Saç bakımında etkili 7 bitkisel yağ

Kırılmış, yıpranmış saçlarınız var ve siz onlar için etkili bir saç bakım yağı mı arıyorsunuz? Tamamen bitkilerden elde edilen yağları kullanarak saçlarınıza doğal ve güçlü bir bakım yapabilirsiniz. İşte saç bakımında etkili olan yağlar...

Saç bakımında etkili 7 bitkisel yağ

Kadınlar arasında en yaygın olan güzellik şikâyeti kuru ve hasarlı saçlardır. Neyse ki doğada saç kırıklarını onaran, saç düğümlenmelerine iyi gelen ve saça doğal bir parlaklık veren birçok yağ mevcut. Saç dökülmesinden, saç kırıklarını gidermesine kadar birçok sorunun yanıtı bu doğal bitkilerde…

 

Jojoba Yağı

Saç derisini yumuşatarak saç tellerini güçlendirerek kırılmasına karşı dayanıklı hale getiren, cilt tarafından kolay emilen bir yağdır. Ayrıca saç uzatma ve gürleştirme de en önemli çözümlerden biridir. Jojoba yağı, saç kremlerinde ve şampuanlarda da kullanılır. Rafine edilmiş olarak aktarlarda satılan bu yağ, egzama, sedef ve saç biti gibi sorunlara karşı tedavi özelliği vardır.  

 

Lavanta Yağı

Hem saçların uzamasını kolaylaştıran lavanta yağı, hem de saçları besleyerek dökülmesini ve saç kırıklarının oluşumunu durdurur. En önemli faydası, saç derisindeki kan dolaşımını sağlayarak, saç diplerine giden oksijen miktarını artırır. Kekik ve biberiye yağı ile kullanılarak saç derisini ve cilt bakımında kullanmak isterseniz cildinin tahriş etmesini engellemiş olursunuz.

 

 

Badem Yağı

Saç bakımında kullanılan en önemli yağdır. Saçları besleyerek, gerekli olan E vitaminini karşılar. İçerisinde bulunan bol miktarda mineral sayesinde saçları güçlendirir. Badem yağı, kirpiklere de uygulandığında besleyerek uzamasını ve daha güçlü gözükmesini sağlar.

 

Hindistancevizi Yağı

Herkesin son dönem favori yiyeceği, aynı zamanda saçınız için de harika işler başarıyor. Hindistancevizi yağı yalnızca hasarlı saçları onarmaya değil, aynı zamanda kepeğin azalmasına, saç kırıklarının önlenmesine ve saç gözeneklerine ürün birikmesinin engellenmesine yardımcı olan yağlar bakımından çok zengindir. Parlak ve kalın telli saçlar için önerilen bitkisel yağdır. Saçları besleyerek, uzamasını sağlar.

 

Fındık Yağı

Saç kepeklerinin oluşumunu engelleyen fındık yağı, saçlara parlaklık ve canlı bir görünüm verir. B1, B2, B6 ve E vitamini bakımından yüksek olan bu bitkisel yağ, saçları besleyici özelliği vardır. Sadece saçlarda değil, cilt bakımında da kullanılan fındık yağı, cilde de nem ve parlaklık verir.

 

 

Menekşe Yağı

Kuru saçlara sahipseniz, menekşe yağı tam sizlik! Kuru saçları nemlendirerek parlak ve canlı bir görünüm kazandırır. Eski yöntemlerden biri olan menekşe yağı, saç dökülmelerini engeller.

 

 

Biberiye yağı

Kırıkları önler ve saç köklerini güçlendirir. İçinde buluna  kafeik ve rozmarinik asit sayesinde saça hacim kazandırarak, saç derisini besler ve kaşıntıyı, kuruluğu yok eder.

 

 

Argan yağı

Maroken yağ, güzellik endüstrisindeki hasarlı saçlar için kullanılan en son trend yağlardan birisi. Ancak koşup bu ürünlerden almak yerine yağın kendisini kullanmak çok daha akıllıca. Argan yağı yapısında B vitamini, E vitamini ve saçın onarılması ve korunması için kaplama görevi yapan gerekli yağlardan bolca içeriyor.  

