Sakallı biri ile öpüşmek klozet kapağı yalamaya benziyor

Sakallı erkekler hakkında pek hoş olmayan bir iddia var.

Sakallı biriyle öpüşürken bir daha düşünün!

Bilim adamlarının, bir süredir pek çok erkek ve kadın tarafından ilgi gören ve bir hipster trendi olarak hayatımıza giren sakallar hakkında pek de hoş olmayan bir iddiası var.



Yeni bir araştırmaya göre, sakallar oldukça kirli; bakteri ve mikrop dolu! ABC haberlerinde yayınlanan çalışma, erkeklerin sakallarındaki bakterileri test etmeye odaklandı. Bazı deneklerin sakallarında ‘normal’ miktarda kabul edilebilecek kadar baktari bulunurken, bazılarının sakallarının tipik bir klozet kapağından daha fazla bakteri içerdiği tespit edildi.



ABC’ye göre, bu bakteriler hastalığa sebep olmasa da herhangi bir su kaynağında bulunsa sistemin kapatılması ve dezenfekte edilmesini gerekecek nitelikte.



Ne kadar çekici geliyor olursa olsun, sakallı erkeklerle flört etmeyi tekrar gözden geçirmenizde fayda var.

 

 

Instagram'ı yıkan topuzlu yakışıklılar
+28
Topuz deyince aklınıza düğüne giden kadınlar ya da kalemle toplanmış 'asistan kız' saçı geliyorsa, tekrar düşünün. Erkek topuzları da bu ara çok moda!   Jared Leto'nun meşhur ettiği saç modeli bugünlerde çok moda...

 

Facebook Yorumları
Yorumlar
12
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    17 Şubat 2017 Cuma 16:23

    bilim adamları kaç kez klozet kapağı yalamış?

    Cevapla
  •  
    21 Kasım 2016 Pazartesi 23:05

    Nasılda kafalarınınyıkıyolar muslümanların araştırma yapan kafirler belli olmuyor mu yine musluman düşmanları iş başında ama bu değerli millet e artık yutturamıyolar.

    Cevapla
  •  
    14 Mart 2016 Pazartesi 07:41

    boş iş yaaaaaaaaa

    Cevapla
  •  
    13 Mart 2016 Pazar 20:57

    nerden biliyormuş klozet kapağımı yalamış?

    Cevapla
  •  
    12 Mart 2016 Cumartesi 18:54

    acaba sacla sakalin ne farki varmis! tuyse o da tuy...

    Cevapla
  •  
    12 Mart 2016 Cumartesi 16:24

    yurtdışındaki yaşamı gördükten sonra normaldir diyebilirim.

    Cevapla
  •  
    11 Mart 2016 Cuma 16:28

    amerikalılar sakalı sevmiyor ya hep sinekkaydı olacak. çekememizlik işte. haber diye yayınlıyosunuz siz de

    Cevapla
  •  
    27 Ekim 2015 Salı 08:38

    adamlar duş alır sabun kullanmaz.. yüzünü bırak elini doğru düzgün yıkamaz.. tabi mikrop bulurlar.. benim hacı dedem günde 5 vakit abdest alır.. yemekten önce ve sonra elini yıkar.. sabah kalkar yüzünü yıkar haftada en az iki kez keçeyle yıkanır.. ne bakterisi kalır ne mikrobu.. hem bir de klozet değil hela taşı kullanır.. çıkınca da ayaklarını yıkar...

    Cevapla
  •  
    13 Mart 2016 Pazar 20:15

    ahaha çok tatlısın :d

  •  
    14 Mart 2016 Pazartesi 11:45

    tıpkı benim dedem :]

  •  
    26 Ekim 2015 Pazartesi 15:24

    bu bilim adadamı kimse kesin kösedir :)))) sakallı erkekleri kıskandı:))

    Cevapla
  •  
    21 Ekim 2015 Çarşamba 22:50

    saçmalık temiz olmak kaidesiyle birlikte sakal bıyık olmalıdır bırakmak isteyipte bırakamayanların söyledği bir teori sadece mide bulandırmak birde araştırmışlar saçı uzun olanlarıda araştırmışları insan yüzünü günde en az 10 defa yıkıyor hangi dezenfeteden bahsediyorsunz

    Cevapla

  • Doğumda sancı neden olur?
    Doğumda sancı neden olur?

    Süresi : 01:49 İzlenme : 2551

  • 4 cilt tipine uygun kil maskesi tarifi
    4 cilt tipine uygun kil maskesi tarifi

    Süresi : 00:57 İzlenme : 1230

  • Hayvanlarla ilgili bilmediğiniz gerçekler
    Hayvanlarla ilgili bilmediğiniz gerçekler

    Süresi : 00:58 İzlenme : 405

  • Deprem çantasında neler olmalı?
    Deprem çantasında neler olmalı?

    Süresi : 01:14 İzlenme : 708

  • Kadınbudu kaplama tavuk!
    Kadınbudu kaplama tavuk!

    Süresi : 01:44 İzlenme : 1855