Olgun erkeklerin yapmayacağı davranışlar

Hiçbir erkeğin ne zaman olgunlaştığını merak ettiniz mi? Garip bir şekilde bazı insanlar 15 yaşında olgunlaşıyor bazılarıysa otuzlarında, kırklarında dahi çocuk kalabiliyor. Bir araştırma sonucunda duygusal olarak olgun bir erkeği diğerlerinden ayıran 8 fark tespit edilmiş.

  • Olgun bir erkek dış görünüşünüzü eleştirmez.
     
    “Saçlarını neden sarıya boyamıyorsun?”, “Keşke biraz daha ince olsaydın”. Sizi geçekten seven bir erkek asla görünüşünüz üzerine bu şekilde yorumlar yapmaz. Bir erkek bu tür cümleleri size yardım etmek için kurmaz. Aksine ondan ayrılmamanızı garantilemek için özgüveninizi kırmaya çalışır. Olgun bir erkek asla kendi egosunu tatmin etmek için sizi eleştirecek kadar düşmez.

  • Kişisel alanınızı işgal etmez.
     
    Sağlıklı bir ilişkiniz varsa birbirinizden hiç bir şey saklamak zorunda değilsinizdir. Telefonunuzdaki kişilerin veya mesajların saklanması gerekli değildir. Ancak bu partnerinizin ceplerinizi karıştırmaya veya kişisel mesajlarınızı okumaya hakkı olduğu anlamına gelmez. Bunları yapan bir erkek ya kendinden şüphe duymaktadır ya da size karşı saygı duymuyordur.
     

  • Zorluklardan kaçmaz.
     
    Ergenlik çağındayken herkesin kendi dünyasına kapandığı ve sorunlarla kendi başına yüzleştiği zamanlar olmuştur. Olgun bir erkek herhangi bir kişisel, ailesel veya işle ilgili problemle yüzleştiğinde en iyi çözümün ne olduğunu iyi bilir.
     

Facebook Yorumları
Yorumlar
24
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    18 Nisan 2018 Çarşamba 12:02

    bir kadın zor zamanında eşine sarılamıyorsa birlikteliğin anlamı varmıdır

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2018 Cuma 17:32

    hıc anlamı yoktur kardesım. darda olmayan ferahta olmasın...

  •  
    28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:14

    yoktur kardeşi̇m

  •  
    16 Nisan 2018 Pazartesi 10:04

    tamamiyle saçmalık hayatta herkes gelgitler yaşayabilir bir anlık olay yüzünden kimse eşinden ayrılamaz bunu yazan bir bayan ya evde kalmış yada kendini özel hissetmenin yollarını arıyor

    Cevapla
  •  
    15 Nisan 2018 Pazar 20:14

    Deli saçması, erkek ne çekti be bu tarzda şablonlara girmek zorunda bırakılmaktan.

    Cevapla
  •  
    28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:16

    herşeyi̇ erkek çekti̇ mi̇ zannedi̇yorsun kadin ne cabalar verdi̇ sudan çikmiş baliğa döndü ama yilmadi yilmamak zorundaydi sonra çikip da erkekler çok mari̇fet yapiyo gi̇bi̇ konuşmayin

  •  
    15 Nisan 2018 Pazar 12:20

    Kadınlar o kadar bozul du ki, Erkeğin, kadın olmasını bekliyoruz :D Bu mesajı anlamak her beynin kapasitesi ,değildir

    Cevapla
  •  
    28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:17

    asil erkekler bozuk pss sapiklar i̇

  •  
    15 Nisan 2018 Pazar 08:12

    insanlarin yazilanlara niye isyan ettigini anlamadim çünkü cok anlamsiz tepkiler, bu yazilan tavsiyelerin altina imzami atarim bir erkek olarak!

    Cevapla
  •  
    18 Nisan 2018 Çarşamba 12:00

    senin gibilere ihtiyaç var kardeş

  •  
    28 Mayıs 2018 Pazartesi 23:16

    00000

  •  
    14 Nisan 2018 Cumartesi 09:29

    Neden hep erkeklerin mükemmelin tanımı her neyse, o tanım içinde ve tek düze olması istenir. İnsanların karakterleri, ruhu, o kişiyi özel yapan vasıfları nerede kaldı o zaman? Bırakın her partner kendi özeli için kendi formülünü kendi oluştursun. Biz, ana dan doğduk, Torna tezgahından çıkmadık.

    Cevapla
  •  
    14 Nisan 2018 Cumartesi 04:03

    Atmış kafadan.

    Cevapla
  •  
    14 Nisan 2018 Cumartesi 01:01

    hayatımda okuduğum en saçma olgunluk kıstasları yazan kişi feminist ve eski ilişkisinde sıkıntılar yaşamış yaralı bir yazar galiba

    Cevapla
  •  
    13 Nisan 2018 Cuma 16:45

    haberturku kınıyorum, ergen bir gazetecenin ağır bir başlık kullanıp yazdığı bunca safsatayı haber diye burada yayınladığı için. birazcık vakit harcayıp bilimsel bir şeyler yazın ya da oturduğunuz yerden üç kuruşluk bilginizle salak yerine koymayın insanları.

    Cevapla
  •  
    02 Nisan 2018 Pazartesi 11:08

    böylesi beklentiler kadınları daima hayalkırıklığına sürükler.gerçekçi olup mümkünü aramaktır önemli olan.bunu yazan kişinin objektif ve realist bir ruh hali olmasını beklemek hatalı !..

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2018 Perşembe 15:30

    olması gerekenleri yazmış..böylesi nerde ...?

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2018 Perşembe 09:52

    ''Olgun bir erkek ebeveynleriyle ilişkisi çok iyi olmasa bile'' bu ne demek, bence telkin var bunda çok saçma bir yazı olmuş.

    Cevapla
  •  
    12 Ocak 2018 Cuma 11:26

    saçmalık yazan kişi kendi egosunu tatmin etmiş '' Diyen arkadaşa katılıyorum. Bu kriterler neye göre belirlenmiş onu da bilmek lazım,deney midir,yoksa kişinin kendi düşünceleri midir,desen ki bu kriterler şu makalede şu dergide hayatında başarılı olmuş 50 kadına sorulan sorular üzerinden yazılmıştır,onlardan esinlenilmiştir. desen anlardım ama bunlar tamamen kişisel bulguların,okuyup geçmek lazım çok şii yapmaya gerek yok

    Cevapla
  •  
    12 Ocak 2018 Cuma 09:09

    dış görünüşte hatalar varsa söylemek gereklidir.

    Cevapla
  •  
    11 Ocak 2018 Perşembe 16:31

    Fevkalade isabetli tespitler yapılmış, beni anlatıyor sanki ...

    Cevapla
  •