 

Zeytinyağı

Zeytinyağı, yapısında vücut, yüz, saç ve tırnaklar için son derece iyileştirici olan tekli doymamış yağlardan bolca içerir. Aynı zamanda parlaklığı arttıran ve saçın kolaylıkla kırılmaya olan eğilimini azaltan E vitamini bakımından da çok zengindir.

 

Yalancı safran

Saç gözeneklerini güçlendiren, parlaklığı arttıran ve hasarı azaltan yağlar açısından oldukça zengindir. Ayrıca zeytinyağı ve keten yağına kıyasla pişme sınırı daha yüksek olduğundan acele gerektiren durumlarda her zaman kullanılabilir.

 

 

Avokado yağı

Avokado yağı, nerede kullanmayı seçerseniz seçin inanılmaz iyileştiricidir. Birçok insan bu yağ ile yemek yapmayı tercih eder, ancak güzellik ürünü olarak da kullanılabilmektedir. Avokado yağı, tekli doymamış yağlar ve E vitamini açısından zengindir. Aynı zamanda çok hoş bir kokusu vardır ve güzellik sektöründe saç bakım ürünleri içerisinde kullanılır.

 

Keten yağı

Keten yağı dâhilen kullanılabilir; ancak aslında bölgesel olarak da uygulanabilen harika bir güzellik yağıdır. Saç maskesi, yüz temizleyici, kırışıklık önleyici ve hatta kütikül iyileştirici olarak dahi kullanılabilir. Yapısındaki omega 3 yağlar, saçtaki hasarın onarılmasına, saçın güçlenmesine ve parlaklığın artmasına yardımcı olur.

 

Haşhaş yağı

Haşhaş yağı, vücut losyonu olarak kullanılabildiği gibi saç tedavisinde de kullanılır. Haşhaş yağının çok hoş ve topraksı bir kokusu vardır ve çok kısa bir sürede etki gösterir. Kepek sorununun azalmasına ve saçın hızlı uzamasına yardımcı olur.

 

2017 saç kesim modelleri
+10
Allanna Arrington

Facebook Yorumları
Yorumlar
37
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    08 Ekim 2017 Pazar 14:25

    likit keratini öneren kişi hep aynı kişi..yeterr artık insanları bu kadar aptal yerine koymayın!!

    Cevapla
  •  
    18 Ağustos 2017 Cuma 11:12

    bu maskeler iyi hoş ama asla yanmış ya da aşırı yıpranmış saçı onarmaya yetmez. bu maskeleri günlük ve haftalık saç bakım rutinine almak lazım. aşırı yıpranma varsa en güzeli keratin bakımı yapmak ya da yaptırmak. ben evde uygulamaya yönelik setlerden aldım çok memnun kaldım. katkısız keratin olmasına özellikle dikkat edin.

    Cevapla
  •  
    25 Nisan 2017 Salı 15:22

    bütün bu yağların bulunduğu mega seti satın aldım 3 ay önce harika ürünler saçım eskisi gibi sağlıklı,parlak ve bakımlı oldu. herkese tavsiye ederim.

    Cevapla
  •  
    05 Temmuz 2017 Çarşamba 13:10

    mega seti nerden aldiniz

  •  
    10 Nisan 2017 Pazartesi 10:21

    zigavus argan oil besleyici saç bakım serumu saçım temizken uyguladığım saçımın yıpranmasını kurumasını ve dökülmesini önleyen muhteşem bakım sağlayan yağ...

    Cevapla
  •  
    24 Şubat 2017 Cuma 13:57

    ben orcapelli diye kür ve şampuan aldım 1 ayda rahat 5 cm uzamıştır saçlarım. dökülme ve kepek sorunumda gitti içinde 13 çeşit yağ varmış tavsiye edebilirim. 70 den almıştım ben şimdi indirime girmiş 49 olmuş.

    Cevapla
  •  
    10 Mart 2017 Cuma 16:26

    aktardanmı aldınız

  •  
    03 Şubat 2017 Cuma 00:53

    slm, mevsimsel yoğun dökülmeden çok saç kaybettim. yurt dışından gelen bir arkadaşımın tavsiyesiyle mega keratin seti aldım. kullandım. mutlu sona erdim. şu an çok çok memnunum, ve tavsıye ederım.

