Facebook Yorumları

YORUMLAR

Yorum kurallarını okumak için tıklayınız!
  • Misafir Okurkan ağzıma sinek kacacaktı
    CEVAPLA
  • Misafir çok beyendim harika tebrikler
    CEVAPLA
  • Misafir 80 bilgi what bu ne lan
    CEVAPLA
  • Misafir Benim favori tanrım Corot 7B -_-
    CEVAPLA
  • Misafir Gerçekten çok ilginç bilgiler bunları bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.????????????
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel
    CEVAPLA
  • Misafir guzel
    CEVAPLA
  • Misafir guzel
    CEVAPLA
  • Misafir Bence bilgileri çok hoş
    CEVAPLA
  • Misafir Vayyyyy
    CEVAPLA
  • Misafir Bunları hepsini biliyordum ama yinede Bilgi talebemi sağladı teşekürler
    CEVAPLA
  • Misafir hepsini biliyorsun?????? sen oxford dan mezunsun galiba
    CEVAPLA
  • Misafir Güzelmiş bayağı bilgi edindim????
    CEVAPLA
  • Misafir Bana göre en ilginçi 12 idi
    CEVAPLA
  • Misafir Biraz güldüm birazda bilgilendim teşekkür ederim ????
    CEVAPLA
  • Misafir Gereksiz bilgi yoktur
    CEVAPLA
  • Misafir ????
    CEVAPLA
  • Misafir Bazıları saçma ama güzel bilgiler ben sevdim gercektende 100 bilgiden 85'ini sevdim sizde okuyun bence????
    CEVAPLA
  • Misafir 4. Bilgi (what)
    CEVAPLA
  • Misafir yani o kadarda abartılı bişey göremedim
    CEVAPLA
  • Misafir saçma sorular
    CEVAPLA
  • Misafir Bi daha hapsırırken birnumu ve ağzımı kapatmıcam
    CEVAPLA
  • Misafir Aynen
    CEVAPLA
  • Misafir Gerçekten çok işime yaradı
    CEVAPLA
  • Misafir 89. Bilgi Bir daha kereviz yemicem. =D. He he =D
    CEVAPLA
  • Misafir he heeeeee
    CEVAPLA
  • Misafir Bunlar baya iyi ama daha çok olabilir ben iki dakka da bitirdim teşekkürler bu bilgiler için
    CEVAPLA
  • Misafir dünyanın ağırlığı çok enteresan. ama benim kafama takılan, mesala 500 yıl öncede ağırlık aynımıydı? yoksa yapılan bu binalardan sonra ağırlık değişmişmidir =))diyen arkadaş o binalar dünyadaki maddelerden oluşuyo
    CEVAPLA
  • Misafir bence hepsi çok güzel
    CEVAPLA
  • Misafir SAÇMASAPAN BÖYLE BİLGİLER OLURMU
    CEVAPLA
  • Misafir yok olmaz ama soğan bilgisi çok işime yaradı babba
    CEVAPLA
  • Misafir Vaybee
    CEVAPLA
  • Misafir en çok soğan doğrama bilgisi işime yaradı
    CEVAPLA
  • Misafir Bilim
    CEVAPLA
  • Misafir Saçma ama hoş :D
    CEVAPLA
  • Misafir çok ilginç bilgiler var
    CEVAPLA
  • Misafir Çok iyi bu siteye bayılıyorum
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel
    CEVAPLA
  • Misafir dünyanın ağırlığı çok enteresan. ama benim kafama takılan, mesala 500 yıl öncede ağırlık aynımıydı? yoksa yapılan bu binalardan sonra ağırlık değişmişmidir =))
    CEVAPLA
  • Misafir güzel bilgiler özellikle 97. bilgiye çok şaşırdım
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel bilgiler var. Teşekkürler ????
