Eşimi aldatmak istiyorum!

Eşimi aldatmak istiyorum ama kendime yakıştıramıyorum! Ne yapacağımı bilemiyorum...

Eşimi aldatmak istiyorum!

Eşimle birbirimizi çok severek evlendik. İlk iki yılımız çok güzel geçti ancak üçüncü yılımızda her şey bozuldu. Nasıl oldu anlamadım, daha evliliğimizin üçüncü yılındayken 40 yıllık evliymişiz gibi davranıyor bana. Sevişmelerimiz çok azaldı ve bu durum beni mutsuz ediyor. Ne yapabilirim diye çok araştırdım, benim de ona bazı isteklerle gitmem gerektiği yazıyor. Deniyorum ancak ona yaklaşmaya çalıştığımda sürekli yorgun olduğunu, yarın erken kalkacağını söylüyor ben de gururuma yedirip ısrarcı olmuyorum. Ben çok güzel bir kadınım, özellikle eşimin yanında çok çok daha güzel kalıyorum. O da bunun farkında bu nedenle benimle evlenebilmek için çok uğraşmıştı ancak gerçekten her şey köprüyü geçene kadarmış.

 

Farkındayım, eşimin etrafında arkadaşları dahil herkes beni çok beğeniyor, yoldan geçtiğimde tüm bakışlar üstümde toplanıyor ama kocam bunun kıymetini bilmiyor. Ona karşı o kadar öfkeliyim ki aldatmak bile istiyorum öfkemin öyle dineceğini sanıyorum sonra düşünüyorum gururuma yediremiyorum, kendime yakıştıramıyorum. Bu boşanmak için yeterli bir sebep mi, biraz daha beklemeli miyim? Yardımcı olun lütfen ne yapmalıyım?

 

Rumuz: Umutsuz vaka

 

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
124
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    05 Ekim 2017 Perşembe 18:56

    Bence ona yardımcı olmalısın beklentilerini paylaşıp iyi bir uzmandan aile yardımı almalısın kesinlikle eşini aldatmayı düşünme seni aldatmıyorsa hayatında mutluluklar arkadaş

    Cevapla
  •  
    07 Ekim 2017 Cumartesi 13:36

    hemen heyecanlı bir aşık bul,kadınlığnı yaşa.

  •  
    06 Haziran 2017 Salı 13:22

    Bana gel

    Cevapla
  •  
    06 Haziran 2017 Salı 11:47

    liseli gençler troll peşinde :)

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2017 Salı 14:25

    Açık net anlaşılır bir şekilde konusmalisin. Derdin nedir? Demelisin.vazgecemeyecek kadar sevdiğini sanmıyorum senin de aldatmayi bile dusunebildigine göre. Bence adam bitirdiler sen de bitirmelisin. Ben olsam zorlamazdim. Yeniden dene başka biriyle.

    Cevapla
  •  
    21 Mayıs 2017 Pazar 11:05

    Seninle evlenmek için çok uğraştığını söylüyorsun belli ki bıktırmışsın evlenmeden önce çok kendini beğenip üstüne gittiysen şimdi o günleri düşünüp senden soğumuş olabilir kaldı ki insanın önceki yaşadıkları zamanla aklına gelir ince ince uzaklaştırır

    Cevapla
  •  
    17 Mayıs 2017 Çarşamba 18:47

    Sabir gerektirir zamana birakmaklisin uğraş üstüne gitme kaçan kovalanir sen kaçan ol o kovalasin seni ve her zaman bakımından eksik etme her zaman aynı giyimde ve aynı bakımda ol kendini de uzme gereksiz

    Cevapla
  •  
    12 Mayıs 2017 Cuma 14:57

    canım eğer amacın gerçekten boşanmak ise boşanmak için bir sürü sebep bulunabilir. şunu sorgulaman gerekmekte öncelikle evliliğinizde asıl sorun ne ? bunu eşinle konuşman gerekmekte , eşin neden bu şekilde sana davranıyor ya da herhangi bir sorunu mu var ? eşinle iletişime geçtikten sonra eğer ortada gerçekten bir sıkıntı varsa bu evliliği sonlandırabilirsin tabiki ama sadece kendi düşüncene ve gözlemlerine göre evliliği bitirme durumuna karar veremezsin. başka erkeklerin sana olan ilgisini gözlemleyene kadar eşinin dikkatini çekmeye çalış yoksa adam elden gidecek benden demesi !

