Sevgilimin beni aldattığını biliyordum

"Sevgilimin birkaç aydır beni aldattığını biliyordum..."

Beni aldatıyor mu?

3 senelik bir ilişkim var(dı). Son zamanlarda sevgilimin beni aldattığını hissediyordum. Evde otururken bir anda evden çıkıp gidiyordu. Geceleri telefonunu uçak modunda kullanıyordu. Telefonuyla tuvalete bile gidiyordu... Ben yanında olmadığımda adını bilmediğim barlarda oluyordu. Aslında her şey apaçık ortadaydı. Birkaç defa beni aldattığını bildiğim söyledim. Tabi ki itiraf etmedi. Bunları bile bile onunla olan ilişkimi sürdürdüm. Fakat zaman ilerledikçe ona bilenmeye başladım. İlişkimiz bitmeden önce ben de başkalarıyla görüşmeye başladım. Onun beni aldattığını biliyor ve buna göz yumuyordum. Tek fark benim de bir şeyler yapıyor olmamdı...

 

Ufak bir tartışma sonunda toplantıdayım diyerek eski sevgilimle görüştüm. Aradan birkaç hafta geçti ve sonunda başka bir bahane bulup sevgilimden ayrıldım. Aradan 2 gün geçtikten sonra eski sevgiliin yanına gittim ve hiç bir vicdan azabı duymadan onunla birlikte oldum.

 

Birini aldatmayı asla doğru bulmuyorum. Fakat bazen olaylar böyle gelişiyor ve kendinizi bu gibi durumlar içinde bulabiliyorsunuz.

 

Ayrılmamızın üzerinden 2 gün geçip başkasıyla sevişince onu aslında artık sevmediğimi fark ettim. Ne insan olarak onu seviyordum ne de sevgili olarak.

 

Yüklerimden kurtuldum ve artık çok daha mutluyum...

 

 

Rumuz: Çilek Hanım

 

 

***

HTHayat.com'a siz de içinizi dökün...

Aşağıdaki resme tıklayın, formu doldurun, itirafınız yayınlansın!

 

Tüm itirafları görmek için tıklayın

Facebook Yorumları
Yorumlar
14
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    29 Kasım 2016 Salı 09:52

    bal yiyen baldan bıkar,bir müddet sonra ondanda bıkacaksın başka tat arayacaksın.

    Cevapla
  •  
    11 Ağustos 2016 Perşembe 18:35

    eskiden ar namus denen şeyler vardı bursa olduklarından tüylerin diken diken oldu içindeki namussuzlugunun kılıfını bulmakta zorlanmamissin....

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2016 Çarşamba 13:25

    demekki neymiş ne kadar sevgiğin önemli değil yatakta ne kadar verimli olduğun önemli :))

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 15:10

    ben böyle bir durumda kalsaydım çıldırırdım (aşıksam) ama aldatan aldatılır ve bu kısır döngü böyle böyle devam eder. bir daha kine bence aklında bulunsun, eğer aldattığından şüphelenir isen bence direk ya kanıt bul ayrıl ya da ayrıl ama sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına yapma, kısır döngüyü ayaklandırma derim ben!

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 11:36

    kyaptığını doğru bulmamakla beraber. eğer huzurluysan senin bileceğin iş...

    Cevapla
  •  
    08 Ocak 2016 Cuma 10:46

    ee ne olacakktıı dızı televızyon hayatıı. yakınnda bunları duymak cok normallesecek

    Cevapla
  •  
    06 Ocak 2016 Çarşamba 01:50

    sevişmen iyi olmuş

    Cevapla
  •  
    14 Ocak 2016 Perşembe 15:04

    yarıldım ahahah

  •  
    27 Mart 2016 Pazar 15:35

    onun sevişmesi iyi olduysa bizimkide iyi olur kayseri hayatkadınları oeline gel benim nakadar sekxsiy olduğumu gör

  •  
    05 Ocak 2016 Salı 09:36

    eden bulur ne diyelim

    Cevapla
  •  
    05 Ocak 2016 Salı 05:55

    gevşekliğin luzumu yok .

    Cevapla
  •  
    05 Ocak 2016 Salı 00:24

    ne desem bilemedim ki.. allah ıslah etsin.

    Cevapla
  •  
    29 Aralık 2015 Salı 11:04

    ikiniz de kaşarmışsınız :)

    Cevapla
  •  
    28 Aralık 2015 Pazartesi 23:07

    ohh sonunu okuyunca çok rahatladım

    Cevapla

  • Ayaktaki basınç noktaları
    Ayaktaki basınç noktaları

    Süresi : 01:04 İzlenme : 6149

  • Yoğurtlu kereviz salatası
    Yoğurtlu kereviz salatası

    Süresi : 01:17 İzlenme : 3897

  • Hindistan cevizi yağıyla diş macunu nasıl yapılır?
    Hindistan cevizi yağıyla diş macunu nasıl...

    Süresi : 00:59 İzlenme : 5898

  • Vintage giyim önerileri
    Vintage giyim önerileri

    Süresi : 02:55 İzlenme : 681

  • Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?
    Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?

    Süresi : 03:40 İzlenme : 1968

BU KATEGORİDEKİ EN ÇOK OKUNANLAR