    Cevapla
  •  
    25 Kasım 2016 Cuma 13:37

    bu yağlar herkeste aynı etkıyı yapmıyor herkesın saç yapısı farklı . benimde saçlarım boyaya boyaya cılkından cıktı hangi maskeyi denediysem fayda etmedi . bide çok zahmetli geliyor o maskelerı hazırlamak uğraştırıcı sürmesi ayrı dert... sonra tesadüfen tıkladığım bir linkte saç bakım uzmanıyla görüştüm bana saçıma likit keratin yüklemesi yapmam gerektiğini söyledi. şimdilik aldım bakalım sonuçlarını kullanınca görecez

    Cevapla
  •  
    25 Ekim 2016 Salı 13:06

    merhaba ekstra macadamia yağını kesinlikle tavsiye ediyorum. zor bulunan bir yağ. ben saf halini doa kozmetikten alıyorum. tavsiye ederiiimmmmm

    Cevapla
  •  
    08 Ekim 2016 Cumartesi 11:56

    kesinlikle argan yağını tavsiye ediyorum,özellikle saçlarınızı nemlendirmek için birebir...

    Cevapla
  •  
    05 Ekim 2016 Çarşamba 13:19

    ya bırak aynı adam girip girip reklam yapıp çıkmış

    Cevapla
  •  
    28 Temmuz 2016 Perşembe 16:57

    yanan saçı yağ toparlamaz ki. kırıkları da düzeltmez. sadece nem dengesi bozulmuş olan, kuru ve mat saçlara iyi gelir. yanan saçları sadece saçın kendi ana yapısı olan keratin kurtarır. keratinin de saf olması önemlidir. saçlarınız için keratin yağı, dipleriniz için dip bakım yağı kullanabilirsiniz. kendiniz ayrı ayrı aldığınızda gerçekten kaliteli yağlar çok daha maliyetli olacaktır.

    Cevapla
  •  
    21 Temmuz 2016 Perşembe 01:24

    bu yağları uygulandıktan sonra yıkıyacakmıyız

    Cevapla
  •  
    16 Temmuz 2016 Cumartesi 17:15

    Saçta en etkili yaģ zeytinyagidir . Birde hindistan cevizi yagi

    Cevapla
  •  
    11 Eylül 2016 Pazar 04:01

    yıpranmış saçı ve dökülen saçları keratin dip bakım yağından başka hiçbiri iyileştiremedi.

  •  
    08 Temmuz 2016 Cuma 22:51

    yanan saçlar için en etkili çözüm dax supergro ve sogan suyu :) bende 20 cm yanan saçı böyle topladım dökülmeler lastik görüntüsü herşey gitti

    Cevapla
  •  
    25 Haziran 2016 Cumartesi 19:50

    saçlarım renk açma merakından yandı mahfoldu. neler neler denemedim ki, yok bulamadım. nerdeyse kökten kestirecektim. fakat likid keratin serum kullanınca resmen saçlarım eski doğal halıne yakın bir şekilde düzeldiler. şu an çok mutluyum. herkese tavsiye ederim sakın saçınızı kısaltmayın önce bu katkısız keratini yükleyin. hızlı uzaması ıcın de keratın dşp bakım yağım var o da mucize gıbı saçımı güçlendırdı.

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 17:19

    kendiniz evde mi uyguladınız?

  •  
    17 Temmuz 2016 Pazar 15:22

    canım ne kadara aldın bunu saçın hızlı uzadımı bide merak ediyorum bana cevap atarmısın bu hesaba eda7alper52@gmail.com

  •  
    21 Haziran 2016 Salı 13:43

    Benim.saçların hem kalın,cansız ,kuru ne kullanacağı mi bilmiyorum. Bana bi öneride bulunur lutfen

    Cevapla
  •  
    18 Nisan 2017 Salı 02:28

    bbenim saçımda sizinki gibi aynı durumda sayılır, 4 aydır liquid keratin maske kullanıyorum, saçıma çok iyi geldi, rahatladım.

  •  
    19 Haziran 2016 Pazar 16:01

    boya yapmaktan saç diplerim yandı ve saçlarım resmen küstü hiç uzamıyor hatta dökülüyordu. şu an keratin dip bakım yağı kullanmaya başlayalı çok şükür ki dökülme kesildi ve saçlarım uzamaya başladı. dahası saçım parlak ve yumuşacık geliyor.