    CEVAPLA
  • Misafir çok ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir Evet müthiş hiç bilmediğim bilgiler var!❤️
    CEVAPLA
  • Misafir GÜZEL
    CEVAPLA
  • Misafir evet hepsi çok güzeldi allah razı olsun arkadaşında dediği gibi bende ebada paylaştm tekrardan teşekkürler
    CEVAPLA
  • Misafir 100 ü de çok güzel olmuş allah razı olsun
    CEVAPLA
  • Misafir valla bazılarını biliyordum bazılarına neeeeeeeeeeeeeeee dedim
    CEVAPLA
  • Misafir Çok ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir 100 bilginin 100'ünü de okudum çok güzeldi bazılarını eba da paylaştım
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel bilgiler.
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel bilgiler arkadaşımla bilgiler sorarız birbirimize hep buradan sordum
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel bilgiler.Ama böcek sinek gibi fotoğraflar pek hoşuma gitmedi????olmasa daha iyi olabilirdi
    CEVAPLA
  • Misafir değişik
    CEVAPLA
  • Misafir ellerine sağlık
    CEVAPLA
  • Misafir sen kimsin
    CEVAPLA
  • Misafir Bilgiler için çok teşekkür ederim çok beğendim
    CEVAPLA
  • Misafir yanii güzeldi öyle böyle????
    CEVAPLA
  • Misafir Çoğu gereksiz Bilgi . Teşekkür ederim .
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel
    CEVAPLA
  • Misafir Muhteşem.
    CEVAPLA
  • Misafir güzel sevdim
    CEVAPLA
  • Misafir çooooook güzeldi ama çok güzeldi beyendim (bilerek) yaz yazdım
    CEVAPLA
  • Misafir Çooook saçma ama güzel bilgiler :)
    CEVAPLA
  • Misafir Çok ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir En ilginç bilgi 62.
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel bilgiler bunlar1
    CEVAPLA
  • Misafir aynem
    CEVAPLA
  • Misafir aynen olucaktı pardon
    CEVAPLA
  • Misafir İlginç olanlar var
    CEVAPLA
  • Misafir En güzel gözler çinlilerde olur
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel ve İlginç bilgiler
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel ve İlginç bilgiler.Çok güzeldi
    CEVAPLA
  • Misafir kötü
    CEVAPLA
  • Misafir güzel ya
    CEVAPLA
  • Misafir çok güzel bilgiler arkadaşlarımla paylaşıcam teşekkür ederim
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel ve ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir aynen
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel ve ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir Güzel bilgilerrrrrr????????????
    CEVAPLA
  • Misafir Cok iyi bilgilerdi
    CEVAPLA
  • Misafir bu bilgileri nerede arasan bulamazsın çok güzel ama dünyanın ağırlı o kadar mıydı ya çok tuhaf hoşuma gitti
    CEVAPLA
  • Misafir ne güzel
    CEVAPLA
  • Misafir Yılan anı kalp krizi yaşatsa da güzeldi ve sanırım işsiz olduğunu öğrendim
    CEVAPLA
  • Misafir Vay beeee ????????
    CEVAPLA
  • Misafir istemeden hepsini okudum
    CEVAPLA
  • Misafir istemeden hepsini okudum
    CEVAPLA
  • Misafir güzeldi ama tek düşündüğüm şey dünyanın kilosu okadar varmıydı be varsa hay anladınız küfür ettim sorry:-)
    CEVAPLA
  • Misafir çok güzel ve ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir çok güzel ve ilginç
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel bilgiler ve ilginç bilgiler yani çoooooooook güzel
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel ve çok ilginç bilgiler işime çok yarıyacak saçma diyenleri hiç anlamadım????????♥️????????????????????????❣????????????????????????????
    CEVAPLA
  • Misafir Çok güzel ve çok ilginç bilgiler işime çok yarıyacak saçma diyenleri hiç anlamadım????????♥️????????????????????????❣????????????????????????????