    Cevapla
  •  
    28 Nisan 2017 Cuma 14:54

    evliliklerde belirli zamanalarda bu tür şeyler yaşanabilir.aynı evi paylaşmak aynı oda aynı insan bi yerden sonra ilgi alaka ve romantizm biter ve hali ile insanlar yanlış şeyler düşünmeye başlar.eşinlede durumu konuşup faklılıklar deneyin hayatınızda mesela tatil eğer tatil yapıyorsanız düzenli olarak tatilin şeklini değiştirin deniz ve otel olan bi yere değilde doğası olan bi yere gitmeyi deneyin.

    Cevapla
  •  
    07 Nisan 2017 Cuma 09:37

    Bir-musluman Bu dediklerini degil yapmak aklina bile getirmez. Olum var hesap var ve her an herseyden haberdar olan Allah cc var. Olmayacak sey degil aldatirken olsen nasil bir son olur hic dusunmuyor musunu?

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2017 Cumartesi 23:16

    Çok tatlı oluyor demişsin bunun diğer tarafi da var senin üzerinde imam nikahı daha varsa vay haline vayy sen biraz daha tatlı tatlı başkalarıyla ol eşini aldat

    Cevapla
  •  
    28 Mart 2017 Salı 17:06

    çok tatlı oluyor başka biriyle sevişmek, demekte fayda var, ama bırakamazsın ! ! !

    Cevapla
  •  
    25 Mart 2017 Cumartesi 19:56

    fazla ilgiye alışmışsın, eşin de muhtemelen fazla ilgi göstermekten yorulmuş...sen de seni yatağa atmak için fazla ilgi gösterenlere giderim diyorsun..yazık..kendini yakarsın..esin duyar seni boşar..aldatmış kadın olarak da seni alanı zor bulursun ortada kalırsın.

    Cevapla
  •  
    25 Mart 2017 Cumartesi 08:44

    ewet bu ofke aldattiktan sonra gecicekmis gbi geliyor ki biliyosunki aldatna senin icinden gelen bir duygu degil aslinda buradaki aldatmanin amaci dikkat çekme cabasdir lakin aldatma eyleminde bulunduktan sonraki düştüğün durum içler acısı olacak hakliyken haksiz duruma dusuceksin

    Cevapla
  •  
    25 Mart 2017 Cumartesi 01:44

    Güzel ahlaklı birisi bu sözleri bile yazmazdi aklindan gecirmezdi ayrıca kadin aldatiyorsa kesinlikte sevmiyordur sevmiorsan bosan daha sonra ne halin varsa gör. Bu arada herşey seks değil namuslu güzel ahlaklı birisi ömür boyu seks yapmasa ne olur sanki ya bosan yada masturbasyon sayini artır bence

    Cevapla
  •  
    24 Mart 2017 Cuma 10:46

    yalan senaryolara itibar etmeyiniyiniz eğer aladatmak istiyorum dediyse çoktan aldatmıştırrr

    Cevapla
  •  
    23 Mart 2017 Perşembe 13:26

    namuslu ol. insan namusunu kocası veya ailesı için saklamaz.kendı ıcın saklar..tabı aklından bunlar gecıyorsa..o namus sende yok gibi.

    Cevapla
  •  
    10 Mart 2017 Cuma 02:45

    sende bi sıkıntı var bence yatakta yeteri kadar iyi değilsin demek ki sex hayatınız monotonlaşmış sende bunu canlı tutmak için bişey yapmamışsın onu cezbedici şeyler yap açık giyin hatta onun arkadaşlarının yanında bile seni kıskanmasını sağla kıymetini bilsin yatakta vahşi ol kontrol sende olsun onu çıldırtacak şeyler yap farklı pozisyonlara girerek seviş seksi iç çamaşırları giy kadınsın kadınlığını kullan hiç bi erkek dayanamaz ne olursa olsun kalkana kadar kalktımı gerisi gelir merak etme

    Cevapla
  •  
    09 Mart 2017 Perşembe 14:40

    bence bekle

    Cevapla
  •  
    25 Şubat 2017 Cumartesi 21:12

    Trollsun ..

