Hırsızın hiç suçu yok

Geçen gün yediğim linçten sonra "Vay be beni hala umursayan varmış." diye düşünüp şaşırdım. Kendi kendime söylenip duruyorum sanıyordum, meğer hala gözümün dönmelerini ciddiye alıp saldıranları görünce ben şok, ben vefat.

 

Ay tabii ki de dertleri ben değilim, -3 takipçili biri de sevdikleri ünlüye laf etse toplaşıp linç edecek bir kitle var. Bu sefer ben aldım nasibimi toplu kitle lincinden.

 

 

Beren Saat'in GQ ödül töreninde giydiği Özgür Masur imzalı elbisesinin, Vera Wang tasarımının "bence" aynısı olduğunu söyleyince Beren Saat hayranları tarafından ağza alınmayacak küfürler, hakaretler yedim.

 

Pardon bayanlar baylar, orada bi duracaksınız. Beren Saat'i benden çok seven kimse olamaz, bu ülkeye Beren Saat fanı olmayı ben getirdim. Kenan Doğulu'dan bile çok seviyorumdur kendisini ve fikirlerini. Hatırla Sevgili'den tut İntikam'a, her oynadığı işi dandirik olsa da içinde o var diye izledim. Aşk-ı Memnu'nun zihnimdeki ve ruhundaki yerini tartışmıyorum bile.

 

Ama bu çok sevgili arkadaşının, çok sevdiği elbisesinin benzer, aynı, çalıntı, olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

 

Hele bir de ödül törenindeki hal ve hareketleri eleştri bombardımanına tutulurken en az konuşulan şey bu benzerlik oldu. Emekçi bir insan olduğumdan biraz da yılanlık olsun diye bu benzerliği takipçilerimle paylaştım ben de.

 

En çok gelen yorum: "O ne yapsın o mu çaldı."

 

Eğer konuya böyle bakacak olursak çalıntı mal almaktan tut, birisi dayak yerken izlemek, yapılan haksızlığa sesini çıkarmamak, cinayet işlenirken kafanı çevirmek de gayet doğal. Suçu sen işlemiyorsan sesini çıkarmamanda sıkıntı yok.

 

Bizim ülkede tasarım yaptık, bilmemne fashion week'de en çok konuşulan isim olduk diye kendini şişirip şişirip ordan burdan arak işlerle yolunu bulmak çok sık karşılaştığımız bir durum. Alıştık demek istemiyorum zira ben alışmayacağım. Ünlü kankaları ses çıkarmayabilir, bedava elbise verdikleri gazeteciler ağzını açmayabilir ama benim bi çıkarım olmadığı için emek hırsızlığına, bi de iş becermiş gibi kendini pohpohlamalara tahammül edemiyorum.

 

Zaten bu tip babadan, kocadan zengin kadınların fahiş fiyatlarla sattığı korkunç "tasarım"lardan alacak ne param var, ne de çok şükür o kadar vizyonsuz değilim. Alan enayiler düşünsün. Çevrelerindeki kendi kadar sosyetik kadınlara hava atmak için kapalıçarşıda perukla alışveriş yapanları da biliyoruz.

 

 

İrem Derici'nin klibinde giydiği mavi elbisenin, aslında Kylie Jenner'ın giydiği Balmain elbisenin çakması olduğunu yazınca da bi ton laf yedim.

 

Kör müymüşüm aynı renk bile değilmiş. (Oh ne ala rengini değiştir tasarım senin olsun!)

 

Zaten bu püskül olayı çok modaymış, herkes aynısını yapıyormuş.

 

Balmain o sezon bütün parçalarında kullandığı için trend olabilir mi acaba? Tabii ki iyi olan, popüler olan her şey taklit edilir, buna zaten sık karşılaştığımız bir şey.

 

Ama bunları fahiş fiyatlarla, yepyeni bir şey yapmış gibi, insanlara "kakalamak" benim sessiz kalamayacağım bi konu. Bu tip ESİNLENMElerin altında yatan en büyük düşünce "Amaan kakalarız bunlara" olduğu için sinirleniyorum aslında. Yoksa yapanın vizyonsuzluğu falan değil derdim.

 

Koyun yerine konup hiçbi şeye sesimizin çıkmayacağına o kadar alışılmış ki, elbiseyi de çal, cebimizdeki parayı da çal, Kore filminin aynısını çek önümüze koy nasılsa gıkını çıkarmaz bu toplum.

 

Derdim elbise falan değil aslında, bu enayi yerine konmayı çoktan kabullenmiş oluşumuz...

 

Ses çıkaranı linç et. En son suçlu hırsız olur bu ülkede elbette.

Facebook Yorumları
Yorumlar
7
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    01 Mart 2017 Çarşamba 12:32

    Bayılıyorum sizin bu manifestolarınıza :)

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 16:55

    Haklısın pelo cansın kızz Bide Allah'ını seviyorsan Asena Erkin Caner Erkin olayını yaz.Az dedikodu yapalım ihtiyacım var gözüm kararıyor valla gıybetsizlikten kfkdjdjdj

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 13:30

    Ohh negzel yazmissin. Alismisiz ozgun olmayan seylere, alismisiz corlamaya,alismisiz replikalara, o yuzden dogruyu gozlerine sokunca vay efendim nalakasi var. Cok alakasi var kardesim. Mahalle terzisi degil bunlar , balmain in orjinal elbisesi kadar fiyatla satiyorlar corladiklari ürünleri.

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 13:29

    Helal olsun sana Pelin bir sen susmuyorsun diğer vizyonsuzlara bildir haddini

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 12:16

    bedava tişört için taklalar atıyor millet bunların tuvalet için bu 3 maymun oynaması kaçınılmaz

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 11:58

    Aman valla değişik bu insanlar sen bereni değil hırsızlığı eleştirmişsin. Kalvye şövalyeleri bunlar

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 10:50

    bunu yapmaları için onlara bu cesareti hakkı veren toplumda suç bencede pelom çok haklısın..!! resmen enayi yerine konuluyoruz ve bunu söyleyince de sen suçlu oluyorsun ne yazık kiiii !

    Cevapla

  • Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?
    Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?

    Süresi : 03:40 İzlenme : 1435

  • Hafif pizza tarifi
    Hafif pizza tarifi

    Süresi : 01:28 İzlenme : 7262

  • Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...
    Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...

    Süresi : İzlenme : 182

  • Ne zaman su içilmez?
    Ne zaman su içilmez?

    Süresi : İzlenme : 6075

  • Fıstık ezmesi nasıl yapılır?
    Fıstık ezmesi nasıl yapılır?

    Süresi : 00:49 İzlenme : 2844

BURCUN BUGÜN NE SÖYLÜYOR?

Bugün sizi neler bekliyor? Aşk hayatınızda hangi sürprizler var? Sağlık, iş ve para konularında nelere dikkat etmelisiniz?

Copyright © 2014 - Tüm hakları saklıdır. Ciner Medya Tv Hizmetleri A.Ş. Üretim ve Tasarım CBG
Yukarı Git
HTHayat Mobil Sürümüne Dön