Susmalı mıyım yoksa konuşmalı mı?

Öğrenciyken yurtta beraber kalmıştık. Çok güzel bir kızdı. Kıvır kıvır siyah beline kadar uzanan saçları, omzunda karanfil dövmesi, küçücük güzel bir yüzü vardı.

Gözümün içine baka baka...

Aynı odada beraber geçirdiğimiz 3. senenin sonunda okuldan bir çocukla tanıştı. Sene başında ya da sene sonunda yurda eşya taşırken, erkeklerin girmesi yasak olmasına rağmen, yangın merdiveninden odaya kadar gelip bize yardım ettiğini çok net hatırlıyorum. Kızın peşinden az koşmadı. Mezun olunca koptuk biraz. Zaman zaman haber aldım. Evlenmişlerdi. 2 tane oğlu oldu diye duydum sonra da. Aradan 15 sene geçti.

 

Büyük bir şirkette çalışıyorum. Bir gün kocasıyla şirkette karşılaştık. Toplantı falan sandım ama Londra'da bir süre yaşadıktan sonra bizim şirkete transfer olmuş, üst kademe yöneticilik yapmaya başlamıştı. Bu vesileyle karısı onu ziyarete şirkete geldiğinde biz de ayak üstü bir kaç kez muhabbet edebilmiştik. Bir süre sonra aynı katta çalışan çok yakın bir arkadaşım, adamın odasının kapısını zaman zaman kilitlediğini, içeriden sevişme seslerine benzer sesler geldiğini söyledi. Çekmecesinde prezervatifler olduğunu da duydum. Şirket, iki kadının ismiyle çalkalanıyordu. Şok olmuştum. Başka bir iş arkadaşı şehir dışında bir iş gezisindeyken adamı ve kadınlardan birini bir köşede oynaşırken görmüştü. Adam kadını tehdit edip, gördüğünü kimseye söylerse işten attıracağını söylemiş. Kadın da beni işten attırırsan her şeyi yönetime anlatırım demiş. Yuh dedim. Olay gerçekti. Hem de yanıbaşımda.

 

Şimdi bunu arkadaşıma söylemeli miyim yoksa habersiz ve ailesini dağıtmaması, mutlu mesut yaşaması için susmalı mıyım?

 

 

Rumuz: Kararsız

 

 

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
61
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    31 Mart 2017 Cuma 06:53

    Çok güzel

    Cevapla
  •  
    26 Ocak 2017 Perşembe 18:15

    siz bence dinimize uyun eğer adam zina yapıyorsa o onun günahı sana düşen kılıncın kında olduğu gibi penisi vajinada gördün mü birde bunu 4 erkek görecek bu şekilde ondan sonra ortaya çık karısını seviyorsa ilerde bu alışkanlığından vaz geçebilir.

    Cevapla
  •  
    25 Eylül 2017 Pazartesi 23:17

    tersi bir durumda da aynı cevabı verebilecek miydiniz?

  •  
    26 Eylül 2016 Pazartesi 14:57

    bence kesınlıkle arkadasına soylemelısın.vicdan varsa içinde coktan soylemışsındır zaten

    Cevapla
  •  
    01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:00

    gördüğün bir şey var ise söyle, ancak senin yanında 2-3 şahit daha olsun. aksi taktirde herkes kenara çekilir de yalnız kalırsan iftira muamelesi yaparlar. şahitlerin varsa söyle gitsin. sonuçta aldatmak ulan bu, bu gün bunu yapan yarın neler yapar.

    Cevapla
  •  
    25 Mayıs 2016 Çarşamba 10:03

    bu kadar kafaya takma,bana niye salça olmadı diye tribe girmişsin sanırım.biraz da sen çaba göster,ver kurtul.

    Cevapla
  •  
    25 Mayıs 2016 Çarşamba 09:34

    bak bakalım senide mutlu edebilir mi ?

    Cevapla
  •  
    25 Mayıs 2016 Çarşamba 08:56

    bir yorum bu kadar mı güzel yapılır ? (senin gerçek niyetine bağlı) adamsın.

    Cevapla
  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 18:37

    söyle ve adamda sana kalsın.sanırım istediğin gerçekten bu..

    Cevapla
  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 13:27

    bence kendini arkadaşının yerine koy. herkes her şeyi biliyor fakat o bilmiyor! ihanete uğrayan için bu ileride daha acı verici olabilir.

    Cevapla
  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 09:18

    pompişşşş

    Cevapla
  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 08:43

    eski dost düşman olmaz

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 19:10

    senin gerçek niyetine bağlı

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 16:37

    tabiki söylemelisin, senin başına gelse, söylenmesini mi istersin, yoksa arkadaşının bunu saklamasını mı????

