Mart ayında hangi balıklar yenir?

Hangi ayda hangi balık yenir? İşte Mart ayının balıkları..

+ Sonra Oku
Kategori : Sağlık
1/19

Uzmanlara göre her ay mevsimine uygun balık yemelisiniz. Bunun temel sebebi, pek çok deniz canlısının yumurtlama zamanının nisan ve ekim ayları arasına denk gelmesi... Yumurtlama dönemindeki balıkları yemeniz, deniz ekosisteminin bozulmasına sebep olur. Yavru ve yumurtlamak üzere olan balıkları yemekse bir sonraki balık sezonlarında, balık stoklarının çok hızlı düşmesine ve türlerin yok olmasına neden oluyor. İşte bunlara sebep olmamak için mart ayında tüketebileceğiniz balıkları sizler için sıraladık...

Facebook Yorumları
Yorumlar
10
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    06 Nisan 2018 Cuma 16:50

    kkk

    Cevapla
  •  
    06 Nisan 2018 Cuma 16:49

    levrek 10 numara

    Cevapla
  •  
    19 Mart 2018 Pazartesi 16:32

    mikemmel harika görüyorsunuz konuşmaya gerek yok mikemmel balık alamıyorım mikemmel görüyorsunuzz.

    Cevapla
  •  
    14 Mart 2018 Çarşamba 12:55

    BALIK HAYATTIR SLM

    Cevapla
  •  
    05 Mart 2016 Cumartesi 12:44

    Balık yenmezmi arkadaşlar, çiftlik veya değil. Biz Almanya da hangisini taze bulursak yiyoruz. Slm

    Cevapla
  •  
    20 Mart 2018 Salı 05:34

    almanyada taze balik varmi kardes ben hollandadayim sizin yedikleriniz genelde dipvris baligi en taze balik kendinizin tuttugudur imkani olanlara tavsiyem hem spor hem hobi hemde lezzetli bir balik yemek icin olmazsa olmazdir baliga cikmak...

  •  
    09 Mart 2015 Pazartesi 18:47

    biz temmuz agustos ayinda türkiyeye izine gelebiliyorsak o nasil olacak, balik yeme meselesi?

    Cevapla
  •  
    09 Mart 2015 Pazartesi 13:27

    balık diye millete çiftlikte büyütülen yem tadından başka tadı olmayan balıkları yediriyorlar. eskidendi o karadenizimizin lezzetli balıkları yemek. artık balık yemiyorum.

    Cevapla
  •  
    20 Mart 2018 Salı 01:24

    lütfen ye nooolur.

  •  
    06 Mart 2015 Cuma 10:12

    fiyatları ?

    Cevapla

  • Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey
    Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey

    Süresi : 03:21 İzlenme : 6823

  • Son kullanma tarihleri ne zaman bitiyor?
    Son kullanma tarihleri ne zaman bitiyor?

    Süresi : 01:00 İzlenme : 2074

  • Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...
    Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...

    Süresi : İzlenme : 1647

  • Neden limonlu su içmeliyiz?
    Neden limonlu su içmeliyiz?

    Süresi : İzlenme : 25903

  • Prematüre nedir?
    Prematüre nedir?

    Süresi : 01:30 İzlenme : 5919

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön