Osmanlı Padişahları'nın ölüm sebepleri

Kimi suikasta kurban gitti, kimi intihar etti, kiminin ölüm sebebi hiç aydınlatılamadı. İşte 30 padişahın ölüm şekli ve sebebi.

Kategori : Yaşam
1/31

1. Osman Gazi 1326'da öldü. Osmanlı İmparatorluğu'nun kurucusunun ölüm sebebi kalp yetmezliği.

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
10
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    03 Temmuz 2016 Pazar 10:33

    çoğu doğru değil

    Cevapla
  •  
    02 Temmuz 2016 Cumartesi 09:27

    o resimdeki yavuz değil şah ismaildir. yavuz küpe takmazdı.

    Cevapla
  •  
    04 Nisan 2016 Pazartesi 00:53

    Zatürre numaradir efendiler. Ittihatci hainlerin memleketi nasil talan ettigini gördüklerinden kahrindan öldü deyin daha inanilirdir. Ceddinin kan dökerek fethettigi üc kitayi ittihatci hainler harac mezat cektiler düsmana.

    Cevapla
  •  
    04 Nisan 2016 Pazartesi 00:51

    Evet ama bileklerinikesen kimler... Ittihatci hainleri zikretmek lazim burada efendiler. Gercek tarihimizle yüzlesmemiz lazim.

    Cevapla
  •  
    04 Nisan 2016 Pazartesi 00:48

    Efendler bu resim kimin)??? Kac yasinda adamin resmine benziyor. 1615 de dogup 1648 de yaklasik 33 yasinda bogdurulan kisi resmine benzerlik teskil ediyormu??? Bu adam 70 yasinda gözüküyor gördüsüm kadariyle... Bir celiski var burda

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 19:59

    yavuza kadar baktım.yarısı yanlış yada yalan.1.beyazıd üzüntüden ölmüştür.2.beyazıdı yavuz asla öldürmemiştir.gerisine bakma gereği duymadım.

    Cevapla
  •  
    18 Mart 2016 Cuma 11:27

    3.mehmetin resmi ne öyle küpeli dali benzetmesi

    Cevapla
  •  
    16 Mart 2016 Çarşamba 15:40

    venedikli hekim jakop tarafından zehirlenmiştir

    Cevapla
  •  
    16 Mart 2016 Çarşamba 15:39

    intihar etmedi elinizde resmi aynak yokken ezbere konuşmayın padişahların hepsi 7 evliya gücündedir intihar edecek kadar inançları zayıf değildir yıldırım hanın ölüm sebebi ankara savaşı yenilgisi nin kendisinde meydana getirdiği üzüntüdendir...

    Cevapla
  •  
    08 Kasım 2016 Salı 22:33

    birader ne evliyası ayyaşıda var kadın düşkünüde babadan oğula evliyalık geçermi ne cahilsiniz yahu ama yok savaşları padişah kazandı ama mustafa kemale gelince türk ordusu zafer kazandı osmanlı bir soy değildir osmanlı bir ailedir türk bir soydur osmanlıdan öncede vardı hep olacak inşallah


  • Kadınbudu kaplama tavuk!
    Kadınbudu kaplama tavuk!

    Süresi : 01:44 İzlenme : 1862

  • Bu yiyecekleri ısıtmayın!
    Bu yiyecekleri ısıtmayın!

    Süresi : İzlenme : 1660

  • Yağsız mücver nasıl yapılır?
    Yağsız mücver nasıl yapılır?

    Süresi : 01:31 İzlenme : 3314

  • Arpa şehriyeli, cipsli salata nasıl yapılır?
    Arpa şehriyeli, cipsli salata nasıl yapılır?

    Süresi : 01:42 İzlenme : 1599

  • Tost makinasında cips nasıl yapılır?
    Tost makinasında cips nasıl yapılır?

    Süresi : 01:11 İzlenme : 6417