Diş tartarına doğal çözüm

Diş tartarlarına doğal yöntemle çözüm bulabilirsiniz.

Diş tartarına doğal çözüm

Dişlerinizdeki tartarlardan şikayetçiyseniz size doğal bir çözüm önerimiz var.

 

Malzemler

  • 40 gr ceviz kabuğu
  • 250 ml su

 

Hazırlanışı

Ceviz kabuğunu 20 dakika kaynatın. Ve kaynayan suyu soğumaya bırakıp üstünü kapatın. Soğduktan sonra diş fırçanızı 10 dakika bu suyun içinde bekletin. Temizlenmiş dişlerinizi bu suyla fırçalayın. Günde 3 kez kullanabileceğiniz bu suyla dişlerinizdeki tartarların azaldığını göreceksiniz.

 

Ceviz kabuğu antibakteriyal özelliğiyle bilinmektedir. Yüzyıllardan beri yara ve ağız, diş sorunlarının tedavisinde kullanılmaktadır. Doğadan yardım almaktan kaçınmayın...

Facebook Yorumları
Yorumlar
73
Onay Bekleyenler
0
HTHayat Okuru ne diyor?
  •  
    09 Ağustos 2016 Salı 08:18

    ya benim bobrek taşıma da iyi gelir mi :) ?

    Cevapla
  •  
    09 Ağustos 2016 Salı 20:17

    gilaburu yada yaban mersininin suyu var bir ay kullanın kalmaz taş

  •  
    19 Temmuz 2016 Salı 14:38

    1 yemek kaşığı suyun içine sadece 1 damla tuz ruhu damlatın. ne kadar sarartı tartar varsa sadece 1 uygulamada hepsinden kurtulursunuz.

    Cevapla
  •  
    08 Ağustos 2016 Pazartesi 11:21

    çok zararlı aklınızı mı oynattınız!

  •  
    08 Ağustos 2016 Pazartesi 11:47

    adam haklı beyler tuz ruhu tasıta temizler sizi de temizleler

  •  
    08 Ağustos 2016 Pazartesi 13:56

    canimisin insanları öldürecekmisin

  •  
    08 Ağustos 2016 Pazartesi 20:14

    anlatığın aslı varmı

  •  
    09 Ağustos 2016 Salı 08:26

    tuz ruhu kuvvetli bir asittir. protezleriniz hayırlı olsun

  •  
    09 Ağustos 2016 Salı 09:05

    tuz ruhu nedir ya, insanlar bunu ciddiye alıp zehirlenebilir, telafisi mümkün olmayan zararlar görebilir. biraz akılcı önerilerde bulunmanı tavsiye ediyorum.

  •  
    19 Temmuz 2016 Salı 13:38

    gerek yok hiç bir şey yemeyin; tartar zaten oluşmaz...

    Cevapla
  •  
    19 Temmuz 2016 Salı 09:09

    kahverengi olan sert kabuğu kaynatacaksınız zaten yanlış anlaşılmasın :)

    Cevapla
  •  
    18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:06

    yeşil kabuk yazmıyorki

    Cevapla
  •  
    18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:01

    yalnız yazının sonuna dikkat, tartarların azaldığını göreceksiniz. yani hergün bu kadar uğraş ve biraz azalma göreceksiniz umudu vermiş.

    Cevapla
  •  
    18 Temmuz 2016 Pazartesi 00:42

    misvak diye bişey var bilmiyormusunuz yoksa ???

    Cevapla
  •  
    18 Temmuz 2016 Pazartesi 11:42

    japonlar motorlu diş fırçası buldu sen hala misvak diyorsun ya

  •  
    19 Temmuz 2016 Salı 09:59

    misvak neye yarıyor ?

  •  
    18 Kasım 2016 Cuma 12:05

    kesinlikle misvak en güzel en yararlısı ve en önemlisi sünnet

  •  
    17 Temmuz 2016 Pazar 08:54

    yeşil kabuk nerde yazıyor? ceviz kabuğu, ceviz kabuğu. hani sert olur, dış yüzeyini kaplar. arkadaşın birisi üstüne bile oturmuş, tarif bile ediyor baksana

    Cevapla
  •  
    17 Temmuz 2016 Pazar 08:39

    bunu yazan sadece şov yapıyor. yeşil ceviz kabuğu hem çok acıdır hem de elleri siyaha boyar ağzımızı bununla nasıl yıkaya biliriz?