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 16:03

    bazen aile için yalan söylemek, gizlemek günah değil. fakat adam şirketi geneleve çevirdiyse işin rengi farklıdır. söylemen gerek.

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:58

    ver kurtul

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:52

    belki mutsuzlar. koca şirkette mutlu karı da belki başka yerde. herkesin özel hayatı kendine güzel. empati yap canım ona göre davran. bu arada ekonomiden ben buraya nasıl geldim yaa.

    Cevapla
  •  
    23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:08

    işine bak

    Cevapla
  •  
    21 Mayıs 2016 Cumartesi 20:09

    allahın buguz ettıyını sende et

    Cevapla
  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 09:45

    hadi len

  •  
    21 Mayıs 2016 Cumartesi 18:32

    senin için önemli olan onun aldatılması değil bir ihtimal ondan ayrılıp sana ilgi gösterirmi onun derdindesin yani bencilce bir davranış bırak kendi öğrensin

    Cevapla
  •  
    21 Mayıs 2016 Cumartesi 18:07

    bence seninde gönlün kalmis adamda adamla konus senide memnun eder bence

    Cevapla
  •  
    21 Mayıs 2016 Cumartesi 09:13

    sen önce bana telefonunu ver.. sonra aklından geçenleri birlikte değerlendirelim.. sen paparazimisin ya hu bu haber siteside bir tuhaf oldu...

    Cevapla
  •  
    21 Mayıs 2016 Cumartesi 09:12

    buluşalım,konuyu tartışıp bir karara varırız ne dersin?

    Cevapla
  •  
    26 Nisan 2016 Salı 20:21

    sölersen sende suçlu olursun ucu sana dokunur.

    Cevapla
  •  
    30 Mart 2016 Çarşamba 09:12

    bu adama karşı hissetiğin bir şeyler olmuş ve aklından adamı ve arkadaşını atamamışsın bence sende az istekli değil gibi görünmüyorsun sende git adama rahatla sonra bakarsın söylemeli mi söylememeli misin

    Cevapla
  •  
    30 Mart 2016 Çarşamba 08:50

    bence söylemezsen adamın suçuna ortak olmuşsundur

    Cevapla
  •  
    29 Mart 2016 Salı 22:25

    söyleme...

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2016 Çarşamba 12:08

    bence adamın suçu yok kadın istemez ise erkek bir halt edemez, arz talep meselesi bu demekki bayanlar büro fantazisine çok düşkünler bence söylemene gerek yok zaten arakadaşın biliyordur bilmemesi imkansız belkide arkadaşında başkasıyladır, biraz kıskandınmı yoksa sende bu adamı aman odaya fazla girip çıkma

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 23:27

    galiba bulvar gazetesi okumaya başladım..fantazi köşemniz nezaman yayına başlıyor..

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 17:38

    ya sana aynı şeyler olsaydı? arkadasının susması hoşuna gidermiydi aptal yerine konulurken baskaları tarafından bilinmesi. o adam şimdi patlamasa başka bir zaman patlar ve yaş ilerledikce bu durum daha da iğrenç olur bence söylemesiniz

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 17:09

    sen onun yerinde olsan soylemesini ister miydin ? tabiki soyle

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 16:57

    sus sana ne

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 16:31

    kendine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma... aynı durumda sen olsaydın? söylemesini ister miydin? bence söyle evlilik zaten bitmiş. bugün yarın belki 1 sene sonra o evlilik zaten bitecek...

    Cevapla
  •  
    19 Ocak 2016 Salı 08:17

    yuva yıkanın yuvası olmaz.

    Cevapla
  •  
    19 Ocak 2016 Salı 08:10

    başkasının özel ve tüzel hayatı kimseyi ilgilendirmez! bu ne ya?! haber kanalında değil miyim ben ??? neresi burası

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 19:16

    herkesin ne yaptığı kendini ilgilendirir. karısına söylediğinde olacakları da düşün. bırak, kendi hayatına bak....ya şu sınırlarınızı bilin ...ne oluyorsa bundan oluyor...sanane elin adamının ne yapıp ne yapmadığından...

    Cevapla
  •  
    23 Şubat 2016 Salı 14:04

    katiliyorum gerçekten öyle yani̇ i̇ki̇ ki̇şi̇ anlaşti i̇se sana ne görme bi̇ya görmee herşeyi̇ yeti̇şti̇rmek ten mi̇let bikmiyor gali̇ba

  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 16:20

    ahh tabikide söylemelisin yalanla mutlu yaşamasındansa yalansız mutlu olmayı o da göze alır sorsan !

