : 00:52 İzlenme : 4721

  • Fırında sıcak helva nasıl yapılır?
    Fırında sıcak helva nasıl yapılır?

    Süresi : 01:00 İzlenme : 1854

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön