İstenmeyen tüylerle başa çıkmanın birçok yolu var. Fakat Rus kadınların güzellik reçetelerinden birisi sizi çok şaşırtacak. Önce tüylerinizin uzamasını beklemelisiniz.


Tüylerden kurtulma reçetesinde neler var?

İhtiyacınız olanlar ceviz kabuğu ve su.


Reçete nasıl hazırlanır?

Uzayan tüylerin üzerine sürmek için ceviz kabuklarını küle dönüşene kadar yakın. Soğuyan küllere kremsi bir kıvam alacak şekilde su ekleyin. Kremsi kıvama gelen külleri 12 saat bekletin. İstenmeyen tüylere bu karışımı sürün ve 30 dakika bekleyin. Ardından sıcak suyla yıkayın. Karışımı günde 3 kez uygulayın. Çok yakın bir zaman içinde sonuçları görmeye başlayacaksınız...


Bu içerik medikal bir öneri değildir. Harici durumlar için doktorunuza başvurunuz


welovebeauty.org dan derlenmiştir


Facebook Yorumları

YORUMLAR

Yorum kurallarını okumak için tıklayınız!
  • Misafir ya biri soyleye bilir mi artik,dokulup yeniden mi cikiyor,artma falan olmuyor insallah.sonuclari nasil yapan varsa paylasa bilir mi
    CEVAPLA
  • Misafir Ceviz ağacının dibinde ot bitmez. Nedenide cevizlerin ve yapraklarının otları kurutmasıdır.
    CEVAPLA
  • Misafir ceviz ağacı sülfür gazı salgılar. havadaki diğer gazlardan daha ağır olduğu için dibe çöker ve cevizin altında oturanı sersemletir.
    CEVAPLA
  • Misafir Eczanede tüy dökücü ürünler var bilimle hareket ediniz
    CEVAPLA
  • Misafir bunun gerçek olacağını düşünebilenlerdenim ben de bizim köyde kadınlar da yapardı sadece ceviz değil odun külünden aynı şeyi yaparlardı. sonuçlar ne hiç bilmiyorum ama saçma bişi değil bu kesin.
    CEVAPLA
  • Misafir arkadaşlar küller öyle krem olacak şekılde yanmıyor:)) suyla karıştırdıkdan sonra krem halınede gelmıyor bıraz sert oluyor bildiğin kömür gibi yani,bide tenınıze kolay sürüyorsunuz ama bezle silerken canının az acıyor çünkü küller yani kül olmayan küller tenınızı yırtıyor :))) alerjisiniz varsada deriniz sızlıyor :))))
    CEVAPLA
  • Misafir :))
    CEVAPLA
  • Misafir Merhaba bu karışımı her gün için tekrar mı hazırlamak gerekiyor yoksa birkez hazırlamak yeterli mi cevap verirseniz çok sevinirim
    CEVAPLA
  • Misafir koltuk altı olurmu acep
    CEVAPLA
  • Misafir bence ceviz kremden pahalıya gelir
    CEVAPLA
  • Misafir gardolap altı bile olur
    CEVAPLA
  • Misafir rus kadını değil baltık ırkında kıl olmaz. beyaz tenli ve anadan kılsızdırlar ve genetik olarakçok açık rengindeki kıllar gözükmez. ayrıca kızılderililerde sakal olmaz. kadınlarında da kıl olmaz. japonların erkeklerinde bile göğus kılı olmaz. türkler anadoluya gelenler, çoğunlukla fırça kıllı erkekler ve kadınlar oldukları için kıllarla ilgilenen ağda sanayi pek gelişmiştir. öyle epilasyon veya lazer ile bu kıllardan kurtulunmaz. bunlar para tuzağıdır. zaten türk erkeklerinin büyük bir çoğunluğuna da kıl mıl vız gelir. yeterki nefes alsın değil mi. önemli olan ruh güzelliği. heh heh
    CEVAPLA
  • Misafir müthiş yorum. 10 numarasın. helal
    CEVAPLA
  • Misafir çok doğru bir görüş. tebrikler
    CEVAPLA
  • Misafir ruh güzelliğimi rus güzelliğimi :)))
    CEVAPLA
  • Misafir Hayir su bizimkilerin tuylerini almak icin tirpan alzim diyen hiyara da baksan aynaya bakilacak hali yoktur.kendi göbeğine kilina bakmaz,yolda eliyuzu duzgun bi kiz görse agzinin suyu akar ama turk kizlari ve killari hakkinda nette ahkam tutar.ulen siz nesiniz ya boyle!!
    CEVAPLA
  • Misafir sonuç nasıl peki
    CEVAPLA
  • Misafir Yeşil olani mi kurumuş olani mi
    CEVAPLA
  • Misafir bizimkilerin tüylerini almak için tırpan veya hızar lazım.
    CEVAPLA
  • Misafir haaha :d :d sabah sabah ne güldüm bilader :d
    CEVAPLA
  • Misafir hahahahhaha koptum ya
    CEVAPLA
  • Misafir bırak tüyleri nefes alsın yeter be yokluk kardeşim
    CEVAPLA
  • Misafir hangi ceviz kabuğu,odunsu olan mı ,yeşil üsteki kabuk mu ? birde şu var türk kadınlarını aşağılayan ayılar, önce kendi tüylerini kontrol etsin.
    CEVAPLA
  • Misafir rus kadınlardaki olsa olsa ayva tüyü olur çoğunda o bile yok bizimkilere bu formuller maalesef hafif kalır bize bildiğin kor halinde taş kömürü lazım
    CEVAPLA
  • Misafir tarifi doğru dürüst yazar mısınız lütfen
    CEVAPLA
  • Misafir denedim gerçekten işe yaradı. tüylerimden tamamiyle kurtuldum yalnız sadece cildinizi kurutuyor ve 1 hafta kabuk bağlıyor sadece
    CEVAPLA
  • Misafir ben yuzume kullansam kesin cözüm alırıyım lutfen yardımcı olun. lazere gittim bir sonuçalamadım
    CEVAPLA
  • Misafir nasil kabuk bağliyor? yara mi oluyor ki̇?
    CEVAPLA
  • Misafir siz ciddimisinizzz
    CEVAPLA
  • Misafir tabi krem yapılan kabukları kullandıktan sonra cevizleride yemek gerekiyor malüm enerji :d
    CEVAPLA
  • Misafir malum enerjide lazım güzemliğe de mi
    CEVAPLA
  • Misafir kadınlar tek uygulamada onuç işter şonunda kanşerde olşa
    CEVAPLA
  • Misafir türk kadınlarına da odun kömuru falan lazım bu durumda
    CEVAPLA
  • Misafir şidiye kadar tanıdıklarım hepsi çok temiz ve bakımlı birazda türk kadınları öğrensin :)
    CEVAPLA
  • Misafir hahahhahaha
    CEVAPLA
  • Misafir allah sızıde guldursun koptum sbah sabah
    CEVAPLA
  • Misafir -)))) kapruz kabgu olmazi mi?
    CEVAPLA
  • Misafir rus kadınlarında kılmı var
    CEVAPLA
  • Misafir cevaplar her zaman soruda gizlidir
    CEVAPLA
  • Misafir fındık kabuğu olmamı acaba
    CEVAPLA
  • Misafir yorum yazanlarin ve büyük ihtimal okuyanlarin da tümü kadin degil gibi.
    CEVAPLA
  • Misafir e evet çok komik kesin %90 erkek bunların +1 bende
    CEVAPLA
  • Misafir hadi be atmayın deneyen varmı
    CEVAPLA
  • Misafir ceviz kabuklarını yıkayın demiyor yakın deniliyor dikkatli okuyun :-)
    CEVAPLA
  • Misafir ceviz kabuklarını küle dönüşene kadar ateşte yakılacak sonra kül olunca su ile krem yapılacak
    CEVAPLA
  • Misafir cevizin kabugunu yıkayarak nasıl kul haline getireceksin :/ havanda toz haline gelinceye kadar döv dese biraz daha mantıklı olurdu. evde bos beles oturan hatunlara ugras olsun diye yazmıslar :)
    CEVAPLA
  • Misafir yıka demiyor yak diyor dikkatlı okuyun lütfen
    CEVAPLA
  • Misafir ceviz kabuklarını küle dönüşene kadar yakın. cumlesinden ne anlıyorsunuz?
    CEVAPLA
  • Misafir kule donusene kadar yakin diyo okumuyor musun
    CEVAPLA
  • Misafir dikkatli okursanız yıkanacak değil yakılacak.
    CEVAPLA
  • Misafir nerenle okudun haberi
    CEVAPLA
  • Misafir yıkayarak deil yakarakkkk...
    CEVAPLA
  • Misafir yakarak cahil
    CEVAPLA
  • Misafir misafir bayanmisin baymisin bilmem ama türk kadinlari eskiden meşe agacinin külünle istenmiyen tüylerinden arinirdi .ceviz kabuguda odunsu olmasi yakilmasi gayet mantikli .tüy dökücü kremlerin özünde ne var saniyorsunuz kimyasallarla karişimli bitki vardir .
    CEVAPLA
  • Misafir lll
    CEVAPLA
  • Misafir tamam beyler önce kabukları yıkayın sonra yakın niye kavga ediyorsunuz.
    CEVAPLA
  • Misafir sonuç kalıcı mı yoksa geçici mi "çok yakın bir zaman içinde sonuçları görmeye başlayacaksınız" : d cümlesi bi dene de gör izlenimi uyandırıyor
    CEVAPLA
  • Misafir oldu denedim
    CEVAPLA
  • Misafir 1 güne mi oldu :)
    CEVAPLA
  • Misafir noldu peki. sonuç nasıl
    CEVAPLA
  • Misafir Coke sacma
    CEVAPLA
  • Misafir nerden biliosun saçma olduunu
    CEVAPLA
  • Misafir geçici mi yoksa kalıcı mı?
    CEVAPLA

Sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz.

Detaylı bilgi almak için 'Çerez Politikasını' ve 'Gizlilik Politikasını' inceleyebilirsiniz.