    Cevapla
  •  
    16 Temmuz 2016 Cumartesi 12:07

    fırçala gitsin

    Cevapla
  •  
    16 Temmuz 2016 Cumartesi 03:15

    geçekçiligi ne kadar eger bir dis macunu eger o da olmazssa karbnattan dah mi iyi

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 17:39

    tek cevizi sert bir sandalyenin üstüne koyun sonra sandalyeye oturun, hiç bir derdiniz kalmayacaktır.

    Cevapla
  •  
    18 Temmuz 2016 Pazartesi 10:00

    hahahaha, koptum resmen.

  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 17:03

    fırçalaaa

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 15:02

    ya kafayı mı yediniz ne yeşil kabuğu yeşil kabuk ne kadar acı tadıyo onun suyuyla ağız mı çalkalanır allah aşkına kim uydurdu bunu üstelik yeşil kabuk en dışta olduğu için pistir enfeksiyon kapılır adam akıllı açıklayın şunu ya da saçmalamayın

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 14:04

    ne kadar gereksiz insan var arkadaş yapmıyosanız yapmayın niye boş boş konuşuyosunuz anlamıyorum :))))

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 10:35

    hiçbir şeye yaradığı yok

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 02:08

    arkadaş teknoloji kullanın.çeşit çeşit macun var yaa.kişisel duruma göre hassas falan doktor tavsiyesiyle al birini kullan günde 1 defa yatmadan önce sorun kalmaz.

    Cevapla
  •  
    14 Temmuz 2016 Perşembe 17:43

    yağda kavrulmuş ıspanak yiyin bir öğün. sonra ağzınızı çalkalayın temiz suyla. dişlerinizde tartardan eser kalmaz. haftada bir veya iki yiyin

    Cevapla
  •  
    12 Mayıs 2016 Perşembe 12:55

    cevizin satışı dütü heralde muhabbete bak ya :)

    Cevapla
  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 08:44

    bukadar basit

    Cevapla
  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 08:37

    günde 3 kere fırçala diyor. günde 3 kere değil 2 kere fırçalayan birinde zaten tartar olmaz. zahmet etmişsiniz.

    Cevapla
  •  
    15 Temmuz 2016 Cuma 16:57

    yok la bildiğin oluyor

  •  
    10 Mayıs 2016 Salı 13:39

    cahiller furyası

    Cevapla
  •  
    10 Mayıs 2016 Salı 19:31

    harbiden yuhh be bu kadarmi okuma özürlüyüz

  •  
    27 Nisan 2016 Çarşamba 07:47

    ben bişey anlamadım..diş fırçamı 20 dk o cevizli suda bekleteceğim ve sonrao fırçanın içinde bekleddiği suyu nasıl ağız için kullanacağım

    Cevapla
  •  
    21 Nisan 2016 Perşembe 16:05

    neden cevizli diş macunu yok :)

    Cevapla
  •  
    21 Nisan 2016 Perşembe 11:26

    hiç fırçalamayın misvak kullanın pırıl pırıl olacaktır

    Cevapla
  •  
    22 Nisan 2016 Cuma 09:13

    adamsın..70000 derde devadır mısvak dunya anladı biz anlayamadık hala..

  •  
    21 Nisan 2016 Perşembe 09:12

    eskiden macun mi varidi insanların anatomisini bozdular hainler şidi eskilerin koca karı ilacları dedikleri şeyler sifa sasıyar masallah.sirke işi daha kolay cevizlen kim ugraşcak

    Cevapla
  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 08:53

    hemen deneyeceğim. ay-yıl

  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 15:08

    eski̇den i̇nsanlarin ağzinda da di̇ş yoktu.

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 19:14

    200 tane ceviz agacım var kırıp kırıp kaynatıcağım :d

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 17:13

    dış kabuğumu sert kısmı mı diye soran arkadaşa cvp veriyor cevizin dış kabuğu varya hani kırıyosun işte o kısmı kullanacaksın ve bi daha hiç diş problemin kalmayacak ;)

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 21:17

    kiminiz sert kabuğu diyorsunuz kiminiz yeşil kabuğu diyorsun hangisi doğru

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 15:01

    ben size daha pratik ve kolay bir çözüm söyleyeyim kendim yapıyorum ve sonuç mükemmmel hergün kahvaltıdan sonra bir kaşık (çorba kaşığı) elma sirkesini 1 dakika boyunca ağzınızda çalkalayın sonrada dişlerinizi fırçalayın pırıl pırıl parladığını göreceksiniz..

    Cevapla
  •  
    21 Nisan 2016 Perşembe 00:42

    bir süre sonra dişlerin eriyebilir,

  •  
    11 Mayıs 2016 Çarşamba 00:04

    sadece cevizin kabunu yesek olmazmi??????