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 14:46

    önce bir dene bak adam gerçekten yapıyor mu? adamın yanına git yakınlaş. bakalım sana karşı bir hareket var mı. eğer sana da bir şey yaparsa git arkadaşını uyar.

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 19:14

    öneriye bak....yuh !

  •  
    23 Şubat 2016 Salı 16:02

    dikkat et senide arada götürmeye kalmasın, bacım macım ayağına... aman haaa.

  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 14:26

    ahlaksızsınız ....

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 14:07

    önce kadınla buluş eski günlerden bahsedip lafı buraya getir sonra teselli manasında onla birlikte ol kurtul

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 13:39

    habertürk amacın ne? toplumu ahlaksızlaştırmak mı? toplumun kanayan yaralarına değinin lütfen..

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 13:05

    böyle haber mi olur? ayıptır yahu.

    Cevapla
  •  
    18 Ocak 2016 Pazartesi 11:46

    bunu buraya yazmanın sebebi duyarlılığın falan değil! düpedüz ahlaksızlıktır.ahlaksızlıklar, anlatıla anlatıla ülkemizde meşrulaştırılmaya ve yaygınlaştırolmaya çalışılıyor, yazıklar olsun..

    Cevapla
  •  
    15 Ocak 2016 Cuma 10:07

    böyle saçma sapan hikayeler uydurarak güya habercilik adına milletin ahlakıyla oynuyorsunuz, sapıklığın alemi yok, böyle birsey gercek olsa bile , arkadasına soylemek için referanduma mı gidilecek, haberturku kınıyorum

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 21:55

    yapilan sey tam bir serefsizliktir, git söyle adamda boynozlanmaktan kurtulsun artik

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 16:36

    bence sen de o kadınla beraber sevişmek istiyorsun. gerisi yalan

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 16:04

    bu yazı hangi romandan alıntı acaba? teessüf ederim! lütfen sosyal sorumluluğunuzu hatırlayınız ve böyle saçma sapan, uyduruk hikâyelerle toplumun ahlakını menfi etkilemeye çalışmayınız.

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 15:07

    söyledin diyelim, arkadaşın da boşandı. o çocuklar birgün senin karşına geçip 'sana ne, sen niye karıştın da bizi aile ortamından mahrum bıraktın ' derlerse arkadaşım için yaptım cevabını kabul edecekler mi??

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 11:34

    bence en üst düzeydeki yöneticiye gidip şirket içindeki bu rezaleti paylaş. kendi düşen ağlamaz. adam çalışanlarıyla belli ki kendi statütüsünü kullanıp beraber oluyor.işten atılınca dünyanın kaç bucak olduğunu anlayacaktır.

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 00:31

    söyleme bilmesinler bu askin bittigini, seni böyle birakip terk edip gittigini. sana ne kardesim. kadin üniversite okumus, cahil cühela degil. kocasi kütür kütür düzüsüyor ve arkadasin bunu bilmiyorsa kendi danaligi.

    Cevapla
  •  
    13 Ocak 2016 Çarşamba 21:50

    kadına değil adama söyle, iş umrumda değil kovdurursan kovdur, arkadaşım daha önemli de. kadına deme.

    Cevapla
  •  
    13 Ocak 2016 Çarşamba 16:08

    sen bence bu kadını seviyosun üsteki yorumu yazan arkadaş gibi senin gerçek niyetine bağlı

    Cevapla
  •  
    13 Ocak 2016 Çarşamba 15:44

    adama söyler grup yapalım yoksa söylerim derdim :d

    Cevapla
  •  
    13 Ocak 2016 Çarşamba 14:34

    bende aynısını yapardım

    Cevapla
  •  
    06 Ocak 2016 Çarşamba 14:47

    sanane

    Cevapla
  •  
    06 Ocak 2016 Çarşamba 13:19

    senin gerçek niyetine bağlı

    Cevapla
  •  
    13 Ocak 2016 Çarşamba 16:19

    bncede belki sen seviyosun söyleyip ayırmak istiyosun yada gerçekten insansın derim sana söyle bnce boşasın hemen


  • Doğum korkusu nasıl yenilir?
    Doğum korkusu nasıl yenilir?

    Süresi : 02:20 İzlenme : 4274

  • Kabak tatlısı nasıl yapılır?
    Kabak tatlısı nasıl yapılır?

    Süresi : 00:52 İzlenme : 3420

  • Ayaktaki basınç noktaları
    Ayaktaki basınç noktaları

    Süresi : 01:04 İzlenme : 2688

  • Bebek taşıma yöntemleri
    Bebek taşıma yöntemleri

    Süresi : 43:12 İzlenme : 1151

  • Bolonez soslu erişte!
    Bolonez soslu erişte!

    Süresi : 03:15 İzlenme : 950