Akupunktur noktaları

Kulağınızdaki bazı noktalara mandal tutturarak vücudunuzdaki ağrıları geçirebilirsiniz.

Kulağımıza mandal tutturursak ne olur?

Bazen acı en iyi ağrı kesicidir. Phil Mutz Çin ve Antik Mısır tekniklerini birleştirerek kulaktaki ağrı noktalarına mandalla baskı uygulama yöntemini ortaya koydu. Ve sonuç inanılmaz!

 

Tek ihtiyacınız olan bir mandal ve aşağıdaki talimatlar.

 

1 - Sırt ağrıları için

Bu nokta omuzları ve sırtınızın arka kısmındaki ağrılar içindir. Mandalı bu noktada bir dakika kadar tutun. Gün içinde çok fazla olmamak şartıyla kulağınızın bu noktasına baskı yapabilirsiniz. Ağrınızın hafiflediğini göreceksiniz.

 

2 - İç organlar için

Karın bölgenizde uzun süren ağrılarınız varsa mutlaka doktora görünün. Geçici bir çözüm olarak 2 numaralı bölgeye bir dakika mandal tutturmak rahatlama sağlayabilir.

 

3- Eklem ağrıları için

Kulağın 3 numaralı bölgesi eklem ağrılarını gidermek için basınç uygulayabileceğiniz bölge. Ağrı hissettiğiniz zamanlarda 3. bölgeye ara ara mandal tuturun ve canınızı yakmamaya çalışın.

 

 

 

 

4- Boyun ve sinüsler

Boyun ve sinüs ağrılarınız için 4 numaralı bölgeye basınç uygulayabilirsiniz. Mandalla çok bastırmadan ara ara basınç uygulayın. Sinüslerin ve boyun bölgenizin rahatladığını farkedeceksiniz.

 

5- Sindirim sistemi için

Küpe deliğinin tam üstündeki bölge 5. bölgedir. Bu bölgeye uygulayacağınız basınç sindirim sorunlarına iyi gelir.

 

6- Kalp ve baş için

Bu noktaya basınç uygulamak kalp ve baş ağrılarını geçirir. Mandalı küpe gibi kulağınıza takın ve bir süre bekleyin. Ağrınızın hafiflediğini göreceksiniz.

 

 

Ayaktaki basınç noktaları

 

Stresi nasıl yönetebiliriz?

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
24
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    09 Aralık 2016 Cuma 09:01

    peki aynı anda her bölgeye mandal takarsak ne olur acaba ? delimi derler :)

    Cevapla
  •  
    29 Ağustos 2016 Pazartesi 17:19

    söyleyin mandal satıcılarından ne kadar aldınız :)

    Cevapla
  •  
    05 Nisan 2016 Salı 15:57

    amanet mandalı olan var mı

    Cevapla
  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 23:49

    ya benim buram agırdı gecermi hhhhhaa nasıl saka ama gülmedinizmi yoksa :)

    Cevapla
  •  
    29 Ağustos 2016 Pazartesi 15:41

    alllll :))))

  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 22:35

    sağ kulak mı sol kulak mı ağrıyan yerin yönüne göremi.ama beyinde sinirler çapraz

    Cevapla
  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 19:46

    deniz'in anansina tutturaydiniz. ben tutturacam deniz'e. zeynep'e hande'ye.

    Cevapla
  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 15:14

    mandal satışları patlama yapabilir erkenden mandal ihtiyacınız varsa alınız.

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 12:19

    süper

  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 15:11

    mandal satışları zirve yapabilir.

    Cevapla
  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 12:28

    harika

    Cevapla
  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 12:27

    süper bi teknik başarılı

    Cevapla
  •  
    05 Şubat 2016 Cuma 09:36

    ne güzell valla bi mandalla sapasaglam olmak mumkun

    Cevapla
  •  
    22 Haziran 2017 Perşembe 11:06

    sapasağlam demiyor o anlık ağrı kesmeden bahsediyor.yani ağrıyı öteleme.

  •  
    04 Şubat 2016 Perşembe 17:02

    ilginç

    Cevapla
  •  
    25 Ocak 2016 Pazartesi 16:34

    bütün noktalara ayni anda mandali takin ölümsüz olun.

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2016 Salı 10:24

    sabah sabah moralim yerine geldi..

  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 11:09

    süperdi yorum:)

  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 14:06

    saol 16:34 güldürdün bizi.

  •  
    31 Mart 2016 Perşembe 15:12

    helallll

  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 09:09

    :)))

  •  
    12 Ocak 2016 Salı 12:21

    kalbi ağrıyan insan mandal mı takacak? bir zahmet acil tarafından doktora gitsin. kalp bu.

    Cevapla
  •  
    12 Ocak 2016 Salı 00:20

    faydalı bilgiler

    Cevapla
  •  
    11 Ocak 2016 Pazartesi 17:12

    s.lan

    Cevapla

  • Aşkım Kapışmak'la son kitabı "Kimim Ben?"i konuşuyoruz
    Aşkım Kapışmak'la son kitabı "Kimim Ben?"i...

    Süresi : 50:09 İzlenme : 47

  • Merve Büyüksaraç'la sukulent tasarımı yapıyoruz
    Merve Büyüksaraç'la sukulent tasarımı...

    Süresi : 17:20 İzlenme : 558

  • Dr. Ümit Aktaş ile tıbbi beslenme ve ilaçsız yaşama dair...
    Dr. Ümit Aktaş ile tıbbi beslenme ve ilaçsız...

    Süresi : 17:57 İzlenme : 1944

  • Regresyon terapisi nedir? Nasıl yapılır?
    Regresyon terapisi nedir? Nasıl yapılır?

    Süresi : 25:51 İzlenme : 2145

  • Tüp bebek uygulaması hakkında her şey!
    Tüp bebek uygulaması hakkında her şey!

    Süresi : 14:14 İzlenme : 954