İşte erkeklerin seksi bulduğu 7 kıyafet!

Erkeklerin kadınlarda seksi buldukları kıyafetleri biliyor musunuz?

İşte erkeklerin seksi bulduğu 7 kıyafet!

Kendinizi seksi göstermek için bazı zamanlarda şekilden şekle giriyorsunuz, fakat seksi olup olmadığınızdan emin olamıyorsunuz. Erkek okuyucularımıza kadınları seksi gösteren kıyafetleri sorduk.

 

İşte cevapları;

“Seksi olmak için özellikle bir kıyafet giymesine gerek yok. Ben özellikle karımı spor kıyafetleri ve içinde iç çamaşırı giymediği zaman çok seksi buluyorum”

Kamil H.

“Kesinlikle çıplak olmalı. Bir kadını seksi gösteren kendine güvenidir. Ve üzerinde hiçbirşey olmadan yatağa gelen kadın kendine ne kadar güvendiğini gösterir. Bu da beni baştan çıkarmak için yeterlidir”

Demir T.

“Askılılar ve boxerlar… Yanlış anlaşılmasın hani kadınlar için olan dar ve kısa boxerlar varya, onlardan bahsediyorum. Kesinlikle çok feminen ve çok seksi bir görünüm”

Rıza Ş.

“Karımın üzerinde benim tişörtlerim ile gezmesi bana çok seksi geliyor”

Poyraz U.

“Kadınları seksi gösteren kesinlikle dar jartiyer ve korselerdir. Üzerine tanımam”

Tayfun G.

“Dantelli iç çamaşırları… Ama o basit duranlardan bahsetmiyorum. Seksi iç çamaşırı üreten markalarınkilere bayılıyorum. Kadınları inanılmaz seksi ve feminen gösteriyorlar”

Ufuk L.

“Karımın evliliğimizin ilk senesinde giydiği ipek, kısa gecelikleri onu çok seksi gösteriyordu. Ama çocuk olduktan sonra penye pijamalara geçti. Keşke ilk günlerdeki gibi o geceliklerini giyse…”

Can B.

 

"Bence seksi olunmaz doğulur! Ne giyerse giysin seksi olamayan kadınlar biliyorum. İpek iç çamaşırı giydir geç karşısına gül o tip kadın ne yaparsa yapsin seksi olamaz. Ama bir de eşofman ve bildiğimiz yuvarlak yaka tişört spor ayakkabı ile çok seksi çok çekici de olanlar var"

İsak C.

 

"Dar kot pantolon, topuklu ayakkabı, gömlek ve o gömleğin üstten iki üç düğmesi açık olmalı çatal görünecek şekilde. En önemlisi de o topukluluar ile yürüyemeyecek"

Naim G.

Facebook Yorumları
Yorumlar
38
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    16 Ağustos 2017 Çarşamba 08:23

    yaş ufak,anlamazdım.anne derdim yorgan çarşafından ve yastık kılıfından gözlerim kamaşıyor.büyüdün mü anlarsın derdi.şimdi büyüdüm.gerçekten çok sevdalı kıyafetler.hiç unutmam kocaman hırçın bir horozumuz vardı.keseceğiz ama yakalanmıyor.annem üzerine güllü elbisessine attı ve de yakaladı onu.horozcağız güllü elbisenin içinde cirladı ama nafile.annem kesti başını.afiyetle yedik onu.

    Cevapla
  •  
    16 Ağustos 2017 Çarşamba 08:17

    evet güllü kıyafetler,puantiyeli kıyafetler en cazip kıyafetlerdir.hala daha modası geçmeyen gonca güllü kıyafetler.artı nevresimleri.hayat bu işte.

    Cevapla
  •  
    04 Haziran 2017 Pazar 01:09

    artık puantiye deseni hayatın bir parçası.her yerde var.yani hayatın olmazsa olmazı.

    Cevapla
  •  
    03 Mayıs 2017 Çarşamba 05:42

    parlak kıyafet giyinen her bayan seksidir bence.

    Cevapla
  •  
    03 Mayıs 2017 Çarşamba 05:42

    parlak kıyafet giyinen her bayan seksidir bence.

