Gökhan Türkmen'e yazıyorum

Gökhan Türkmen'e yazıyorum

Gökhan Türkmen’e yazmak istedim... Sonra vazgeçtim. Bir şekilde düşüncelerimi anlatmak istedim. Çok elzem bir konu değil belki ama yine de kafamı meşgul eden şeylerden bir bir kurtulmam lazım. Aslında önceki bir çok klibinde de ulaşmayı istedim. Gökhan Türkmen ya gerçekten söylediği şarkıların farkında değil ya da klip yönetmeninin etkisi altında, şokta falan...

 

Müzik kulağına güvenen biri olarak klibini çektiği son şarkı gece gündüz dilimde. Yahu Gökhan Bey, o nasıl klip? Bir gemi kamarasında, makine dairesinde geçen, gemide çalışan kişilerin ne iş yaptıgına dair kısa kesitler veren bir tanıtım filmi izler gibiyim.

 

Belki fikrin çıkış noktası güzel, ailelerinden ayrı kalan insanların hüznünü falan anlatmak üzere yola çıkılmış oabilir diye iyi niyetle yaklaşmaya çalışıyorum, bu sefer de klipte oynayan arkadaşların hiç bir ruhu yansıtmayan bakışları bu fikre sığınmaktan beni uzaklaştırıyor.

 

Klibi 1 defa izledim. Şarkının dramından, kalbime yerleşen sızıdan öyle uzaklaştırdı ki... Klip her yayınlandığında televizyonun başından sinirle kalkıp gidiyorum. Şimdi hatırlamadıgım daha önceki birçok klibinde oldugu gibi yine olmamış Gökhan Türkmen, belki oyuncular şarkının ruhuna girebilseydi olurdu. Benim gibi düşünen bir çok kişi olduguna eminim, tabii kimse üzerinde bu kadar çok durmamıştır. N'olur bi kamuoyu yoklaması, bişey yaptırıp halkın nabzını ölçün. Fikrini sorun ve o yönetmenle çalışmayı bırakın.

 

Klip, şarkının bütünleyicisidir, ikisi birbirinin ayrılmaz parçasıdır, öyle klipler çekiliyor ki şarkının saçmalığının farkına bile varamadan, gözünüzü alamadan televizyon başına kilitleniyorsunuz. Bu, hiç bir ruhu barındırmayan, hiç bir şey hissettirmeyen, bir de şarkının olağanüstülüğünden uzaklaştıran klibi ne kadar eleştirsem az.

 

Oh be, rahatladım.

 

Umarım birileri yazımı okur, yeni bir yönetmenle yeni bir klip çekilir falan bende rahatlarım.

 

Ece Smart

***

 

Siz de yazınızı gönderin, yayınlayalım

HTHayat.com Okur Blogu herkese açık!

Facebook Yorumları
Yorumlar
0
Onay Bekleyenler
0

  • Kendin yap köşesi: Mumluk nasıl yapılır?
    Kendin yap köşesi: Mumluk nasıl yapılır?

    Süresi : 00:52 İzlenme : 5343

  • Ketojenik diyet nedir? Prof.Dr. Murat Baş yanıtlıyor
    Ketojenik diyet nedir? Prof.Dr. Murat Baş...

    Süresi : 18:58 İzlenme : 3230

  • Şiddete maruz kalan kadın ne yapmalı? Av. Aybike Şatır Oskay anlatıyor.
    Şiddete maruz kalan kadın ne yapmalı? Av....

    Süresi : 33:33 İzlenme : 882

  • Türkiye'de eğitim ve öğretmenlerin eğitimi
    Türkiye'de eğitim ve öğretmenlerin eğitimi

    Süresi : 35:31 İzlenme : 553

  • Anne Bebek Nefes Çalışması...
    Anne Bebek Nefes Çalışması...

    Süresi : 14:15 İzlenme : 2404

hthayat.haberturk.com internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, video ve fotoğrafların her türlü hakkı Haberturk Gazetecilik A.Ş.’ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Copyright © 2018 - Üretim ve Tasarım Bilgi Grubu
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön