Türk erkeğinin sormaktan vazgeçemediği 10 soru

Türk erkeğinin vazgeçemediği 10 soru, duymak istediği cevaplar ve gerçek cevaplar...

Türk erkeğinin sormaktan vazgeçemediği 10 soru

1. Büyük mü?

Evet, çok büyük! Süper büyük, en büyük, über büyük! Ne oldu şimdi? Bu cevapları sıralayan kadının o büyüklükten canı yanıyor ama fark etmez değil mi? Büyük olsun sizin olsun yetsin, kadınınız sizden zevk almasa da olur!

 

 

2. Güzel mi?

Desek ki “Hiç güzel değil” ne yapacaksınız?

 

 

3. Nasıl?

Söylensin istenen: Mükemmel! Olağanüstü! Şahane!

Gerçekte olan: Berbat! İğrenç! Vasat! Normal!

 

 

 

4. İyi miyim?

Kadını için pekiştirme sıfatlarıyla arasına mesafe koyan Türk erkeği, konu kendisi olunca varyasyonlar geliştirir. Hiç sekmez, “Nasıl?”ın arkasından şu gelir: “İyi miyim?”

 

 

 

5. Çoraplarım nerede?

“Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı” sözü pekala şöyle uyarlanabilir: “Erkekler için çorapların seksle bir ilgisi olmalı!” Ya sevişirken çoraplarını çıkarmazlar ya da bittikten sonra bulup hemen giymek isterler. Heyhat, kendi çıkardıkları çorapların yerini, yatakta onlara sarılmak için bekleyen kadına sorarlar.

 

 

6. Akşama ne yiyoruz?

Erkekler keşke hep yemek filan yiyip sevişseler... Bütün gün sadece ikisinin hayalini kursalar, akşam olunca kadınlar hem karınlarını, televizyon karşısında mayıştıktan sonra da bedenlerini doyursa. Onlar için hayat böyle hep yiye içe, sevişe, uyuya geçse.

 

 

7. Hafta sonu annemlere gidelim mi?

Bütün gün koşuştur, evde deli danalar gibi dön dur, bir hafta sonun olsun ama hayatı paylaştığın adam sana bunu teklif etsin. “Gidelim canım, annenlere gidelim.”

 

 

8. Sence yakışıklı mıyım?

Aslında değilsin. Kel kafanı seviyorum, göbeğini seviyorum, gülüşünü seviyorum, yeri geliyor öküzlüğünü seviyorum. Ama bunları diyerek seni teskin edemiyorum. Evet en yakışıklı sensin.

 

 

9. Ne zaman sevişicez?

Daha bu sabah sevişmedik mi?

 

 

10. Üçlü yapalım mı?

Üçüncü kim? Bu kadar kararlı ve ısrarlı olduğuna göre kafanda bir vücut var. Kim peki canım? Senin arkadaşlardan biri mi benimkilerden mi? Tanımadık biri mi? Sokaktan mı çevireceğiz? Peki yaptık üçlü, sonrasında hangimiz hangimize dünyayı dar edeceğiz düşündün mü? Pardon uzun menzilli bakışlar tabiatının bir parçası değil. Yapalım bebeğim, üçlü yapalım, bakalım bitince hangimiz hangimizi paralayacağız.

 

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
20
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    12 Mayıs 2016 Perşembe 03:51

    aaaaaaaaaaaaa

    Cevapla
  •  
    02 Mayıs 2016 Pazartesi 14:30

    masa başında kaleme alınmış bir yazı, eğer toplumsal bir araştırma yapıldıysa hangi ülke acaba?

    Cevapla
  •  
    02 Mayıs 2016 Pazartesi 13:44

    "iğrenç" ise, neden o adamın yanındasın hemşire?

    Cevapla
  •  
    02 Mayıs 2016 Pazartesi 09:12

    muhtemelen avrupa ülkelerinden birindeki bir mecmuadaki yazidan bayagi bir etkilenerek kaleme alinmis gereksiz bir yazi. bizimkiler üclüyü ancak mac bitince sabri'yle yaparlar.

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 22:09

    yazık gercekten şu toplumun geldiği duruma bak. birde normal bişeymiş gibi konuşuluyo bunlar

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 21:46

    bunu yazan deli yürek (aslan parçası) türk erkeğini metropol şehirlerde yaşamış, örf adet ananesinden uzakta kalmış birine bakarak analiz etmiş sanırım. zaman kaybıydı okumak. hele hele yorum yazmak...

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 21:05

    bunları yazan hangi kafada acaba?

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 20:36

    bunu yazan arkadas dersine calismamis.sonuncusunu da artik kendi yaper....

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 14:18

    bu cosmopolitan çevirisi kokan listeler hemen belli oluyor! bir kere türk erkeği durduk yere çorap ya da donunu sormaz. ayrıca erkeklerin "sence yakışıklı mıyım?" sorusundan yüz kat fazla "sence kilo mu aldım (şişman mıyım)?" sorusu soruluyor...

    Cevapla
  •  
    01 Mayıs 2016 Pazar 14:05

    bence o son maddeyi kaldırın siz. ahlaki değerler, aile düzeni 18 yaş altı erişimi alttan girer üstten çıkar soyup soğana çevirirler sizi. onay müdürünüz kim merak ettim :-)

    Cevapla
  •  
    30 Nisan 2016 Cumartesi 20:08

    3 lü yapalım mı oha haha

    Cevapla
  •  
    30 Nisan 2016 Cumartesi 13:17

    sizce bunları demeyen başka bi erkek varmı

    Cevapla
  •  
    30 Nisan 2016 Cumartesi 09:42

    sonuncuyu yazan türk değil belli ki

    Cevapla
  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 23:50

    bu da soru mu? tabi ki senin arkadaşlarından biri.

    Cevapla
  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 17:40

    10-oha

    Cevapla
  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 17:01

    türk erkeğinin sormaktan sıkılmadığı sorular başlığı az çok iyi gidiyordu ama haberide yapan türk olduğu için sonunda eline yüzüne bulaştırmış anlaşılan :d bir defa o üçlü yapalım mı diyen erkek türk erkeği değildir, bunu duyduğu zaman ertesi gün o herifi kapının önüne koyamayan kadında türk kadını değildir. geriye kalan soruların çoğunuda cevabını bildiğin ama duymak hoşuma gidiyor diyebileceğin basit sorular ne var bunda, sanki kadınlarında böyle soruları veya takıntıları yok mu ? herşey bu kadar normal olunca son maddeyi eklemek gerekti galiba :)

    Cevapla
  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 14:37

    sonuncu diyecek bi türk erkeği yok eğer diyorsa türk değildir. oldu olacak dörtlü yapalım hak geçmesin :)

    Cevapla
  •  
    30 Nisan 2016 Cumartesi 21:06

    güzeldi:)

  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 13:53

    sonuncusu abartı dostum aklı başında olan bierkek bunu diyemez derse de iflahını keserim

    Cevapla
  •  
    02 Mayıs 2016 Pazartesi 11:02

    aynen


  • Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?
    Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?

    Süresi : 03:40 İzlenme : 1439

  • Hafif pizza tarifi
    Hafif pizza tarifi

    Süresi : 01:28 İzlenme : 7262

  • Fıstık ezmesi nasıl yapılır?
    Fıstık ezmesi nasıl yapılır?

    Süresi : 00:49 İzlenme : 2851

  • Karnabahar burger!
    Karnabahar burger!

    Süresi : 00:35 İzlenme : 1533

  • Yoğurtlu kereviz salatası
    Yoğurtlu kereviz salatası

    Süresi : 01:17 İzlenme : 2578