    Cevapla
  •  
    27 Mart 2017 Pazartesi 15:50

    70'li yıllarda güllü kıyafetler erkekleri büyülerdi.80 ve sonrası puantiyeli kıyafetler tamamen moda oldu.özellikle 1992 ve sonrası puantiyeli kıyafetler moda.süper kıyafetlerdir puantiyeler.puantiyeli kıyafet giyinen kadın zevklidir bence.iyilikle kalınız.

    Cevapla
  •  
    27 Mart 2017 Pazartesi 15:44

    puantiyeli kıyafetler kadını seksi gösterir.

    Cevapla
  •  
    12 Mart 2017 Pazar 23:27

    kısa dar paça pantolon, stiletto, gömlek, üstüne dar trençkot

    Cevapla
  •  
    17 Şubat 2017 Cuma 12:50

    bizimki unuttu böğle işleri

    Cevapla
  •  
    08 Aralık 2016 Perşembe 10:21

    Bence kadını sexi gösteren göğüs ve bacakları gösteren mini elbiseler ve dar tatlandırıcı bitiyorum görünce.

    Cevapla
  •  
    03 Ekim 2016 Pazartesi 00:13

    Ben gömlek giyip altına ci çamaşır giymeyen kadınlara bayılırım

    Cevapla
  •  
    26 Eylül 2016 Pazartesi 23:45

    ben sürekli bu tip şeyler giyiyorum ama kocam erken bşlyrrrr......

    Cevapla
  •  
    24 Kasım 2016 Perşembe 23:46

    teknik destek verebilirim

  •  
    04 Ocak 2017 Çarşamba 16:00

    ahahahahahaha

  •  
    17 Eylül 2016 Cumartesi 20:54

    En seksi heryeri açık olan geceliklrr ama benim karım hiç giymiyor bende internetten izliyorum

    Cevapla
  •  
    05 Eylül 2016 Pazartesi 01:04

    Cevapla
  •  
    07 Ağustos 2016 Pazar 00:20

    Bence de kdin içten gelerek yapiyorsa en seksi ani o andir gecelikle olmuyor bu işler

    Cevapla
  •  
    10 Temmuz 2016 Pazar 19:46

    Bence en iyisi sütyen

    Cevapla
  •  
    10 Temmuz 2016 Pazar 15:00

    Hehe

    Cevapla
  •  
    10 Temmuz 2016 Pazar 11:44

    Güzel bir siyah ince geceilk süper sexi benim icin

    Cevapla
  •  
    22 Haziran 2016 Çarşamba 06:47

    puantiyeli kıyafet giyinen her kadın seksidir bence.

    Cevapla
  •  
    27 Mart 2017 Pazartesi 15:43

    aynen katılıyorum.puantiyeli kıyafetler kadını seksi gösterir.

  •  
    27 Mart 2017 Pazartesi 19:28

    aynen katılırım.

  •  
    28 Mart 2017 Salı 14:26

    biz puantiyeli nevresim kullanırız.

  •  
    24 Mayıs 2016 Salı 07:47

    sex

    Cevapla
  •  
    19 Mayıs 2016 Perşembe 15:56

    biz asıl seksi kıyafetlere bayılıyoruz. eşofman falan hikaye. geçen gün karıma girmodadan fantazi geceliklerden aldım. inanılmaz bir geceydi hem kadını havaya sokuyor ;)

    Cevapla
  •  
    18 Şubat 2016 Perşembe 08:17

    Eşofman dar altında tanga yürürken yeterince seksi oluyor

    Cevapla
  •  
    28 Nisan 2016 Perşembe 18:13

    kadının sexi bakışları yeter


  • Deprem çantasında neler olmalı?
    Deprem çantasında neler olmalı?

    Süresi : 01:14 İzlenme : 679

  • Kadınbudu kaplama tavuk!
    Kadınbudu kaplama tavuk!

    Süresi : 01:44 İzlenme : 1837

  • Ayaktaki basınç noktaları
    Ayaktaki basınç noktaları

    Süresi : 01:04 İzlenme : 2136

  • Kol sarkmalarına karşı egzersiz
    Kol sarkmalarına karşı egzersiz

    Süresi : 02:09 İzlenme : 1972

  • Kaktüs tasarımı nasıl yapılır?
    Kaktüs tasarımı nasıl yapılır?

    Süresi : 01:26 İzlenme : 6207