    Cevapla
  •  
    06 Şubat 2017 Pazartesi 15:28

    benimle yapabilirsin

    Cevapla
  •  
    03 Şubat 2017 Cuma 10:10

    yapalabilcek bir cok sey var ama ben sana en iyi olanı söylim bir süre uzaklas bunu onada söyle durumunu analat biraz ayrı kalman gerektigini düşünüyorum bu şekilde ayrıyken birbirinizi degerlendirinn tatle cıkk ayrıyken onsuz vakit nasil geciyor analiz et oda sensiz ayakta durabiliormu onu görsün ?

    Cevapla
  •  
    24 Mart 2017 Cuma 08:42

    ayrı kalsın ondan sonra da boşansın dimi ne kafa ama. sakın ayrı kalma ayrı kalmak soğukluk demek.

  •  
    01 Şubat 2017 Çarşamba 16:28

    siz akıllı mantıklı olmaktan vazgeçmeyin ama tek başınızabir tatile çıkın arzzularınızı efgarınızı tatilde degerlendirin ona göre son noktayı koymalısınız ama hayat yaşayınca güzel vicdanınızın sesini dinleyin ne yaparsanız kalbinize gömün açıkan insan karnını mutlaka doyurur.?

    Cevapla
  •  
    31 Ocak 2017 Salı 16:26

    sırf öfke duyduğun için birini aldatmak anlamsız, kendini daha da kötü hissedeceksin bence bunu yapınca. ama kimseden de ilgi dilenmek zorunda değilsin. eğer seviyorsan, aşıksan onunla açık açık konuşmalısın, beklentin, isteğin her ne ise ona açıkça söylemelisin. değişen bir şey olmuyorsa o zaman özgür biri olduğunu göstermelisin. güzellik meselesine bir şey diyemem, çok göreceli bir kavram. ama kendini güzel buluyorsan bu güzelliği yitirmeden de dilediğini yapmalısın.

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2017 Perşembe 18:01

    öncelikle soğuk kanlı olun ön yargılı davranmayın asla hata yapmayın onunla konuşun duygularını öğrenin belki istemeden birisine aşık olmuştur ekonomisi iyi değildir çalışma süresi uzundur vs vs eve geldiğinde hiç bir şey yokmuş gibi güler yüzle davranın güzel elbiseler giyinin yemeklerini önüne vaktinde koyun beraber tv izleyin dizlerine yatın yada göğsüne yatın yan yana oturuyorsanız bacağınızı bacağına değdirin sıcaklığınızı güçsüzlüğünüzü ona ihtiyacınız olduğunuzu hissettirin gerisi gelecektir.eğer eşiniz kazancını eve harcıyorsa kötü alışkanlığı yoksa size şiddet uygulamıyorsa boşanmayın

    Cevapla
  •  
    19 Ocak 2017 Perşembe 15:37

    sen bu şekilde sadece kendini aldatırsın.

    Cevapla
  •  
    19 Ocak 2017 Perşembe 13:57

    kesin baska kadin var hayatinda

    Cevapla
  •  
    09 Ocak 2017 Pazartesi 20:16

    bunlar ney ya nebiçim iş yapıyonuz :d

    Cevapla
  •  
    09 Ocak 2017 Pazartesi 11:17

    hikayenin muatabıda yorumlara katılsa daha iyi olmazmı

    Cevapla
  •  
    09 Ocak 2017 Pazartesi 09:51

    ben dinlerim seni bir sürü ortak noktamız var

    Cevapla
  •  
    07 Ocak 2017 Cumartesi 14:28

    ben azrail kardeş bedenini kirletme sakın ha kirletme

    Cevapla
  •  
    07 Ocak 2017 Cumartesi 14:26

    bedenine haram sokma sabret allah büyüktür allah büyük

    Cevapla
  •  
    06 Ocak 2017 Cuma 10:21

    yorumcu yokmu

    Cevapla
  •  
    04 Ocak 2017 Çarşamba 15:31

    bence erteleme aklındakini yap

    Cevapla
  •  
    04 Ocak 2017 Çarşamba 10:11

    sakın aldatma istemiyorsan boşan en doğrusu bu

    Cevapla
  •  
    04 Ocak 2017 Çarşamba 10:04

    durumun zor inan keşke karşılıklı konuşa bilsekte birbirmizi dinlesek

    Cevapla
  •  
    09 Mart 2017 Perşembe 13:51

    çakalll:))

  •  
    01 Ocak 2017 Pazar 12:58

    kaya çilingiroğlu hülya avşar gibi bir kadını boşadı , bu nedir ki.