    CEVAPLA
  • Misafir neye
    CEVAPLA
  • Misafir yaminnn ettttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
    CEVAPLA
  • Misafir Bunlar çok iyi
    CEVAPLA
  • Misafir Gerçekten çok etkileyici
    CEVAPLA
  • Misafir İşsiz gibi hepsini okudum
    CEVAPLA
  • Misafir Katılıyorum :)
    CEVAPLA
  • Misafir Bende
    CEVAPLA
  • Misafir Harika!
    CEVAPLA
  • Misafir 97. Dünya, yaklaşık olarak 6,588,000,000,000,000,000,000,000 ton ağırlığındadır. Bu bilgi muthisssssss ve sasırtıcı????????????????????????????????????
    CEVAPLA
  • Misafir Harika????
    CEVAPLA
  • Misafir Bence de harika ama bazı kötü foğtoraflar var mesela böcekler gibi
    CEVAPLA
  • Misafir Hepsi çok değişik by bilgileri okumak çok eğlenceli.Hatta ben,bu bilgilerin hepsini şu anda bir defterime yazıyorum!????????????????????
    CEVAPLA
  • Misafir Hapşırırken gözlerimizi açık tutamayız.
    CEVAPLA
  • Misafir tutabiliriz
    CEVAPLA
  • Misafir iyi
    CEVAPLA
  • Misafir hiç beğenmedim
    CEVAPLA
  • Misafir Işsizce hepsini okudum
    CEVAPLA
  • Misafir sıkıcı
    CEVAPLA
  • Misafir Neden?
    CEVAPLA
  • Misafir ben 100 tane ilginç bilgi görmedim nerden görürüm
    CEVAPLA
  • Misafir nasıl görmedin
    CEVAPLA
  • Misafir 100 tane bilgi yazmaya üşenmediniz mi
    CEVAPLA
  • Misafir hiç ilginç bilgi yoooooooooooooooooooooooooooooook
    CEVAPLA
  • Misafir bazı bilgiler cok saçmaaa
    CEVAPLA
  • Misafir evet öyle arkadaş
    CEVAPLA
  • Misafir senin gibi
    CEVAPLA
  • Misafir ne saçması be ilginç bilgi ne demek bilmiyorsun.
    CEVAPLA
  • Misafir evet
    CEVAPLA
  • Misafir 57. bilgi hatırladıklarımız olması gerek çünkü insan aşırı fazla rüya görür ama hatırlayamaz hiçbirini binlerce tane rüya görörüz:)
    CEVAPLA
  • Misafir 42. bilgi kesinlikle yanlış ''atlı Atatürk heykelleri'' diye aratın googlede bakalım doğru mu değil mi?
    CEVAPLA
  • Misafir doğru
    CEVAPLA
  • Misafir vay vay vay bak şu bilgilere dogrusu azım kapandı
    CEVAPLA
  • Misafir Wanderfull
    CEVAPLA
  • Misafir hu hu oğrusu hu şaşırmadım d
    CEVAPLA
  • Misafir aynen
    CEVAPLA
  • Misafir aynen abicim
    CEVAPLA
  • Misafir evetdoğru.
    CEVAPLA
  • Misafir :D güzel bilgiler
    CEVAPLA
  • Misafir 35. bilgi yanlış biz daha 2.000 yılındayız diğer 7.000 yıl nerde
    CEVAPLA
  • Misafir kayıtlı tarih 2000 olarak benimsenmiştir, dünya mi̇lyar yaşindadir. bi̇r masayi dünya tari̇hi̇ dersek eğer bi̇zi̇m 2000 kayit yili masanin en i̇nce uç noktasidir di̇yebi̇li̇ri̇m
    CEVAPLA
  • Misafir m.ö.
    CEVAPLA
  • Misafir çok güzell bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbiiiiiiiilgielr
    CEVAPLA
  • Misafir vay be bilgilere bak
    CEVAPLA
  • Misafir holy shet
    CEVAPLA

Sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz.

Detaylı bilgi almak için 'Çerez Politikasını' ve 'Gizlilik Politikasını' inceleyebilirsiniz.