    Cevapla
  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 09:31

    arkadaşlar benimde saçlarım maşadan ve boyadan çok yıpranmıştı.uzun araştırmalarım sonucunda deflin tamamen bitkisel ve kimyasal içermeyen bir şampuanı buldum 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. bitkisel özelliği saçımıda uzattı ve saç kremi gerektirmiyor.

    Cevapla
  •  
    29 Nisan 2016 Cuma 11:27

    arkadaşlar en iyisi bioxinin yeni çıkardığı şampuan ben kullanıyorum çok memnunum bioxcin qantum

    Cevapla
  •  
    15 Nisan 2016 Cuma 21:10

    keratin ne kadar ki

    Cevapla
  •  
    15 Nisan 2016 Cuma 02:10

    iarkadaşlar yıllarca iy bir şampuan aradım, istedim hem bitkisel olsun hem de boyalı yıpranan saçıma uygun olsun ama yıllarca ulamadım sentetik şampuanlardan da nefret ederim. şu an likid keratin şampuana başladım, çok memnunum sert saçlarım yumuşadı mat saçlarım canlandı ve daha hızlı uzama hissediyorum.

    Cevapla
  •  
    26 Mart 2016 Cumartesi 03:36

    ben keratin dip bakım yağına başladım, 2 hafta oldu ama şimdiden saçlarım güçlü ve hızlı uzamaya başladı cok cok mutluyum küsen saçlarım dirildi.

    Cevapla
  •  
    13 Mart 2016 Pazar 14:50

    merhaba. . .katkısız keratini ben internette buldum ve set aldım, şu an kullanıyorum gerçekten saçlarım ilk kullanımda toparladı, tekrar kullanacağım.

    Cevapla
  •  
    18 Şubat 2016 Perşembe 11:00

    katkısız keratini nerden buluruz

    Cevapla
  •  
    07 Şubat 2016 Pazar 21:04

    Katkısız keratini aktarlarda bulabilirmiyiz

    Cevapla
  •  
    30 Ocak 2016 Cumartesi 04:01

    yalnız saçında benim saçım gibi yıpranma ve kırıklar olan varsa, bu bakımlardan önce saçına keratin yüklemesi şart. ondan sonra bakım yağı daha işe yarar. yoksa sürekli bakım insanı bıktırıyor. ben önce keratin yükledim ve gerçekten çok memnunum. fakat sakın kozmetiklerde satılan kimyasal içerikli keratın bakım almayın. direk katkısız keratin bulmanız lazım. kullanımı da çok kolay, kuru saça sürün kurutun durulayıp maskeleyin hepsi bu. ben böyle yaptım saçlarım dirildi.

    Cevapla
  •  
    24 Ocak 2016 Pazar 17:35

    Hepsini karistirip kullanilsa ve sacta ne kadar bekleticez

    Cevapla
  •  
    19 Ağustos 2015 Çarşamba 20:08

    Hepsini karıstırın fındık yagının 20 milimliği olmadıgı için 50 milim katın badem yagıda 50 milim olsun digerleri 20 milim eger imkanınız varsa ısırgan yagı ve kokusundan etkilenmem diyorsanız sarımsak yagıda katabilirsiniz ısorgan yagının hucrw yenileme özelliği vardır sarımsak isr ölü hucre yoksa

    Cevapla
  •  
    31 Temmuz 2015 Cuma 04:40

    Biz bunları nasıl kullanıcaz acaba açıklayabilir misiniz

    Cevapla
  •  
    17 Haziran 2015 Çarşamba 17:25

    bütün yağlar etkili kesinlikle deneyin.... ,

    Cevapla

  • Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?
    Yılbaşı hindisi nasıl yapılır?

    Süresi : 03:40 İzlenme : 1503

  • Hafif pizza tarifi
    Hafif pizza tarifi

    Süresi : 01:28 İzlenme : 7265

  • Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...
    Nazlı Çevik Azazi'den kısa bir masal...

    Süresi : İzlenme : 185

  • Ne zaman su içilmez?
    Ne zaman su içilmez?

    Süresi : İzlenme : 6081

  • Fıstık ezmesi nasıl yapılır?
    Fıstık ezmesi nasıl yapılır?

    Süresi : 00:49 İzlenme : 2855