    Cevapla
  •  
    20 Aralık 2016 Salı 12:50

    hayat kadınlıgına ilk adımları atıyorsun bebegim

    Cevapla
  •  
    15 Aralık 2016 Perşembe 18:21

    sen kudurmışsun kızım çavdar ekmeği arıyorsun bahane için. aldatmanın inanılmaz hafifliğine kapılmışsın. zaten düşüncede yapmışsın bunu gerçekte yapmasan ne olur ki. memet33

    Cevapla
  •  
    14 Aralık 2016 Çarşamba 16:07

    swinger yapın bolom swinger :d

    Cevapla
  •  
    17 Aralık 2016 Cumartesi 19:09

    swinger git lan...

  •  
    11 Aralık 2016 Pazar 23:38

    sakın ağdatan kadın veya erkek farketmez ama kadın ağdatığını sanar ama bilmezki şerefi gider temiz ve güzel olan kadın şerefi ile açık açık boşanmayı dene ama asla ağdatma ömür boyu şerefsiz olursun başın her zaman dik olsun

    Cevapla
  •  
    23 Mart 2017 Perşembe 13:36

    ağdatma ne la :d

  •  
    11 Aralık 2016 Pazar 23:07

    ınsanları saptırdınız allahsizlar.....

    Cevapla
  •  
    11 Aralık 2016 Pazar 12:53

    ..bırak kendini güzelim rahatla, ama bence kocanla konuş, onun onayını alarak yap derim, hatta (güveneceğiniz çiftlerle) swinger deneyin hayatınıza renk gelsin, kocanı da özgür bırak o da gitsin başkalarıyla takılsın, yine evli kalın. (aman diyeyim güvenliği elden bırakmayın) nihayetinde yuva yıkmak kolay, yapmak zorudur. ha bu arada, eşinden haberli ve karşılıklı yaparsanız bu ihanet olmaz, kocan da rahatlar sen de.. dediğim gibi güvendiğiniz ve emin olduğunuz partnerlerle birlikte olun, her önünüze çıkanla değil!

    Cevapla
  •  
    11 Aralık 2016 Pazar 12:07

    ewet aldatmaq çoq mantıklı hem de en yakın arkadaşların dan birisiyle aldatmayı deneyebilirsin .. inan bana sen de çoq mutlu olucaksın :d

    Cevapla
  •  
    10 Aralık 2016 Cumartesi 18:43

    allah a sığın, gerisini boşver, bir aldattınmı artık arkası gelmez, bazen ertesi gün kiminle beraber olduğunu hatırlamassın. o zaman ne yap seni doğuran büyüten annneni duşün. ya o da öyle yapsaydı sen ne olurdun.

    Cevapla
  •  
    09 Aralık 2016 Cuma 15:25

    ne hissediyorsan onu yaşa.metin810288@hotmail.com

    Cevapla
  •  
    09 Aralık 2016 Cuma 11:37

    1-siz niyetine girmişsiniz,ama boşan da öyle yap ayıp olmasın 2-konuş bakalım neden istesiz 3-belki seni en yakın arkadaşınla aldatıyor,arkadaşın ayartmış muhtemelen,utancından seninle yapamıyor 4-güzellik nereye kadar,istediğine ver,pişmanlıktan uyuyamazsın günü gelince 5-bu hayatta senden değerli kimse yok,ayrıl ve ömrün boyunca isteyene değil,istediğine ver 6-5 seçenek ten birini seç

    Cevapla
  •  
    03 Aralık 2016 Cumartesi 17:16

    sayın umutsuz vaka ; mutluluk; bir doruk kadar varılması güç, bir gelincik kadar sıcak, bir veda kadar soğuktur, fakat hiç bir zaman bir ömür kadar uzun değildir. demem o ki elindekinin kıymetini bil ve asla vazgeçme, pes etme, en başta ayrılma konusunu aklından çıkar hele hele aldatmanın sonu yok hayatı kendine zehir etme derim. çok pişman olursun çok.... size yardımcı olmayı çok isterim, ekleyin görüşelim. orlina_banyo@hotmail.com

    Cevapla
  •  
    07 Aralık 2016 Çarşamba 10:44

    çakal seni hemen msn vermişssin...