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 11:23

    yeşil olanını nerden bulacağız

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 14:19

    köylerde bulabilirsin

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 11:22

    hım

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 10:11

    çeviz kabuğuna vereceğim para ile dişlerimi hekime temizletirim ona vakit olsa fırçalar zaten insan yada ceviz kabuğu almak için vakit harcar

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 15:24

    tembel sen öyle yap

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 08:16

    günde iki kere fırçalıyorum ama diştaşından kurtulamıyorum.denemekten zarar gelmez, etki bünyeye göre değişebilir...

    Cevapla
  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 01:32

    ho ohohohoh

    Cevapla
  •  
    19 Nisan 2016 Salı 15:39

    ceviz kabuğundan kastınız yeşil olan mı yoksa sert kabuk kısmı mı? bunu anlayamadım

    Cevapla
  •  
    19 Nisan 2016 Salı 17:11

    cevizin yeşil kabuğu

  •  
    04 Nisan 2016 Pazartesi 18:19

    günde 5 defa fırçalayın komple dökülsün rahat edin..

    Cevapla
  •  
    19 Nisan 2016 Salı 20:29

    :)

  •  
    20 Nisan 2016 Çarşamba 09:11

    hahahahahahha :)

  •  
    04 Nisan 2016 Pazartesi 11:54

    dişlerinizi kezzapla fırçalayın tartar martar oluşmaz kesin çözüm bu :)))hahahaha ceranimoooo

    Cevapla
  •  
    02 Nisan 2016 Cumartesi 11:06

    misvak kullanın, kesin ve kalıcı çözüm...

    Cevapla
  •  
    03 Nisan 2016 Pazar 03:55

    diş etlerimde tartardan dolayı çekilme vardı. aşırı derecede kanamalar da mevcuttu. bir arkadaşın tavsiyesi ile misvak kullanmaya başlayınca diş macunlarının ne kadar gereksiz hatta zararlı olduğunu anladım. meğer biz dişlerimizi temizliyoruz sanıyormuşuz. kesinlikle misvak öneriyorum

  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 18:29

    piyasadaki güvenilir diş macunu markalarının hiçbir zararı yoktur. aksine dişlerinizi onlar koruyacaktır. etkili fırçalama ile (diş etinizden, dişinize doğru, tersine ya da yanlara değil) günde 2 kez fırçalamanız tüm diş ve diş eti rhatsızlıklarını önleyecektir.

    Cevapla
  •  
    03 Nisan 2016 Pazar 17:21

    kardeşim. acaba sen diş macunu üreten bir firmada mı çalışıyorsun ?

  •  
    05 Nisan 2016 Salı 09:28

    kardeşim hepsinin içinde florür vardır istersen zararlarına bak en basitinden youtube florür yaz izle

  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 18:15

    bu suyla gargara yapmak ta bademcik iltihabına iyi geliyor

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 16:52

    günde 1 defa kesin fırçalarım, diş taşım da çok oluşuyor. kendisinde olmayan arkadaşlar, bu bünyeyle alakalı. ayrıca bu denilen formülü de kendim denedim, ve ben fayda göremedim, ama belki bi başkası görebilir, bilemem... denemek kimseye zarar vermez...

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 13:38

    diş macunlarının deterjan içerdiğini, zararlı olduğunu bilmeyen kaldı sanıyordum

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 13:09

    ceviz kabuğundan kastınız yeşil olan mı yoksa sert kabuk kısmı mı?

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 13:00

    bırakın günde 3 defayı günde 1 defa düzenli dişlerinizi fırçalarsanız diş taşı zaten oluşmaz illa bi antikalık olacak

    Cevapla
  •  
    01 Nisan 2016 Cuma 13:44

    çok haklısın

  •  
    02 Nisan 2016 Cumartesi 09:04

    aynen con waynen.. gnde1kez fırçlasa zaten tartar sorunu olmaz )


  • Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey
    Süt kanalı iltihabı mastit hakkında her şey

    Süresi : 03:21 İzlenme : 3931

  • Evde kot eskitme nasıl yapılır?
    Evde kot eskitme nasıl yapılır?

    Süresi : 00:56 İzlenme : 3415

  • Pilav nasıl yapılır?
    Pilav nasıl yapılır?

    Süresi : 00:59 İzlenme : 1402

  • Doğum korkusu nasıl yenilir?
    Doğum korkusu nasıl yenilir?

    Süresi : 02:20 İzlenme : 4281

  • Kabak tatlısı nasıl yapılır?
    Kabak tatlısı nasıl yapılır?

    Süresi : 00:52 İzlenme : 3450