Batı erkekleriyle Türk erkekleri arasındaki farklar

Günlük yaşamdan evlilik hayatına Türk erkeği ile Batı erkeği arasındaki farklar.

Batı erkeğiyle Türk erkeği arasındaki farklar

Türk erkeği kadını malı gibi sahiplenmeye eğilimlidir.

“Neredesin?”, “Ne yapıyorsun?”, “Yanında kim var?” sorularına cevap alamazsa saldırganlaşır. Batı erkeği ise bu soruları havadan sudan konuşur gibi sorar.

 

 

Türk erkeği kıskançtır.

Birlikte olduğu kadını tanıdığı ya da tanımadığı başka bir erkekle sokakta, bir mekânda gördüğünde aklından derhal şu geçer: “Ne yapıyorlar?” Batı kültürüyle yetişmiş erkek ise yanlarına oturup bir kahve içer. Otururken de izin ister.

 

 

 

Şiddete eğilimi vardır.

Sadece haberlere bakılarak tutulan istatistiklerle de sabittir: döverek söverek şiddet uygular, hatta sevdiğini söylediği kadını öldürmekten çekinmez. Batı medeniyetinin ürünü erkek kadını dövmez, öldürmez.

 

 

Türk erkeği hep almaya, sahip olmaya alışmıştır.

Hediye almak ancak özel günlerde, o da mecburiyetten yaptığı bir şeydir. Batılı erkek sürprizler yapmayı sever. İçinden geldiği için çiçek alır, hayatındaki kadının yüzünde tebessüm görmek için ona hediye alır.

 

 

 

Batı erkeği gidip konuşur

Batı erkeği bir ortamda bir kadından hoşlanır ve onu tanımak isterse yanına gider, sohbet konusu açar ve konuşur. Türk erkeği ise iletişim kurmadan uzaktan kesik atar. Baktığı kadın ondan hoşlandı da mı bakıyor yoksa taciz mi ediyor anlamaz.

 

 

 

Batı erkeği ne istediğini sorar

Türk erkeği yatakta kadına ne istediği söyler, Batı erkeği yatakta kadına ne istediğini de sorar.

 

 

Türk erkeği konu evlenmeye gelince...

Batı erkeği istediği kadınla önüne çıkan engellerle boğuşmak zorunda kalmadan evlenir. Türk erkeği ise ailesinin bulduğu adayları en azından hatırlarını kırmamak için değerlendirmek durumunda kalır. Gelenekler omuzlarına fazla yük yükler.

 

 

 

Türk erkeği ana kuzusudur ve hep öyle kalır.

Batı erkeği küçük yaşlardan itibaren kendi işini kendi görür, biraz zora düştüğünde annesinin kucağına sığınmaz.

 

 

 

Söz konusu anneyse...

Türk erkeği karısını ikinci annesi yerine koyar. Batı erkeği karısının karısı olduğunun farkındadır.

 

 

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
23
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    21 Ekim 2016 Cuma 23:51

    batili erkeklerle ilgili olan kismi tamamen palavra.turk erkekleri ile ilgili olan kismi ise asiri abartili.

    Cevapla
  •  
    23 Haziran 2016 Perşembe 02:10

    bunun birde batı kadını versiyonu var yani çok da şey yapmayın :))

    Cevapla
  •  
    19 Haziran 2016 Pazar 00:18

    tamamen dogru!acı ama gercek... genel durum bu ne yazıkki... yanlış cografyada dogdugumu duşunmuşumdur hep zaten :)

    Cevapla
  •  
    06 Haziran 2016 Pazartesi 08:20

    can sıkıntısından yazılan yazılara bir yenisi,

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 17:16

    ahhahah türk erkeklerinin kompleksli yerleri acımış baksana yorumlara :)) kıyamam size ya <3

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 17:06

    batılı bir eşim var ve yorumlarınızın çoğu doğru. ama burada asıl soru bu büyük genelleme ve böyle bir yazıyı burada yayınlamaya nasıl cesaret ettiğiniz :) arada türk erkeğine bir iki pozitif madde eklemeyi akıl etmeniz gerekirdi zannımca.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 16:13

    bildiğin aşağılamış ya.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 16:09

    ht sana ambargo koyuyorum. haber adı altında türk erkeğini bi dövmediğin kalmış. ha adınıda değiştir bi zahmet haber-batı olsun :)

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 16:08

    ben almanyada yasiyorum 35 senedir bati erkegi karisna kiymet vermez aninda satar.yalanmi arastirsinlar

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 16:06

    bu haberi yazan kişi, batı erkeğimisin sen. bu nedir la. nasıl haber bu.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 16:00

    haberin linkine koyduğunuz pos bıyıklı adam türk bile değil

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 15:59

    bu haberi yapan kişinin künyesi neden yok

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 15:18

    ok

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 15:07

    aynenç. cok kasmayın.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:50

    hadi be saçmalık bu

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:43

    bunlar kocaman bir yalan erkek her yerde erkek

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:26

    türk erkeği namusunu şerefini geleneğini örfünü adetini bilir bir kaç yobazın yaptığını bütün türk erkeklerine maal edemezsiniz. batılı anasını bilmez babasını bilmez büyüğünü bilmez kücüğünü bilmez. hayvan gibi sokak ortasında ilişkiye girer vs vs.. bu yazıyı yazan arkadaş da malum bi batı hayranlığı var belli tutan da yok zaten uğurlar olsun..! ;)

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:22

    bir türk erkeği gece kulübünde gelip konuşmaya çalışsa, sapık deyip adamın onlarca kişiden dayak yemesine sebep olursunuz. lütfen biraz empati! bir de sizin övdüğünüz avrupalı erkek arkadaşların "birçoğu" sevdiği kadını dışarıda, arkadaşlarının yanında, sosyal bir ortamda ve özellikle kötü günlerinde bizim kadar sahiplenmiyor. bunu size yunan, polonyalı, amerikalı, fransız, estonyalı kız arkadaşları olmuş ve son 3 yıldır ispanyol sevgilisi olan bir türk erkeği olarak yazıyorum ve yine diyorum, lütfen biraz empati. siz kızlar da dünyanın en anlayışlı, en sevgi dolu-saygılı kızları...

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:22

    tamamı ile gerçek bir analizden yoksun, mantıktan uzak, çıkarcı, tarafçı, küçümseyici, ötekileştirici, genelleştirici, eş dost arasında yapılan "kanka" muhabbeti avamlığında, aşırı gereksiz söz sarfiyatları.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:21
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:04

    batıda erkek mi kalmış ? hapsi gay.

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 13:30

    gidin batılı olun o zaman ne ısınız var turkıyede :)

    Cevapla
  •  
    02 Haziran 2016 Perşembe 14:17

    madem bu kadar guzel bati... gidin orada yasayin


  • Pilav nasıl yapılır?
    Pilav nasıl yapılır?

    Süresi : 00:59 İzlenme : 1408

  • Kabak tatlısı nasıl yapılır?
    Kabak tatlısı nasıl yapılır?

    Süresi : 00:52 İzlenme : 3455

  • Bolonez soslu erişte!
    Bolonez soslu erişte!

    Süresi : 03:15 İzlenme : 958

  • Bebe bisküvisinden kolay pasta
    Bebe bisküvisinden kolay pasta

    Süresi : 03:55 İzlenme : 2679

  • Kolay muska böreği tarifi
    Kolay muska böreği tarifi

    Süresi : 05:38 İzlenme : 2074