  •  
    30 Kasım 2016 Çarşamba 14:27

    boşan ya sonrasını düşündün mü kolaymı sanıyorsun yeni bir hayat 3 yıl olacak daha taş üstüne taş koyamadık durduk yere bir boşanma olayıdı benim kisi yeni bir hayat kurmak hiçte kolay değil o kadar şuursuz kadınlara dek geldimki evlenmekten korkuyorum harbiden yok kat isterim yok araba isterim kendimi paşa torunu sandım anca bu istekleri karşılaya bilirim

    Cevapla
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 10:11

    farkındayım, eşimin etrafında arkadaşları dahil herkes beni çok beğeniyor, yoldan geçtiğimde tüm bakışlar üstümde toplanıyor sorun bu cümlende zaten senin bu noktaya kafa yormalısın seni eşin dışında maşllah herkez begendını soyluyorsun önemlı olan senın zıhnıyetınde sadece esın ıcın guzel olmak olmalı ark dedıgı doru senın nıyet kotu kılıf arıyorsun

    Cevapla
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 08:42

    sen niyeti bozmuşsun kılıf arıyorsun... önce eşinle konuşmayı dene emin ol eğer bahsettiğin kadar güzel bir kadınsan ve seni bir erkek olarak reddediyorsa altında duygusal başka bir sebep vardır... yani fiziksel isteksizliği uyandıran psikolojik bir rahatsızlık... hastalıkta sağlıkta diye söz verirken bu söz herşeyi kapsıyor diye düşünüyorum... önce konuşayı sonra yardım almayı dene... diğer yollara bir kere girince dönüşü olmaz... kendinizi ziyan etmeyin...

    Cevapla
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 08:39

    eşin çok yakışıklı olsa ve onun da aynı duygular beslediğini bilsen ne düşünürsün...

    Cevapla
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 08:18

    5, si ise ukraynalı onunla da bir yıl devam etti ama insanın eşi gibisi yok bu saydığım hatunlar özelliklerine gelince hepsinin boyu 1.75 üzerinde ve son derece güzel ve harika bir fiziğe sahip olmaları. her ne olursa olsun sakın aldatma sabret eğer ayrılmak istiyorsan bunu açık açık ona söyle ben bu kadr maceradan hiç memnun değilim hepsi benimle evlenmek istiyor ama insanın aradığı huzurdur kardeşim aklını başına al.benim her milletten sevgilim oldu olay şuki dışardakiler içeri girmek ister içeridekiler dışarı çıkmak ister ama en güzeli şu an sahip olduğundur.

    Cevapla
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 08:08

    sayın umutsuz vaka! saygı değer hanımefendi size yaşadığım tecrübeden aktarmak istrim. ben bir erkeğim ve bu zmana kadar uzatmalı olarak 5 tane sevgilim oldu.1 si 4 yıl sürdü alkol aldığı için onunla asla beraber olmadım 2.si ilk aşkım ben askere gidince kaçtı ama pişman oldu 15 yıldır peşimde bu gün istesem af edersin ama köpek olur3.sü arkadaşımın eşi o benim aklıma girdi ama hiç elimi sürmedim ama hayatımın aşkı,eninde sonunda onu alacam. 4.sü bolivya da senede 10 gün gelir tatil yapar ama onada elimi sürmedim eşimi aşk ile sevmiyorum ama saygı duyuyorum sevmesemde ondaki huzur hç birnde yk

    Cevapla
  •  
    23 Mart 2017 Perşembe 09:06

    baya karakterli bi arkadaşmış! bi de matah bi iş yapmış gibi anlatıyor

  •  
    23 Mart 2017 Perşembe 16:14

    yapmadim dedi̇ği̇ herşeyi̇ yapmiştir hi̇kaye çok i̇yi̇ i̇ş becermi̇şi̇n

  •  
    29 Kasım 2016 Salı 00:17

    eğer bu resimdeki kadar güzelsen, kocanı boşa gel. seni her gece memnun etmezsem kendimi 3. boğaz köprüsünden atarım.

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 23:03

    öne dua et sonra açık açık konuş bak oaman nasıl herşey düzelek

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 22:00

    yap gitsin...

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 21:40

    kızgınlıkla yapıla her eylem ve davranışın sonucu ekseriyeten pişmanlıkla sonuçlanır. eşinizle eski heyacanlı günlerinize dönmek için birlikte çareler arayın...

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 17:33

    aldatmanın sonu yok..

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 16:52

    olur böyle şeyler başın sağolsun

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 16:44

    kesinlikle hayatınızı yaşamalısınız.sonra çok pişman olursunuz

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 13:48

    hayat bir defa.. ertelemeye gelmez. koparsa kopsun. zaten hayrı kalmamış ki.. içinden geleni yap

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 13:29

    3 ögün seninle yatan birini bulursun yatakdaki tüm isteklerini yapar ya sonraaaa ya seni döverse ya kokuyorsa ya annesini yanına getirise ya erkek arkadaşlarıyla evde alem yaparsa ya sana iki çift güzel söz söylemesse hııı bunları da düşün 4x4 lük eş çok zor kusurlarıyla seveceksinnnn.sagklıçakla.

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 12:36

    kadının adet dönemi sıkıntıları önce kendilerine ve cümle etrafına yaşamı dar etmeleri nasıl atlatacaklarını bilememeleri her şey beklenir ana baba aileler çocularına kız erkek bu dönemle ilgili öğreti yapmamaları aileden srumlu bknlğn adet dönemleri ile ilgili bilgilendirme yayın yapmaması çözüm oluşturmaması allah önce akıl fikir sağlık ve huzur versin hepimize sorumlu yntcilerede aklı olmayanın ve nasıl kullanacağını bilememek kurtlar çakallar kapar ne diyelim snçta o.ç derler

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 12:15

    o fotoğraftaki sensen, eşin boynuzlarının ağrısından belki de senle ilgilenemiyordur.

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 12:10

    bir erkek olarak yorumum şu bıktırıyorsunuz insanı hayattan

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 12:03

    rezillik.. kimseye yapmazsın kendini berbat edersin hepside bu olur...elinde sıfır kalır.

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 08:32

    sıkıntı şurda sen dışardakilerinin dikkatini çekmemen gerekiyor sadece eşine özelsin allah dil vermiş konuş diye akıl vermiş düşün diye göz vermiş gör diye.. bakarsın gitmiyorsa düşünürsün konuşursun düzelirse düzelir düzelmezse ayrılırsın aldatmak da kul hakkı..

    Cevapla
  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 13:34

    aldatmakta kul hakkı ne demek !!! haddini bil cehalet ki yoldan saptırmış. haya lazım hayaaa boşanmak olur ama aldatmada ne ola bilmediğin işe karışmaa

  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 01:09

    böyle haberleri yaparak zaten zayıflamış olan toplum ahlakının çökmesine yol açacağınızın farkında olmanız gerek. ülkenin bunca sorunu varken faydasız hatta zararlı boş haberlerle toplumu meşgul etmeyin.

    Cevapla
  •  
    24 Mart 2017 Cuma 11:12

    haklısın kardeşim. sizi kınıyorum habertürk

  •  
    27 Kasım 2016 Pazar 20:31

    o fotograf senin ise sana soyleyecek fazlz bir sey yok.

    Cevapla
  •  
    27 Kasım 2016 Pazar 19:30

    her erkek sex yapmak ister canı çeker bu 2 günde 1 de olabilir 1 haftada bir de eğer senin kocan hiç istemiyorsa o ihtiyaçlarını başka yerde karşılıyordur.

    Cevapla
  •  
    27 Kasım 2016 Pazar 17:26

    haca git, namaza başla, bol bol tutmadığın oruçları tut, kılmadığın namazları kıl, fakirlere kocanın parasını dağıt. yine içindeki ateş sönmediyse soğuk suda duş al. hiçbirşeyin kalmaz

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 21:57

    eşin seninle ilgilenmiyorsa belki dost hayatı yaşıyordur...

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 20:31

    sana özel şeyler aktaracam ama bunları kesinlikle uygulayacaksın tamammı

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 20:28

    adam bulmuş kadını ama kıymetini bilmiyor.

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 16:21

    zorla guzellik olmaz ayrılın baskasıyla evlen

    Cevapla
  •  
    27 Kasım 2016 Pazar 15:13

    cinsel sağlık ürünlerini dene, ihtiyacını karşılar

  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 12:24

    senin mayanda bozulluk var kocan seninle hergün beraber olsa dahi senin gözün dışarda

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 21:53

    helal olsun :d

  •  
    28 Kasım 2016 Pazartesi 08:44

    adamsın

  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 11:36

    kahvesine hap koy

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 11:32

    karı bizi görünce kaçacak delik arıyor , kimisi de oturacak bişe arıyor hayat enteresan...

    Cevapla
  •  
    27 Kasım 2016 Pazar 14:32

    :)

  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 10:45

    ahlak yapısını bozmak adına uyarlanmış yalan haber.

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 09:15

    burada bir çok şey yazılmış ama yorum yazanların neredeyse tamamının tuzu kuru ya da empati kuramıyorlar sanıyorum. ben de aynı dertten muzdarib bir erkek olarak sıkıntısını paylaşan hanfendiyi çok iyi anlıyorum. katılmadığım nokta ise hanfendinin aldatma fikri. eğer bunu eyleme geçirirse haklıyken haksız duruma düşer. bir yanlış başka bir yanlışla düzeltilemez. en doğrusu eşine açılması. kocanın gerekiyorsa pisikolojik ya da tıbbi destek almaya yönlendirilmesi. tüm yollar denendikten sonra yine de sonuç alınamıyorsa son çare boşanmak. cinsel uyum, evliliğin kesinlikle olmazsa olmazıdır.

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 23:32

    fake...

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 20:36

    kadınların yoldan öıkması için yazılmış bir uyduruk haber bu.. bunu okuyan kadınlar, "ha bak benim gibi düşünen başkaları da varmış" diye herkesin hergün aklından geçen ama asla yapmadıkları "aldatma" düşüncesini normalleştirme ve fiiliyata geçirebilir.. sapık sapık haberler yapmayın...

    Cevapla
  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 09:23

    bravo haklısın

  •  
    26 Kasım 2016 Cumartesi 11:07

    kesi̇nli̇kle çok doğru bir tespi̇t

  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 18:44

    ne yani "yorgun olduğunu, yarın erken kalkacağını söylüyor ben de gururuma yedirip ısrarcı olmuyorum" nasıl bir gurur ki bu; konuşmak aldatmaktan daha zor gelsin!!! git konuş kocanla olmuyorsa ayrıl. aldatmayı tek gecelik iş gözüyle bakanlara söylüyorum, bunun geri dönüşü yok bumerang misali illaki ayağınıza dolanacaktır, en basitinden vicdan hesabı olarak...

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 18:28

    tahminin sen aldatmak istiyorsun yoksa ne alaka adam her türlü senin ihtiyacını görür yani o kadarda körse ayrıl artık

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 16:36

    hasta ruhlu bir gazetecinin aklında dökülen fantaziler bunlar

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 15:14

    eğer etrafında sana askıntı olmayacak, sadece ilişkiye girip sonra unutacak bir erkek varsa quicky tarzı rahatlarsın. aile hayatın daha iyi olur. ama askıntı olacak ve senin sosyal düzenini bozacaksa hiç uğraşma. bir şekilde yurt dışına çık, orada istediğin kadar rahatla, sonra gel. kocan seni seviyorsa, evliliğini asla bırakma. 50 yaşından sonra sana destek olacak bir dosta ihtiyacın olacak.

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 17:17

    resmen kocani aldat diye tavsiye etmissiniz

  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 19:05

    afferin size yola devam böylemi yorum yapılır inşallah bu yorumu yapanın eşide aynı tekniği kullanır rahatlar

  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 22:54

    ne ahlaksız bir öneridir bu böyle ya ...? şu önerinize bak böyle bir durum başınıza gelse ya da çocuğunuzun ya da yakınınızın bunu mu önerirsiniz.bence iğrenç bir tarz aldatmak, boşanmak bile bundan çok daha onurlu, ahlaklı bir yoldur. aldattıktan sonra kocanızın yüzüne nasıl bir sevgi ve aile bağıyla bakabileceksiniz, daha da önemlisi kendi yüzünüze nasıl bakabileceksiniz.

  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 14:01

    genelde hatunlar kaçar ve isteksiz olur, bahane üretirler; erkekler kovalar ve isterler, sizde de tam tersiymiş, olaya gel

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 13:51

    kadınların yoldan öıkması için yazılmış bir uyduruk haber bu.. bunu okuyan kadınlar, "ha bak benim gibi düşünen başkaları da varmış" diye herkesin hergün aklından geçen ama asla yapmadıkları "aldatma" düşüncesini normalleştirme ve fiiliyata geçirebilir.. sapık sapık haberler yapmayın... ekonomiden haber verin, krizden haber verin, demokrasiden haber verin, işsiz kalan insanlardan haber verin...

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 16:35

    helal olsun.güzel tespit etmişsiniz.katılıyorum aynen dediğiniz gibi.

  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 13:25

    evlılıkte ömurluk aşk romantzm olcak karşılıklı ilgiler alakalr olcak ilişkiler yaşandıkça zengınleşmeli yoksa işte bi şekılde başlıyan evlılıkler yerini böle hüzünlere bırakabılıyor sen yinede eşinin üzerinde farklı şeyler dene yine kazanmak için fedakarlık yok sıkıldım bende dıyorsan zaten etrafında senı beyenende çok olduğuna göre sende birilerini beyenmış olabılırsın aldatma başlamış demektir

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 13:02

    sizi birbirnize tek

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 12:48

    çok haklısın kadın ilgi ister

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 11:18

    sakın aldatmayı duşunme kendini bitirirsin endoğrusu karşına al konuş senin isteklerini açık bir şekilde anlat

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 11:09

    sonra adı kadın cinayeti demi....

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 10:54

    ben varım:)))

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 10:49

    2 hafta birlikte olmayın adam olur o.

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 10:44

    allah senin gibi düşünen kadınlardan tüm erkekleri korusun düşüncesi bile korktucu :(

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 08:52

    aklından geçirmiş bile olman felaket kendine gel aldatma sakın eşini isteklerini açık açık konuş

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 08:31

    zaman herseyın ılacıdır

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 01:12

    yüzünde sivilce oldugu zaman esin senden tiksinmis olabilir birde ona nasil yaklasiyorsun islakmi kurumu ateslimi sogukmu birde sana tavsiyem aldatsan acaba bir daha ayni yastikta bas koyarmisin sakin seytana uyma seytan önünden gider ama suyunu isitmaz güzel bayan

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 23:59

    Sexs

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 23:15

    bnce oyle bise dusunme bile

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 19:25

    diğer dünyada yanmayı göze alırsan neden olmasın...

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 18:01

    bu sizin boşanma sebebiniz olamaz bu hayatı siz kendiniz seçmişsiniz bunu nasıl bu hale geldiniz anlamsız kocanız size ilgisiz kalamaz burada başka bir problem var olduğunu düşünüyorum bu konuda size yardımcı olmak isterdim ama

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 17:23

    ne aldat ne de boşan bence biraz sakin omak lazım fevri karar verme hoşlandınız seyleri tekrar yasayın

    Cevapla

  • Mutfaktaki malzemelerle maske tarifleri
    Mutfaktaki malzemelerle maske tarifleri

    Süresi : 00:58 İzlenme : 1757

  • Prematüre nedir?
    Prematüre nedir?

    Süresi : 01:30 İzlenme : 2946

  • Koruyucu aile nedir?
    Koruyucu aile nedir?

    Süresi : 30:29 İzlenme : 166

  • Kristin Demirci yanıtlıyor: 2018'de burçları neler bekliyor?
    Kristin Demirci yanıtlıyor: 2018'de burçları...

    Süresi : 48:48 İzlenme : 200

  • Karnabahar burger!
    Karnabahar burger!

    Süresi : 00:35 İzlenme : 1462